Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Ligger det någon sanning i skvallret om att Robertos unga flickvän är gravid och att hon skulle blivit detta innan Roberto avslöjades som horbock?

https://m.facebook.com/minnenfronbarndomen/posts/10157718374873608
https://www.extraextra.se/paolo-robertos-gladjebesked-med-flickvannen-elin/
https://stoppapressarna.se/svenskt/paolo-robertos-arliga-erkannande-om-elin-25

Åldersskillnaden på 25 år var orsaken.
Nu avslöjar Paolo Roberto varför han dröjt så länge med att bekräfta flickvännen.
Nu öppnar han upp för barn med unga Elin.
---
Tv-profilen avslöjar nu att de har tagit ett stort steg i förhållandet.
---
Och nu går Paolo ännu längre och öppnar upp för barn med sin unga flickvän. Programledaren och den tidigare proffsboxaren har redan två barn från äktenskapet med Lena Arrelöv, 46, men han inser att unga Elin kanske vill ha barn.
– Jag har alltid ansett att fabriken är stängd. Men nej, vi får väl se, säger Paolo Roberto.
Citera
2020-05-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Så du vet hur mycket han har tjänat de senaste 10-20 åren? Som programledare, författare, personlig tränare och coach, som företagare?

Berätta. Fastän du vet egentligen ingenting eller hur?

Paolo har med mycket stor sannolikhet tiotals miljoner på kontot. Han kan välja vad han vill jobba med, och behöver inte jobba för sin försörjning som oss andra.

Paolo är grov vulgär och har ett smutsigt förflutet, men han är ingen dumbom.

Paolos intelligens ligger sannolikt under snittet. Och han har inte haft en massa företag men däremot har han ljugit en hel del.

Du tror han har sålt böcker för tio miljoner kronor?
Citera
2020-05-20, 12:08
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Absolut, men din fråga var väl, handen på hjärtat, mest för att insinuera och introducera gruppsex-teorin?

Blandar du inte ihop sexköpare. Vilken tidning har skrivit om Paolos polare?

(Uppriktigt intresserad och det dyker inte upp någon uppgift när jag söker på de större blaskornas sidor.)
Nej, min fråga ställdes för att jag undrade om det funnits uppgifter om att Paolo varit där med en kompis, detta då uppgifter i tidigt i morse formulerades som "han greps samtidigt som Paolo Roberto".

Ser nu att länken till en sida på Expressen lyder "mannen som åkte fast med Paolo Roberto". Kan ha varit det som jag uppfattade som att någon åkte fast 'tillsammans' med Paolo snarare än 'i samma razzia'.

Men då är det ju jättebra om någon förklara att, nej han har inte varit där med en kompis, om det nu var så det var.
Citera
2020-05-20, 12:08
Medlem
mr-mystics avatar
Kan det varit som så att han började köpa sex redan på 90-talet(han var ju redan 20-30 då)? O helt enkelt ej kunde bryta mönstret ba för att sverige fick en feministisk regering?
Citera
2020-05-20, 12:10
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Ja PR verkar ju inte ha några stålar kopplade till produkterna iaf längre så jag vet inte finns väl kanske ingen antifeminist motiv att stödköpa. Frågan är vad som hänt om det ej fanns nån sexköpslag skulle dom bojkotta han då med?

Visst kan du bli av med uppdrag som PR även om du inte begått lagbrott. Du kan även behålla samarbeten även om du begått lagbrott. Det som är väsentligt är om dina partners upplever om du är en fortsatt tillgång eller om du förvandlats till ett sänke för samarbetet.
Citera
2020-05-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, Paolo's ex-fru Lena Arrelöv var faktiskt rätt snygg när de var gifta:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/QlwRe8/vi-har-aldrig-haft-det-sa-har-bra (kolla in bild 3 av 4)

Betydligt vackrare än Elin Härkönen. Inget ont om finska tjejer dock, finns många riktigt vackra finskor också. Däremot har Arrelöv inte åldrats som vin och hon är väl fortfarande MILFig och så, men hon var som snyggast och sexigast när hon var gift med Paolo. Men även då var hon inte lika snygg som Izabella Scorupco.

Jag vill gärna stödköpa Paolos fryspizzor (trots att de tyvärr inte är veganska), men har inte hittat dem i någon lokalbutik de senaste dagarna.

Paolo Roberto är blatte och Kent Ekeroth är mischlingjude.

