2020-05-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlickKakao
Hoppas du har rätt för hans skull, men han styr inte ens numera över sin egen plånbok!

Och ex-frun skyddar deras gemensamma barn mot att ta hem ett förmodligt "vrak", hans barn är så stora att de kommer i sin besvikelse vägra se sin pappa. Och hon kommer lyssna till deras önskan 100ggr av 100!

Men jag spekulerar, alla barn behöver iallafall en far, hur illa han än har totalt misslyckats vara en god förebild.

Så i mitt lilla tycke så måste vi alla ge honom chansen att vara en bra pappa till sina barn!
Barn älskar sin pappa oavsett och även om de är ledsna så har jag svårt att tro att de skulle vilja att han håller sig borta. Barn sätter ofta sina föräldrar framför sig själva och jag tror de kan se hur förstörd han är, och då kommer de vilja ta hand om honom.
Det han gjort är förkastligt men samtidigt så hoppas jag ingen vill att han ska dö.
Citera
2020-05-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Blod är tjockare än vatten. Familjerelationer är starkare än alla andra typer av relationer.
Jag tror starkt på att dom tar emot honom, inte med öppna armar men nog släpper dom in honom.
Om dom inte gör det så har han sin vingård att fly till och slicka sina sår.

Han har ingen vingård. Han har en plätt med en massa jord och stenar och ett förfallet stenruckel med tre halva väggar och inget tak.
Citera
2020-05-20, 22:25
Medlem
OK. Sett lite videos på youtube om hans vingård nu. Tror nästan det värsta för honom själv är att luftslottet är nedbränt och att sanningen finns ute. Han pratar mycket i videon om ”mitt hotell”, ”jag har ju restauranger” etc. En ganska grandios självbild och det verkar viktigt att understryka att han är framgångsrik. Nu är sanningen ute, han äger inte en massa bolag, han är inte så framgångsrik, inget eget hotell osv. Detta tror jag nästan känns värre än det faktum att han köpte sex och fick drevet efter sig.
Citera
2020-05-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Någon efterfrågade bild på den prostituerade. Finns en bakifrån

https://stoppapressarna.se/svenskt/h...o-kopte-sex-av
Minns att det var ett ständigt tjat över att det inte var hon. Förstod aldrig varför
Citera
2020-05-20, 22:29
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Minns att det var ett ständigt tjat över att det inte var hon. Förstod aldrig varför
Det var en trådsanning som Stoppa Pressarna gick igång på som stutsade tillbaks in i tråden.
Citera
2020-05-20, 22:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Tittade lite på denna - https://youtu.be/ccqEpz_Ej9U

Ganska grandiosa planer dem hade tillsammans. Bygga utekök, han får det att låta väldigt enkelt att tillverka vin. Får nästan lite ont i hjärtat av att se det där och veta hur han måste känna nu. Får dock en lite olustig känsla när jag ser Paolo och Elin bredvid varandra, nästan som att hon inte beter sig naturligt ihop med honom. Svårt att beskriva. Vet inte om någon annan känner samma sak? Hon känns lite tillgjord på något vis, men det kanske bara är så hon är som person.

Ångestframkallande inte minst för honom själv om han skulle titta på denna video och minnas forna tider när allt var som vanligt. Tragiskt.
Tittade på den här tidigare och fick precis samma olustiga känsla. Det är något som säger mig att dom inte är helt bekväma med varandra på något sätt. Kan inte förklara vad det är....men att dom verkar vara mer vänner/kompisar än upp över öronen nyförälskade.

https://www.youtube.com/watch?time_c...ture=emb_title
Citera
2020-05-20, 22:33
Medlem
BlickKakaos avatar
Citat:
Barn älskar sin pappa oavsett och även om de är ledsna så har jag svårt att tro att de skulle vilja att han håller sig borta. Barn sätter ofta sina föräldrar framför sig själva och jag tror de kan se hur förstörd han är, och då kommer de vilja ta hand om honom.
Det han gjort är förkastligt men samtidigt så hoppas jag ingen vill att han ska dö.

Känns som vi spelar bollen mot samma mål, sedan har herrn varit en stor idiot mot hela sin omgivning på olika sätt. Så låt det svida rejält!
Citera
2020-05-20, 22:34
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
https://www.expressen.se/dinapengar/...n-bit-for-bit/

En man i fritt fall! Även att jag tycker att han är en sexistisk jävla skit-Machogorilla då kan jag inte låta bli och tycka lite synd om honom.

Han borde ju ha lärt sig att vi svenskar föraktar folk som erkänner brott. Om han ändå hade nekat till våldtäkten, så hade ju åtminstone hans företag väntat med att ta avstånd från honom.
Citera
2020-05-20, 22:35
Medlem
Paolos problem är, förutom sexköpet i sig, att han satt sig på så j-a höga hästar. Hade han inte kallat sina följare för syltryggar för att de inte sprungit milen före 06.00, och allt annat, så hade inte fallet blivit så hårt.

Jag tror att det bidrog till att han så snabbt blev paria. Plus att han har uttalat sig väldigt tydligt mot kvinnors rättigheter. Är med och grundar klubbar som den där "il barbiere nascosto" med mottot i stil med "gå över lik för att njuta, alltid, kompromissa aldrig". Det ser inte bra ut i ljuset av sexköpet (eller om det nu var oaktsam våldtäkt, det är inte vår sak att bedöma).

Tycker synd om honom dock - drevet har inte varit milt - och hoppas att han kan finna nån mening bortom det materiella.
Senast redigerad av Snuttis73 2020-05-20 kl. 22:48.
Citera
2020-05-20, 22:36
Medlem
hängballens avatar
Snart är fängelse standard för ett köpeknull i Sverige pga detta.
En holk och ett köpeknull adjöss med karriären om du inte åker över en bro...
Jobbar du aktivt åt Sveriges näst största parti åker/åkte du ut ur facket trots att de flesta andra partier anammat deras politik som var så vidrig...
Sverige är ett extremistland faktiskt och inte på något positivt sätt!
Citera
2020-05-20, 22:38
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Det har inget med huruvida horköp är lagligt i Italien eller inte, utan skammen och det lidande man drar över sina närmaste. För att inte tala om den kapitalförstörelse han ställt till med.
Men kom igen. Fattar du inte att köp av sex är nästintill en bagatell i stora delar av världen? I Italien blir man mer upprörd över om någon säger något dumt om påven. Skammen ser olika ut från kultur till kultur.
Citera
2020-05-20, 22:39
Medlem
Nederlanders avatar
Paolo gjorde bort sig som gick ut och bölade i tv.

Men vad tror ni händer om Paolo nu åker ned till Tyskland och livestreamar när han går på ett av deras lagliga horhus bara för att visa hur det går till i andra länder samt reta upp pk folket ännu mera?

Pk media och Svensson med feminister lär ju slå knut på sig själva.

Fan har han nu spelat på att han är en motpol till pk-ismen får han väl löpa linan ut.

Feminister och moraltanter vittrar svaghet. Paolo lämnar öppet mål.
Tror nog han trivdes med att vara ms medias lilla badboy ändå och försökte desperat rädda situationen.
Se hur bra det gick...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in