Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Känns som det här ämnet är avslutat nu samma skiva har gått nu senast 300 sidorna.

Nejdå, kommer komma mycket smask snart serru
Citera
2020-05-21, 19:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Tror du att det bara att slå ihop en bok o glömma vad han gjort?

Livet måste gå vidare, även för Paolo och hans barn.
Citera
2020-05-21, 19:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
En sådan som Paolo sågs säkert som blatte och exotisk på 80-talet när Sverige var betydligt mer homogent. Han hade säkert ett visst skydd på grund av detta. Men år 2020 får du knappast PK-poäng av att komma från ett annat europeiskt land (om du inte är zigenare, men de är ju egentligen indier). En vit europé är en vit europé.

Blev ju uppenbart när C-P och Sofia hycklande dissade Paolo i ett välgörenhetsarbete, men paret samarbetade gladeligen i ett annat välgörenhetarrangemang utan bekymmer med en adlig polare EFTER att det kommit fram att han köpt prostituerad(e).
Det är tydligen skillnad på att vara fiiin torsk och italiensk torsk.
Önskar att pressen uppmärksammar hyckleriet från knugahuset.
Eller Eh vänta, vem uppmärksammar pressens hyckleri mot kungahuset..
Det är vardagsmat att överklassens män har en allmänt äcklig syn på kvinnor.
De respekterar sina fruar, men köper sex, behandlar även vanliga tjejer som om de vore prostituerade. 🤮
Citera
2020-05-21, 19:23
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Virtanen Timell?
Virtanen och Timell är inte invandrare
Citera
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Livet måste gå vidare, även för Paolo och hans barn.
Tror nog mååånga är förvånade över vad han gjort samt är besvikna
Citera
Medlem
purkatunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Men man måste nog säga att han bjöd in folk i en öppen diskussion om hans horköp. Han kunde ju hållit käften och sagt att det är privat för honom och berör hans familj så att han inte vill prata om det. Det hade dessutom låtit respektfullt mot familjen. Att han pratade om horans ovillighet att sälja sex till honom för att det inte var vad hon egentligen ville är ju så dumt att klockorna stannar.

Han skulle ha tagit ett stort andetag, kontaktat advokat och någon som han litar på och lägga upp en strategi.

Visst! Håller med dig där....han kunde varit smartare.
Citera
2020-05-21, 19:26
Medlem
Citat:
Om det var fel mot hans flickvän är ju svårt att säga, de kanske hade en överenskommelse att han kunde köpa sex. Men då fattar jag inte varför han inte åkte till Danmark.
Ja där har du en poäng..Han känner ju till lagarna i Sverige och borde av självbevarelsedrift undvikit horköp i Sverige. Min poäng är att det i ett fast förhållande inte är så snyggt att knulla andra hora eller icke. För en ensamstående ser jag inga moraliska hinder för horknull, förutsatt att det sker frivilligt och genom gemensam överenskommelse vuxna människor emellan. Jag tror jag delar denna uppfattning med 2/3 av jordens befolkning. Sverige och en handfull andra länder står med dumstruten, lurade av ROKS könsmaktsteorier.
Citera
2020-05-21, 19:31
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Jag antar att du inte har en aning om vad Geijeräffer var för något?

En politiker som blir avslöjad med tex horor borde blir slaktad - med all rätt, men båda parterna kommer överens om att hålla käften så länge det gick.

Paolo var medias gullegris som bekräftade sanningen om en invandrarkillen som dom själva har skapat. När det sedan rasar så finns det ingen ömsesidig respekt kvar mellan parterna och då går det som du ser åt helvete fortare än trycksvärtan hinner torka.

vet mycket väl om Callgirl
Citera
2020-05-21, 19:33
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Blev ju uppenbart när C-P och Sofia hycklande dissade Paolo i ett välgörenhetsarbete, men paret samarbetade gladeligen i ett annat välgörenhetarrangemang utan bekymmer med en adlig polare EFTER att det kommit fram att han köpt prostituerad(e).
Det är tydligen skillnad på att vara fiiin torsk och italiensk torsk.
Önskar att pressen uppmärksammar hyckleriet från knugahuset.
Eller Eh vänta, vem uppmärksammar pressens hyckleri mot kungahuset..
Det är vardagsmat att överklassens män har en allmänt äcklig syn på kvinnor.
De respekterar sina fruar, men köper sex, behandlar även vanliga tjejer som om de vore prostituerade. 🤮
Kungahusets skandal är att Madelaines fästman var otrogen
Citera
2020-05-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Nej jag hävdar fortfarande att hans så kallade brott inte är något större fel. Mot frun kanske, men inte horköpet i sig. Fram till 1999 var det fortfarande helt lagligt i Sverige. Och i större delen av världen fortfarande lagligt.
Det är därför drevet mot karlfan är rent ut sagt vidrigt. Saknar alla proportioner.
Sverige har blivit helt sexfixerat. Inga brott whatsoever får samma uppståndelse som sexbrott. Då ylar hyenorna, likmaskarna strömmar till..

Word
Citera
2020-05-21, 19:40
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Virtanen och Timell är inte invandrare
Virtanen känns inte direkt som något pursvenskt efternamn.
Citera
2020-05-21, 19:43
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Om det var fel mot hans flickvän är ju svårt att säga, de kanske hade en överenskommelse att han kunde köpa sex. Men då fattar jag inte varför han inte åkte till Danmark.
Nja, så svårt är det nog inte. Hon skrev ju sitt inlägg på Instagram om ”aldrig känt mig så tom” och han om hur han raserat allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in