Citat:
Ursprungligen postat av
Komment1
Var finns denna information om hans beteende mot sin senaste flickvän? Syftar inte på tjejen i FUP som han nästan kvävde med kudden utan den senaste (H). Måste ha missat det.
Det rör förrförra flickvännen (eller finns det ännu fler?). Inga detaljer, men det har sagts att han var kontrollerande, manipulativ och hårdhänt mot tjejer redan som tonåring. Hon figurerar inte alls i FUP och är inte relevant här, var dessutom ett barn vid tidpunkten liksom W. Jag berättar eftersom människor i min närhet har sett glimtar av den här djävelns mörker. Avskriv det som hörsägen eller betrakta det som bakgrundsinformation efter eget tycke. Bara ryktesvägen alltså, för att klargöra; Detta är info från en källa nära tjejens familj, lämnad till mig muntligen under en diskussion om fallet i februari i år. Jag vet ingenting mer och har självfallet berättat allt jag haft skäl att ana för polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Alltså vad jag förstått har han bara brukat cannabis. Det blir man inte aggressiv av, tvärtom. Såvida man inte är på en avtändning, då kan vadsomhelst hända. Eller om han kommit in i nån hash psykos, men det hade han inte iheller enligt fup. Ren o skär psykopat bara, med stor beundran för gangsters!
Tokfel att skylla på rökat, jag håller med dig helhjärtat.
Tillägg: I den misstänkte mördarens fall ska även Ecstasy ha förekommit. Blandmissbrukare med grandios självbild och
väldigt problematisk inställning till sex är mitt intryck. Jag har noll kontakt med någon av familjerna men har syskon som gått i skola och festat med T, långt innan W kom in i hans liv.