Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hade Paolo vetat vad som väntade efter att de här bilderna togs, bara en stund innan han gick till Grevgatan, hade han dragit hem direkt och aldrig rört en annan tjej än Elin.

Elin som satt hemma och inte hade en aning om vad han hade planerat hemma bakom sin skärm.

https://imgur.com/a/HDwxHRH

I dag är hans breda leende borta.

På bilden under, som måste tagits vid samma tillfälle eftersom han är klädd likadant och som har samma taggning, ler han stort i alla fall...
Citera
2020-05-21, 15:40
Medlem
Mer.info.007s avatar
Hans användarnamn på Insta säger ju mycket 1Paolo2
Citera
2020-05-21, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottsarmén
OS i Los Angeles... "Kuken ska ha sitt"
Tror han hade tjänat på att säga det. I vart fall bland många män.
Och bland många kukglada kvinnor. Att sitta och gråta ut i tv4 får han inga pluspoäng för.
Inte i manlighet.
Citera
2020-05-21, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Det har varit så många nu som har antagit att det är hon och vi har inte haft någon annan hittils som bevisar motsatsen så nu i nuläget får vi anta att det är hon. Trött på dessa idioter som inte säger att det är hon utan någon vetskap. Bevisa motsatsen isåfall.

Åldern stämmer ju inte efter vad som rapporterats, bara det är en anledning att inte anta att det är rätt... Tjejen på bilden är 22 enligt sidan, kvinnan som Paolo träffade var i 30-års-åldern.

Sen är inte Polen ett av Europas fattigaste länder direkt. (Inte rikaste heller)
Citera
2020-05-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Åldern stämmer ju inte efter vad som rapporterats, bara det är en anledning att inte anta att det är rätt... Tjejen på bilden är 22 enligt sidan, kvinnan som Paolo träffade var i 30-års-åldern.

Sen är inte Polen ett av Europas fattigaste länder direkt. (Inte rikaste heller)
Vilka uppgifter baserar du på att det var en kvinna i 30 års åldern som Paolo träffade. Jag har kanske missat detta.
Citera
2020-05-21, 15:49
Medlem
Mer.info.007s avatar
Synd att inte Poliserna får gå igenom hans dator o telefon. där hade man hittat mycket tror jag
Citera
2020-05-21, 15:53
Medlem
Citat:
Vilka uppgifter baserar du på att det var en kvinna i 30 års åldern som Paolo träffade. Jag har kanske missat detta.

Det har stått i flera olika tidningar som
tex. Expressenn och Aftonbladet efter uttalanden polisen gjort. "En kvinna i trettio års åldern från ett av Europas fattigaste länder." Googla så lär du hitta artiklarna.
Citera
2020-05-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Synd att inte Poliserna får gå igenom hans dator o telefon. där hade man hittat mycket tror jag

Hur gick det egentligen med det där om att han skulle ha utredas för att eventuellt ha begått en oaktsam våldtäkt?

Om de fortskrider med den så kanske de kan kolla dator och telefon.
Citera
2020-05-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Det har stått i flera olika tidningar som
tex. Expressenn och Aftonbladet efter uttalanden polisen gjort. "En kvinna i trettio års åldern från ett av Europas fattigaste länder." Googla så lär du hitta artiklarna.
Jaha. Det kommer där ifrån. Personligen litar jag inte blint på dessa uppgifter men jag har inga invändningar till att folk tror deras uppgifter. Det fina med FB är ju att alla får tycka och tänka
Citera
2020-05-21, 15:56
Medlem
Citat:
Jaha. Det kommer där ifrån. Personligen litar jag inte blint på dessa uppgifter men jag har inga invändningar till att folk tror deras uppgifter. Det fina med FB är ju att alla får tycka och tänka

Personligen litar jag mer på polisens uttalanden än Flashback... Men du gör som du vill.
Citera
2020-05-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Hur gick det egentligen med det där om att han skulle ha utredas för att eventuellt ha begått en oaktsam våldtäkt?

Det är nog försent nu. Paolo har redan fått sitt straff, resten är en ren formalitet.
Citera
2020-05-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag

Han e ju anmäld av en fd polismästare för oaktsam våldtäkt. Men den utredningen lär nog ta sin tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in