Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-21, 19:47
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
På vilket vis då?

Var inte hans företag och ägde då inget alls. Han fick 126 kr för ”Paolo” märket som finns i många affärer och var hans största grej.
Citera
2020-05-21, 19:47
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Ja där har du en poäng..Han känner ju till lagarna i Sverige och borde av självbevarelsedrift undvikit horköp i Sverige. Min poäng är att det i ett fast förhållande inte är så snyggt att knulla andra hora eller icke. För en ensamstående ser jag inga moraliska hinder för horknull, förutsatt att det sker frivilligt och genom gemensam överenskommelse vuxna människor emellan. Jag tror jag delar denna uppfattning med 2/3 av jordens befolkning. Sverige och en handfull andra länder står med dumstruten, lurade av ROKS könsmaktsteorier.
Tror du verkligen att Paolo Robertos syn på sexköp delas av 2/3 av jordens befolkning? Kvinnorna och männen också som säljer sina kroppar? Kvinnorna som inte säljer sig?
Naturligtvis INTE!
Du försöker bara rättfärdiga dina egna köp med att påstå att det är en frivillig överenskommelse. Frivillig för VEM? Jo, för dig.
Citera
2020-05-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Kungahusets skandal är att Madelaines fästman var otrogen
Lite kanske kungen och kaffeflickorna också va?
Citera
2020-05-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
vet mycket väl om Callgirl
Jo, men jag antar att du inte vet ett dugg ang spelet bakom.

Utan medias hjälp är du tyvärr hjälplös som du kan se här.
Citera
2020-05-21, 19:52
Medlem
okok1s avatar
Jag förstår fortfarande inte varför han kom ut som sexköpare i media. Han kunde hålla tyst och fortsätta sitt liv som vanligt. Eller var det ännu ett sätt att förstöra för sig själv?
Citera
2020-05-21, 19:57
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag förstår fortfarande inte varför han kom ut som sexköpare i media. Han kunde hålla tyst och fortsätta sitt liv som vanligt. Eller var det ännu ett sätt att förstöra för sig själv?
Om man läser hans twitterhistorik med alla visdomsord om hur bra det är att möta demonerna direkt så hajar man lite att han kan inte backa från sina egna ord. Tyvärr blev det pannkaka av alltihop.
Citera
2020-05-21, 20:04
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Jag trodde det var för att förekomma att bli uthängd på Flashback
Citera
2020-05-21, 20:23
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Har du missat att 100 % av alla hans partners avbrutit samarbetet med honom?

Nej det var bara ett tråkigt svar på inlägget
Citera
2020-05-21, 20:26
Medlem
Mer.info.007s avatar
Jag tycker Pablo R. flickvän är väldigt lik Nadja från Snabba Cash hon som spelade den rumänska horan
Citera
2020-05-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Var inte hans företag och ägde då inget alls. Han fick 126 kr för ”Paolo” märket som finns i många affärer och var hans största grej.

Företaget ägde, eller äger fortfarande faktiskt, Paolos namn och kändisskap. Affärsidén var/är att hyra ut kändisskapet.

Med en omsättning på 3,5 miljoner är det inte så illa.

Men det var alltså så långt Paolos entreprenörskap sträckte sig.
Citera
2020-05-21, 20:29
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:

Paolo Roberto kommer ju från lågutbildad arbetarklass, så han vet ju inte hur Sverige fungerar. Han erkände brott som alla katoliker gör, och trodde därmed att han skulle komma lindrigare undan.

Morsning vilken blåsning, spaggen åkte på.
Citera
2020-05-21, 20:30
Medlem
johan.sthlms avatar
polisen var smart, de tog honom när han var som mest sårbar, precis efter han lagt satsen i kondomen och med horskam på väg hem till familjen. Det blev ett "bara få komma därifrån erkännande"

Nu i efterhand ångrar han sig bittert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in