Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det tröstar säkert hans ömma hjärta om hans liv kunde slå in på den vägen. Hela socialbidraget går till Giuilia och Appolivia.

Han kanske kan börja sälja sex också, så slipper han bryta mot lagen.
Ha ha, han är ju rätt vältränad så han kan ju bli betald gigolo och spänna på medelålders brudar. Win-win. Men Paolo kanske inte kan få upp den om kvinnan är över 30.
Citera
2020-05-20, 16:29
Medlem
Zebels avatar
Helt sinnessjukt att snubben har fått hela sin karriär och framtid förstörd över ett icke-brott.

Fast det är ju ett brott att köpa sex.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är väl klart att folk gör sina egna bilder kring det hör. Paolo var en idiot som pratade på om hur otrevligt det är att sälja sex för kvinnorna och att de kan vara trafikerade. Varför över huvud taget nämna något om det?

Han skulle ha fokuserat på vad han gjort mot sin familj, han skäms och ska söka hjälp.

ja men han fattade nog inte att han nästan begick oaktsam våldäkt. det är väl något nytt påhitt tror jag.
Citera
Det verkar gå något ryckte om att Elin är gravid. Ligger det någon sanning i detta? Har hon själv bekräftat det eller är det bara ett illvilligt ryckte? Tycker synd om henne om Paolo gjort henne på smällen.
Citera
2020-05-20, 16:30
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Ha ha, han är ju rätt vältränad så han kan ju bli betald gigolo och spänna på medelålders brudar. Win-win. Men Paolo kanske inte kan få upp den om kvinnan är över 30.

Du tror inte att dom brudarna vill ha en viril ung kille istället för en tunnhårig farbror på 50+
Citera
2020-05-20, 16:31
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Nja, inte mycket, men han kan nog skrapa ihop ett par-tre millar om man säljer av allt

alltså, han kan ju sälja huset i Nacka och få sig några miljoner sedan flytta in i hyreslägenhet i stan han kan få via kontakter. Hade jag gjort så jag frigjort kapital till vingården och ev lyxpizza/restaurang i city. Hade nog funkat.
Citera
2020-05-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Shit, kollade precis, det här måste vara det falskaste jag sett. Om någon är mer falsk än Paolo Roberto så är det Therese Lindgren, inget snack om saken. Hela klippet är maximum attention whoring och godhetsknarkande här. Snacka om att hon går in för skådespelarrollen, börjar gråta krokodiltårar, låtsas som att hon har ett lyckligt liv osv. Självklart med reklam för Ellos på slutet, vad annars, det fick hon säkert bra betalt för också, som om YouTube-reklamen inte räckte. Det här är alltså samma karaktär och intellektuella gigant som släppte en bok som heter "Ibland mår jag inte så bra", lol.

Självklart låtsas hon bry sig om Paolo Roberto's våldtäktsoffer också, ska bli kul senare när FUP släpps och vi eventuellt får reda på vem detta "dittvingade traffickingoffer" är, och det visar sig vara en välbetald hora som skrattat hela vägen till banken medan Paolo Roberto ligger och krälar i kloakerna, hemlös och förstörd.

Det sinnessjuka med hela Paolo-gate är att han faktiskt inte begick ett riktigt brott, och att han nu blir behandlad som om han analvåldtog och styckmördade ett spädbarn. Vad det såklart handlar om är att Paolo Roberto visserligen inte är helt svensk, men tillräckligt vit för att hatas, och nu får han agera slagpåse åt alla kvinnor som äntligen får ta ut deras frustration över alla män, genom att gå till personangrepp mot Paolo Roberto. Paolo Roberto fungerar alltså som kompensation för alla muslimer och negrer som gruppvåldtar och mördar svenska kvinnor, det är alltså Paolo Roberto ni ska ta ut ert hat på; honom får ni hata, allt annat vore rasism.

Helt sinnessjukt att snubben har fått hela sin karriär och framtid förstörd över ett icke-brott.

Kanske det, Paolo kanske inte är värd så mycket. Han har ju ändå hållt på i många år nu, men visst, 50 miljoner kronor låter lite väl mycket även för honom. Däremot låter 100,000 dollar sannolikt. Alltså runt en miljon kronor, kanske lite till, kan han mycket väl vara värd. Men det kan man såklart inte leva på under någon längre tid. Räcker väl något år eller två beroende på vad han har för utgifter, vilket säkert är en hel del. Men han är ju polare med Jan Emanuel, och Emanuel lär ju ställa upp på något sätt. Har Jan Emanuel tagit avstånd från Paolo Roberto? Det vore högst omanligt och mycket töntigt av Jan Emanuel, om han tog avstånd från Paolo Roberto.

Ja precis, TV4 gör ju allt för tittarsiffror, vilket krockar med den heliga värdegrunden som de säger sig stå för. Så mycket hyckleri och dubbelmoral i dagens samhälle.

Paolo Roberto är det senaste offret för feminismen. Normalt sett skadar feminismen kvinnor mer än något annat, eftersom feminismen importerar muslimer, men nu fick Paolo Roberto storstryk av feminismen. Behandlingen av Paolo Roberto, det är så det ser ut när feminister sätter agendan.

Det var Pablo som satte agendan, han beskrev sig själv som en usel och värdelös. Vad borde feministerna göra? Trösta honom och säga att det inte var så farligt?
Citera
2020-05-20, 16:32
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Däremot har han brutit mot de oskrivna reglerna bland "de fina människorna" som visar upp sig på Instagram; att vissa saker sköter man snyggt utan att det märks.
Exakt. Finare människor vet, främst genom sin uppväxt och sociala bakgrund, hur man sköter saker snyggt.

Förvånad att ingen vill kännas vid något ansvar för detta misslyckande eller vill förklara detta med klasskillnader som inte sällan är fallet när brottslingar med utländsk härkomst kommer på tal. Existerar det möjligen en åldersgräns?
Citera
2020-05-20, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777

Finns ju små blå tabletter för sådant, så det är nog bara tuta och köra. Eller så kan han börja strippa om han vill hålla sig på den lagliga sidan och då slipper han de blå.

Han har ju levt på en image som han inte haft teckning för så han kan hoppa in i den branschen. Starta en strippklubb för kvinnor som vill se manshöfter rulla runt.
Citera
2020-05-20, 16:33
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
alltså, han kan ju sälja huset i Nacka och få sig några miljoner sedan flytta in i hyreslägenhet i stan han kan få via kontakter. Hade jag gjort så jag frigjort kapital till vingården och ev lyxpizza/restaurang i city. Hade nog funkat.

Tror du hans restaurang hade gått runt då? kolla hans kommentarsfält på insta, folk uppvisar ju en avsky mot karln.
Citera
2020-05-20, 16:34
Medlem
Jag har börjat gå från att tycka lite synd om Paolo till att nästan hata honom. Med hans egna ord i tv 4 intervjun har det lett till ännu mer sjuka förslag. Kan detta vara något större som vi inte ser i bilden? Tv4 måste ha haft någon genomgång med honom innan intervjun att han ska säga vissa ord för att verkställa politiska beslut. Må vara en konspirations tratt men undra kan man alltid göra.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-05-20 kl. 16:35. Anledning: Fel
Citera
2020-05-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes

Men om det är banken som äger huset då?

Jag har en känsla av att den här gossens ekonomiska sinnelag inte är så starkt det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in