Paolo Roberto är definitivt blatte, han ser för helvete mer blattisk ut än mig, och jag är inte ens europé. Och italienare är definitivt blattar, inget snack om saken.

Paolo vill väl ge en andra chans till folk som har hamnat snett i livet, det är schysst av honom. Förutsatt då att han inte anställer pedofiler, våldtäktsmän och mördare osv. Men annars någon som har suttit några år på kåken över att ha sålt cannabis, bör man definitivt prioritera att anställa om man driver företag, något annat vore omoraliskt.

Vore lite socially awkward att gå fram till den lokala ICA kassörskan och börja babbla om Paolo Roberto Dessutom gör man ändå ingen skillnad eftersom det är order uppifrån, och även de som äger varumärket Paolos har uteslutit Paolo Roberto nu.

Nej, de avslutade inte samarbetet med Paolo Roberto för att det han gjorde var så moraliskt fel, utan eftersom de är skitnödiga över opinionen mot Paolo Roberto just nu. Företagen skiter liksom i om de har en pedofil eller våldtäktsman som poster boy; gillar folket personen i fråga så använder de gärna honom som influencer om han kan sälja deras produkter. I moralpanikens land, Sverige, är Paolo Roberto värre än Tishko Ahmed Shabaz.

Vilken duktig vän av ordning du är. Har du några egna åsikter och så?

Nja alltså, jag kan absolut tänka mig att betala för sex, har inga moraliska problem med det eller liknande. Men då är det viktigt att horan ifråga är riktigt snygg (så snygg att jag ska tycka att det är värt att spendera stora summor pengar på henne), att hon tänder på mig och att det inte är några konstigheter kring det hela. Men sex är ändå en personlig grej för min del, så det ska mycket till innan jag börjar besöka bordeller. Överhuvudtaget är äktenskap prostitution, och alla män som knullar kvinnor betalar på ett eller annat sätt för själva sexet (flickvänner är dyra i drift!). Senast jag hade flickvän var det ingen billig relation kan jag säga dig. Billigare än att betala 1500 kr för varje gång man ska knulla? Visst, men det kostade en hel del pengar också även med en normal flickvän (men hon var en bra kvinna, så det var värt det! ).

Däremot Jessica Alba hade jag inte betalat en krona för, om något vill jag ha betalt av henne om jag ska knulla henne. Tycker att hon är rejält överskattad och hade aldrig tittat åt hennes håll om hon gick förbi mig på stan. Men jag förstår din poäng trots att du har dålig smak

Okej, det är väl bra för dig att det går att köpa sex

Paolo Roberto är helt klart sexmissbrukare, lol. Det måste man vara om man har flickvän men ändå går och köper sex. Vafan liksom, duger inte gammal hederlig internetporr för herr Roberto?

Kvinnor har överhuvudtaget ingen empati för män.

Jag hoppas att Paolo klarar sig igenom detta och att han får igång sina affärer igen. Vem vet, all debatt kring Paolo-gate kanske leder till legalisering av sexköp så småningom. Fast i dagsläget lär så inte ske så länge sossarna styr, eftersom de efter Paolo's sexköp gick ut med att sexköp ska ge fängelse. Så jävla sinnessjuka är sossarna. Det här är deras sätt att försöka vända på deras sjunkande väljarsiffror, hoppas att de tankar hårt i 2022-valet.

Din hjärntvättade mentalitet är faktiskt livsfarlig. Du kanske inte känner till det här ordspråket, men en gång i tiden sa Voltaire något klokt: det är farligt att ha rätt när staten har fel. Fundera lite på den du, så kanske du inser att om vi alla tänkte som dig, ja då hade staten kunna sätta vilka folkfientliga lagar som helst och det hade okritiskt accepterats av vän av ordning typer som dig, eftersom ni saknar egen tankeförmåga.

Finns det något parti som är FÖR legalisering av sexköp i Sverige?

Piratpartiet var ju det, men sen visade det sig att deras ledning var infiltrerade av diverse pedofiler. Inte bra rykte för ett parti..

Paolo har helt klart en chans att komma igen exempelvis hos KRIS (Kriminellas Revansch i Samhället). Han kan lära dem att koka pasta och laga sås. Inget ont om det. Alla ska få en andra chans.

Sen förstår jag inte hur sådana här som Dani Evanoff, vd för Evanoff Group, tänker.

Han hade ett avtal med Paolo och hade därmed som avsikt att tjäna pengar på Paolos kändisskap.
När det visade sig att det var en dålig investering så gråter han i media: "Varför ska JAG ta hela smällen?"

Jadu, varför ska en kapitalist ta smällen? Varför skulle just HAN kamma hem vinsten - om det blev någon?

Sen kan pastasåsen vara hur god som helst, men den säljes ju inte därför att den var extra god utan därför att den hette "Paolo".. Nu vill folk inte ta med tång i den såsen..

Så funkar kapitalismen.

Citat:
– Många säger att de inte vill befatta sig med produkterna, och jag har full respekt för den inställningen.
– Men samtidigt står vi här med massor av grejer som vi kan tvingas att förstöra. Det går emot allt vi står för när det gäller matsvinn.
Skulle ni inte kunna skänka maten till behövande?
– Jag kan känna så här: Vore det verkligen rimligt? Det här handlar om vad en enskild individ har gjort, ska jag då ta hela jävla smällen för det här?
– Det är inget fel på produkterna, Paolo tjänar ingenting om vi säljer dem.
Citera
2020-05-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Nej, min fråga ställdes för att jag undrade om det funnits uppgifter om att Paolo varit där med en kompis, detta då uppgifter i tidigt i morse formulerades som "han greps samtidigt som Paolo Roberto".

Ser nu att länken till en sida på Expressen lyder "mannen som åkte fast med Paolo Roberto". Kan ha varit det som jag uppfattade som att någon åkte fast 'tillsammans' med Paolo snarare än 'i samma razzia'.

Men då är det ju jättebra om någon förklara att, nej han har inte varit där med en kompis, om det nu var så det var.
Jörgen Kruth var han tillsammans med "innan" bordellbesöket vill jag minnas. Vad som talar för att JK inte var med på grevgatan 10 är att han nog hängts ut även han varande halvkändis...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Paolos intelligens ligger sannolikt under snittet. Och han har inte haft en massa företag men däremot har han ljugit en hel del.

Du tror han har sålt böcker för tio miljoner kronor?

Vad baserar du din bedömning av hans intelligens på? Vad har han gjort som indikerat låg intelligens?

Han verkar annars normalintelligent. Däremot är han motiverad att bli framgångsrik, som boxare som företagare, som casanova, och han är mycket mer envis än genomsnittspersonen.

Sedan skrev jag aldrig att han sålt böcker för 10 miljoner, så att du tolkade mig så visar att din iq är ganska mycket lägre än ens genomsnittet.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jag menade inte att det finns någon mer liknelse än att de lånar ut sina namn. Så PR har lånat ut sitt namn för en skitsumma? Då är han alltså "fattig".

Nja, PR har hela tiden pratat om sina företag sitt hotell sina restauranger. Nu har det visat sig att han aldrig ägt dom ( mer än kanske någon mindre del för syns skull) Han har alltid omtalats som entreprenör. Nu har det visat sig att han bara är en i raden av influencers och inte äger massa företag. Han är med andra ord inte så förmögen som han har velat ge intryck av
Citera
2020-05-20, 12:14
Medlem
Om man haft span på lägenheten är det väl inte helt orimligt att PR gjort fler besök under perioden? Någon som vet om Jö*gen K*uth är inblandad (*=r)? Syntes på bild med Paolo i området några timmar tidigare..
Senast redigerad av mystikern87 2020-05-20 kl. 12:21.
Citera
2020-05-20, 12:15
Medlem
mr-mystics avatar
Två andra svenska elitidotare (om man nu vill kategorisera p r i detta facket) har väl åkt dit för sexköp tidigare. Det var nån brottare.... kommer ej ihåg namn? Samt Magnus Hedman (som var målis i Sverige samt ihop med en av Grafarna). Hur gick det för dem..... fortfarande brännmärkta? Hedman blånekade iaf o gör väl fortfarande. Är nog det vettigaste man kan göra med tanke på lagstiftning mm. Hur var det med brottaren Frank Anderson som höll på i utlandet va?..... o sa "kuken måste få sitt". Var det frågan om sexköp el syftades det ba på ragg i nån vegasbar el
dyl?
Citera
2020-05-20, 12:16
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbaker
Det kan nog funka. Jag såg en betalartikel på AB som innehöll något om maffian. Någon som känner till ifall torsken har kontakter där?

Maffia, betalartikel? Lanka garna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in