2020-05-21, 18:39
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heson
Bara om han citerat Frank, "Kuken måste ha sitt".
Frank var på en annan nivå. Trots hjärtfel så blev han tagen med kokainpåsar gömt i barnstolen i bilen.
Citera
2020-05-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76
Tror Pablo är en kandidat till Jonnny Bode priset nästa år.
Förstöra sin karriär på 30 minuter är svårslaget!

Det har jag också hoppas på. Men det är nästan lite för mörkt. Johnny Bode skulle inte ha nå problem, men...
Citera
2020-05-21, 18:43
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Känns som det här ämnet är avslutat nu samma skiva har gått nu senast 300 sidorna.

Tror du att det bara att slå ihop en bok o glömma vad han gjort?
Citera
2020-05-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Nej jag hävdar fortfarande att hans så kallade brott inte är något större fel. Mot frun kanske, men inte horköpet i sig. Fram till 1999 var det fortfarande helt lagligt i Sverige. Och i större delen av världen fortfarande lagligt.
Det är därför drevet mot karlfan är rent ut sagt vidrigt. Saknar alla proportioner.
Sverige har blivit helt sexfixerat. Inga brott whatsoever får samma uppståndelse som sexbrott. Då ylar hyenorna, likmaskarna strömmar till..

Om det var fel mot hans flickvän är ju svårt att säga, de kanske hade en överenskommelse att han kunde köpa sex. Men då fattar jag inte varför han inte åkte till Danmark.
Citera
2020-05-21, 18:51
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Om det var fel mot hans flickvän är ju svårt att säga, de kanske hade en överenskommelse att han kunde köpa sex. Men då fattar jag inte varför han inte åkte till Danmark.

Gränserna är stängda
Citera
2020-05-21, 18:51
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Källa på det tack!

Läs tråden från början och hoppa inte in nu bara för att han sitter i klistret.

Hans ursprung är väl dokumenterat i denna tråd sedan länge.
Citera
2020-05-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Paolo Roberto är ju svartskalle och medelhavsblatte, men feminizterna behandlar honom som om han vore en helsvensk man.

En sådan som Paolo sågs säkert som blatte och exotisk på 80-talet när Sverige var betydligt mer homogent. Han hade säkert ett visst skydd på grund av detta. Men år 2020 får du knappast PK-poäng av att komma från ett annat europeiskt land (om du inte är zigenare, men de är ju egentligen indier). En vit europé är en vit europé.
Citera
2020-05-21, 19:06
Medlem
Mer.info.007s avatar
Nu tog dom upp Pablo Roberto det första på TV4Nyheterna. Han hängs verkligen ut.
Citera
2020-05-21, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Tror du att det bara att slå ihop en bok o glömma vad han gjort?
Jag antar att du inte har en aning om vad Geijeräffer var för något?

En politiker som blir avslöjad med tex horor borde blir slaktad - med all rätt, men båda parterna kommer överens om att hålla käften så länge det gick.

Paolo var medias gullegris som bekräftade sanningen om en invandrarkillen som dom själva har skapat. När det sedan rasar så finns det ingen ömsesidig respekt kvar mellan parterna och då går det som du ser åt helvete fortare än trycksvärtan hinner torka.
Citera
2020-05-21, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag

Med tanke på hennes Insta så tror jag inte de hade en deal om att han kunde köpa sex
Citera
2020-05-21, 19:12
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Bara att googla:

https://www.expressen.se/sport/jag-far-samma-puls-som-nar-jag-boxades/

Har har genom alla år snackat skit och hävdat hur jävla bra han är (men allt var ett luftslott).
På vilket vis då?
Citera
2020-05-21, 19:13
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Nu tog dom upp Pablo Roberto det första på TV4Nyheterna. Han hängs verkligen ut.
Bidrar med länk: https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/tv4nyheterna-1900-12790076

Första nyheten i inslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in