Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-16, 21:14
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det kommer bli mycket dyrt för Paolo för fängelse bitter inte på han.

Åklagaren kommer med stor sannolikhet att fatta beslut om strafföreläggande eftersom Paolo erkänt brottet och det är nästan alltid så i såna här fall eftersom ingen vill driva det till domstol, minst av allt den misstänkte.
Citera
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Eftersom han i en intervju har erkänt oaktsam våldtäkt skulle jag bli förvånad om det inte blir en rättegång.
Det kommer med all sannolikhet att tas upp av en åklagare.
Då kommer du bli det. Skulle vara en rättsskandal. Är du så jävla naiv till vad Aftonbladet skriver. Jag vill säga att det är mindre än 0.1 procent risk att det blir så. Att svenskar är så korta idag
Citera
Medlem
Jag försvarar inte det hr Roberto gjort. Borde mest vara pinsamt för honom själv. Visst är det olagligt. Men det var ett köp av tjänst av en säljare. Inget tvång.
Ganska lustigt att se alla vänstervridna journalister (finns det andra) som tävlar om att få skriva fördömmande artiklar.
När de bidragsförsörjda nysvenskarna våldtar är journalistkåren knäpptyst.
Citera
2020-05-16, 21:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Så är det nog tyvärr, ja eller vad man nu tycker?
Sen kan man undra varför inte kvinnan blev omhändertagen då hon förmodligen befinner sig här olagligt.
Just henne vet vi inget om i denna tramsiga tråd. Lär ju komma fram.
Citera
2020-05-16, 21:17
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Vem vill stoppa snorren i en sunkig Rumänier.
Fattar inte varför han skulle behöva.

En kväll ute på puben och han skulle drunkna i mus. Han har inget dåligt utseende och har gott om cash och brudar på Östermalm med fittläppar älskar rampljuset så ligga lär han få.
Han han inte behövt leta länge.

Men varför en sunkig Rumänier?
Varför är alla eller iaf många säkra på att han ville penetrera han kanske ville bli penetrerad med mera
Citera
2020-05-16, 21:17
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreggeryPeccary
Finns det någon som uppriktigt tror att han skulle vara så ledsen som han säger sig vara kring själva beteendet om han inte blivit påkommen?

Knappast troligt. Han är bara ledsen över konsekvenserna det fått för honom själv.
Citera
2020-05-16, 21:18
Medlem
NiccoJs avatar
Men det måste vara ovanligt med kändisar på sunkbordeller. Idioten borde fattat att han blev igenkänd.
Citera
2020-05-16, 21:19
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Paolo är jättekort.

För all del, men det är väl omkretsen som räknas?
Citera
2020-05-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Ja, man vet ju inte. Men Timell visste de ju om. Paolo...naaaaaae, tveksamt. Hur ska de veta vad han pysslar med på sin fritid.
Jag kommer aldrig någonsin att yppa något om det jag vet. Skulle skada så många människor, oskyldiga människor. Men jag mår illa när jag ser henne smilandes i Tv i tid och otid och folk tror att hon är helylle. Om sanningen kom ut skulle jag våga påstå att det skulle vara Sveriges största kändisskandal, men jag kan tyvärr inte

Jag tänjer att det verkar ha gått rykten om Paolos sexköp i många år och självklart måste andra kändisar i ankdammen varit införstådda. Sen agerar väl inte TV4 agerar på rykten endast.

Du behöver inte säga vem kvinnan är men du kan väl berätta något om vilket håll det sjuka är hon gör? Knarklangare? Madame på bordell? Pedofil? Barnmisshandlare? Spelar in filmer till Darknet?
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Paolo är jättekort.
Jag såg honom en gång vid ett övergångsställe - pygméliknande
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
För all del, men det är väl omkretsen som räknas?
Kanske fejset också
Citera
2020-05-16, 21:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Jag såg honom en gång vid ett övergångsställe - pygméliknande
Vad kan han vara? Knappa 1,70?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera