2020-05-20, 18:40
Medlem
AndersTengells avatar
här kommer en koppling till GRÄVLINGAR i UK och att viruset också är MAN MADE i UK!

först citerar jag mig själv från tidigare i tråden då det är av betydelse för kopplingen:

Citat:
Ursprungligen postat av AndersTengell
precis dränkt sorgen över att vi snart dör i aids så ska erkänna att jag faktiskt bara drog det där är nattmössan, ville mer lyfta att det finns i princip lika tunga "bevis" för att det faktiskt är gjort där som i wuhan.

det verkar även vara rysslands teori, dom lägger ingen skuld på usa, utan lägger skulden på uk, många ryska biologer som pekat ut porton down.. men den relationen är väl rätt infekterad efter skripal-incidenten, så ingen jävla aning egentligen

pirbright har också nån slags koppling till porton down, mycket personal som hoppat emellan där.. och porton down har en ganska hemsk historik av att ta fram biologiska vapen och även testa på människor.

så här svarade pirbright på konspirationsteorierna mot dom: https://www.pirbright.ac.uk/news/2020/01/pirbright’s-livestock-coronavirus-research-–-your-questions-answered

påstår att dom jobbar med coronavirus inom djurvärlden och inte mänskligt coronavirus, som att det skulle friskriva dom.. alla virus kommer från djurvärlden, och det är ingen skillnad på forskningen

faktum är att dom flesta bolag och anläggingar som vill forska på lite farligare grejer gör det under "djurforskningsparollen" för att det är mindre regler och mindre insyn i verksamheten då.. man kan jobba friare och mer ostört utan regleringar

äh, nu ska jag klunka lite till och hoppas att det kan ta död på skiten som börjat replikera i min lever, ville bara säga att även om gates/pirbrightkonspirationen låter helknasig så tror jag pirbright bara är en liten pusselbit och gräver man mer hittar man mycket som pekar mot UK jämfört med WUHAN

slänger in en till sak som jag kom på nu! visste ni att den där "britten" man pratade om i början av utbrottet, som antogs vara den som spred viruset i uk? han hade vart i singapore på nån "konferens" och sen fått för sig att åka lite skidor i alperna innan han åkte hem till UK: https://www.france24.com/en/20200210-from-singapore-to-uk-via-the-alps-how-one-man-spread-coronavirus

han jobbar för MI6 och det finns en anledning till att han åkte till just Contamines-Montjoie för att "åka skidor"

jo, för från den skidorten är det bara 2 timmar till WHO's huvudkontor.

gud blir så less, har drunkickt aldeles för mycket för att hitta det nu men britten i den här artikeln som det pratas om https://www.svd.se/coronasmitta-pa-fransk-skidort--skolor-stangs

det är ingen vanlig britt, det är en agent! och den där "konferensen" han hade vart på i sydkora, det är ingen vanlig konferens.. och företaget han jobbar på är inget vanligt företag! kolla upp det här om ni orkar, jag tror set kann bära frukt

alltså, PORTON DOWN!

vad har vi på kombinationen PORTON DOWN och GRÄVLING?

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/almost-50000-animals-killed-during-14792198

NÄ NU JÄVLAR KOLLA DETTA!

https://books.google.se/books?id=3UKCDwAAQBAJ&pg=PA26&lpg=PA26&dq=porton+d own+badger+research&source=bl&ots=eOqJGg4hRG&sig=A CfU3U0La0zJ0MJJV9jTSFf682aLT6Ir6A&hl=sv&sa=X&ved=2 ahUKEwjloKyu8MLpAhUVwMQBHVfnC0cQ6AEwAHoECAoQAQ#v=o nepage&q=porton%20down%20badger%20research&f=false

man forskar alltså i PORTON DOWN på hur man kan ÖKA spridningen av TUBERKULOS från GRÄVLING!

the badgers who had been gassed died a lingering, angonising death or suffered brain damage and escaped to other setts, where they could increase the spread of TB

ja, idag har vi svaret på det.. jag GER er nu svaret på varifrån SARS-COV-2 kommer! HÅLL I ER!

SARS-COV-2 kommer från PORTON DOWN där man tog fram det i forskningssyfte att öka spridningen och dödligheten hos tuberkulos.

det lyckades.
Senast redigerad av AndersTengell 2020-05-20 kl. 18:44.
Citera
2020-05-20, 18:54
Medlem
AndersTengells avatar
kan SARS-COV-2 vara skapat för att UTROTA tuberkulos hos grävlingar?

https://www.sciencemag.org/news/2017/09/uk-expands-kill-zone-badgers-fight-against-bovine-tb-sparking-controversy

The United Kingdom will triple the number of badgers killed in its campaign to eradicate a strain of tuberculosis (TB) that strikes cattle.

Vaccination of badgers will begin again in 2018, after a 2-year pause due to a vaccine shortage, farming minister George Eustice said.

man blandar alltså taktiken att döda grävling för hand, och att vaccinera grävling.. plötsligt tog grävlingsvaccinet slut, och man höjde antalet grävlingar som skulle dödas.

hur kan ens ett vaccin för grävlingar ta slut? detta är så jävla skumt.. jag tror att vaccinet inte hade så god effekt som man hoppades på. så man började forska på ett nytt vaccin! ett vaccin som skulle döda alla grävlingar som bar på TUBERKULOS.

vaccinet känner vi idag vid namn SARS-COV-2.
Citera
2020-05-20, 19:06
Medlem
AndersTengells avatar
och nu kanske ni tänker, men hallå tuberkulos är en lungsjukdom! SARS-CoV-2 infekterar ju alla möjliga ställen i kroppen, inte bara lungorna.

kolla här då! en lista som visar var i kroppen tuberkulos sätter sig på grävlingarna! tycker den överensstämmer rätt bra med symptomen hos människan?

distribution of lesions indicative of TB in badgers

https://books.google.se/books?id=EeOCDwAAQBAJ&pg=PT220&lpg=PT220&dq=distri bution+of+lesions+indicative+of+TB+in+badgers&sour ce=bl&ots=0LY4bSY2mL&sig=ACfU3U3Vix_79s6nFyQHwLo2a d43D_qw8w&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiNzo_99cLpAhUQ0aYK HY7JAqEQ6AEwAnoECAkQAQ#v=onepage&q=distribution%20 of%20lesions%20indicative%20of%20TB%20in%20badgers &f=false
Citera
2020-05-20, 19:36
Medlem
Citat:
här kommer en koppling till GRÄVLINGAR i UK och att viruset också är MAN MADE i UK!

först citerar jag mig själv från tidigare i tråden då det är av betydelse för kopplingen:

alltså, PORTON DOWN!

vad har vi på kombinationen PORTON DOWN och GRÄVLING?

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/almost-50000-animals-killed-during-14792198

NÄ NU JÄVLAR KOLLA DETTA!

https://books.google.se/books?id=3UKCDwAAQBAJ&pg=PA26&lpg=PA26&dq=porton+d own+badger+research&source=bl&ots=eOqJGg4hRG&sig=A CfU3U0La0zJ0MJJV9jTSFf682aLT6Ir6A&hl=sv&sa=X&ved=2 ahUKEwjloKyu8MLpAhUVwMQBHVfnC0cQ6AEwAHoECAoQAQ#v=o nepage&q=porton%20down%20badger%20research&f=false

man forskar alltså i PORTON DOWN på hur man kan ÖKA spridningen av TUBERKULOS från GRÄVLING!

the badgers who had been gassed died a lingering, angonising death or suffered brain damage and escaped to other setts, where they could increase the spread of TB

ja, idag har vi svaret på det.. jag GER er nu svaret på varifrån SARS-COV-2 kommer! HÅLL I ER!

SARS-COV-2 kommer från PORTON DOWN där man tog fram det i forskningssyfte att öka spridningen och dödligheten hos tuberkulos.

det lyckades.
Utökade den fetade text. De som inte dog av gasningen, rymde och blev en potentionell risk för ökandet av tb.
Alltså försökte man döda grävlingar med gas, inte öka på sjukdomen.
Citera
2020-05-20, 20:31
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Utökade den fetade text. De som inte dog av gasningen, rymde och blev en potentionell risk för ökandet av tb.
Alltså försökte man döda grävlingar med gas, inte öka på sjukdomen.

sant, jag var lite väl snabb där.. hade för mycket information i huvudet samtidigt.

men, jag misstänker att SARS-CoV-2 på något vis är framtaget tillsammans med tuberkulos från bävrar eller för att förinta spridningen av tuberkulos hos bävrar.

alltså, vaccinprojekten och jaktprojekten på bävrar verkar inte ha funget, bäverantalet och tuberkulosen hos bävrarna ökar markant hela tiden.

vore det inte ultimat med ett vaccin som SPREDS med bävrarna och samtidigt slog ut tuberkulosen?

det är DET jag tror att man tog fram sars-cov-2 för.

både för att rädda bävern men speciellt för att rädda människan då tuberkulosen från bävern så lätt sprider sig till människan.
Citera
2020-05-20, 20:38
Medlem
AndersTengells avatar
kolla här! tuberkulosen har skjutit i höjden i sverje: https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/a/Kvl3oy/tuberkulos-okar-kraftigt-i-sverige

även om man blir smittad så är det bara tio procent som blir sjuka.

resterande blir sjuka nu pga aktiveringsknappen sars-cov-2
Citera
2020-05-21, 21:03
Medlem
AndersTengells avatar
nu har jag fått till mig att virus kan leva på eller i bakterier

är det någon som vet mer om det?

sars-cov-2 är ett virus

tuberkulos är en bakterie

kan sars-cov-2 på något vis finnas i tuberkulosbakterien?
Citera
2020-05-21, 23:34
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
sant, jag var lite väl snabb där.. hade för mycket information i huvudet samtidigt.

men, jag misstänker att SARS-CoV-2 på något vis är framtaget tillsammans med tuberkulos från bävrar eller för att förinta spridningen av tuberkulos hos bävrar.

alltså, vaccinprojekten och jaktprojekten på bävrar verkar inte ha funget, bäverantalet och tuberkulosen hos bävrarna ökar markant hela tiden.

vore det inte ultimat med ett vaccin som SPREDS med bävrarna och samtidigt slog ut tuberkulosen?

det är DET jag tror att man tog fram sars-cov-2 för.

både för att rädda bävern men speciellt för att rädda människan då tuberkulosen från bävern så lätt sprider sig till människan.
Vad har bävrar med grävlingar att göra som du babblade om först?
Varför ens ta upp 4 år gamla nyheter
TBC sprids främst från och bland flyktingar som bor trångt och i sanitär olägenhet. Du behöver inte vara rädd för att smittas av TBC när du tomtar runt ute på stan.
Citera
2020-05-22, 17:37
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad har bävrar med grävlingar att göra som du babblade om först?
Varför ens ta upp 4 år gamla nyheter
TBC sprids främst från och bland flyktingar som bor trångt och i sanitär olägenhet. Du behöver inte vara rädd för att smittas av TBC när du tomtar runt ute på stan.

såklart pratar jag om grävling, skrev bara bäver för att du skulle reagera.

men vaddå, menar du att svenskar är immuna mot TBC? stoppas spridningen hos flyktingar automatiskt när dom kliver över gränsen?

förstår inte varför du gör skillnad på folk och folk sådär, i mina ögon är det lika dumt som dom som trodde att bara bögar fick HIV.

tänk lite nu, varför skulle inte en importerad TBC kunna börja sprida sig bland svenskar? det räcker ju att en får det, en skolelev eller vad som helst, sen är spridningen igång mellan svenskar.. tror du på allvar att alla går runt och håller flera meters avstånd till flyktingar?

nej, så är det så klart inte, och därför har vi en asymtomatisk tbc pandemi i sverige just nu som ingen visste om, och som utlöses av covid-19.
Citera
2020-05-22, 19:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
såklart pratar jag om grävling, skrev bara bäver för att du skulle reagera.

men vaddå, menar du att svenskar är immuna mot TBC? stoppas spridningen hos flyktingar automatiskt när dom kliver över gränsen?

förstår inte varför du gör skillnad på folk och folk sådär, i mina ögon är det lika dumt som dom som trodde att bara bögar fick HIV.

tänk lite nu, varför skulle inte en importerad TBC kunna börja sprida sig bland svenskar? det räcker ju att en får det, en skolelev eller vad som helst, sen är spridningen igång mellan svenskar.. tror du på allvar att alla går runt och håller flera meters avstånd till flyktingar?

nej, så är det så klart inte, och därför har vi en asymtomatisk tbc pandemi i sverige just nu som ingen visste om, och som utlöses av covid-19.
Kul. Erkänn att du skrev fel istället.

Nej spridningen fortsätter vanligtvis inom gruppen när de kommer till Sverige. Trångboddhet och sanitär olägenhet är det största hotet.

Vårdar man TBC-patienter (vilket jag har gjort) ska effektiva munskydd med filter användas och bor man ihop med någon som är smittad får man tyvärr räkna med att smittas själv, men man behöver generellt inte vara rädd för att bli smittad när man går omkring ute på stan. All info om TBC finns ute på nätet så du kan läsa själv om du tror att jag ljuger.

TBC har inte med invandringen i sig att göra. Det är inte en fråga om etnicitet men det är en sjukdom som smittar främst i trångbodda miljöer. Stora familjer i små lägenheter, fängelser, militärbaracker, flyktingläger, förmodligen även inom flottan etc.

Tyvärr dyker det även upp resistent TB emellanåt och jag vet att det var ett utbrott på Huddinge Sjukhus för ett antal år sen där personal blev smittad.

Som sagt, läs på och sprid inte lögner. Det finns inget egenvärde i att skrämma upp folk än mer med stolliga påståenden.
Senast redigerad av Cineasten 2020-05-22 kl. 19:11.
Citera
2020-05-23, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Inte enbart men det innebär en ökad risk. I kombination med sanitär olägenhet vilket ofta är fallet i fängelser, trångbodda lägenheter där många bor tillsammans etc. Det är främst en sjukdom bland fattiga.
Om tio personer som är fullt friska bor "trångbott", kommer någon bli sjuk då? Nej, sjukdomen kommer utifrån, den uppstår inte bara från tomma intet. Alltså är invandring en faktor i sammanhanget. Givetvis från fattigare samhällen som du skriver.
Citera
2020-05-23, 00:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Om tio personer som är fullt friska bor "trångbott", kommer någon bli sjuk då? Nej, sjukdomen kommer utifrån, den uppstår inte bara från tomma intet. Alltså är invandring en faktor i sammanhanget. Givetvis från fattigare samhällen som du skriver.
Men det var inte vad jag skrev. Självfallet måste någon vara sjuk. Är inte det rätt uppenbart? Jag skrev ju att OM man bor ihop med någon som är smittad får man räkna med att själv bli smittad. Varför feltolkar du mitt inlägg med flit? Är det roligt?

Jag skrev att invandring i sig inte är problemet. En jävla massa invandrare har INTE TBC. Alla invandrare kommer inte från smitthärdar i tredje världen även om en del gör det. Sluta feltolka och förvanska vad jag skriver.
Senast redigerad av Cineasten 2020-05-23 kl. 00:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in