Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 11:58
Medlem
Ligger det någon sanning i skvallret om att Robertos unga flickvän är gravid och att hon skulle blivit detta innan Roberto avslöjades som horbock?
Citera
2020-05-20, 12:00
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Om fem år har han tre år kvar tills han är 60 bast.

Sen så har han väl inget företagande att tala om. Han har varit posterboy för några matprodukter. Han har ingenting att återvända till. Vem menar du skulle ha en sexitoårig gubbe, en före detta torsk som reklam för sin pasta och sin pizza?

Tro mig, svenskar har en förmåga att glömma väldigt snabbt. Han blir väl ansiktet ut för kampen mot sexhandel och trafficking istället. Ja Sverige är så sjukt.
Citera
2020-05-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Ja PR verkar ju inte ha några stålar kopplade till produkterna iaf längre så jag vet inte finns väl kanske ingen antifeminist motiv att stödköpa. Frågan är vad som hänt om det ej fanns nån sexköpslag skulle dom bojkotta han då med?

De som tycker att det är fantastiskt att köpa sex och vill stå för det köper väl hans pasta. Om det skulle vara lagligt att ha sex skulle det ju ha blivit en nyhet i alla fall och som sagt, de som finner det fantastiskt att Paolo köpt sex skulle väl köpa lite extra pasta, eller vad tror du?
Citera
2020-05-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Rent ekonomiskt så är nog Paolos räddning att börja skeppa kokain från Italien till Sverige. Han borde ha skaffat sig logistiska kontakter mellan dessa länder. Eftersom han varit en mediahora hela sitt liv så tvivlar jag på att han skulle kunna fungera som en vanlig anställd.
Det kan nog funka. Jag såg en betalartikel på AB som innehöll något om maffian. Någon som känner till ifall torsken har kontakter där?
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Menar du att han har tjänat "småpengar" på sitt namn hittills? Vad var omsättningen och vinsten för alla hans bolag? Jag vet att han har sålt sitt namn men vilka idrottstjärnor har endast gjort det? Det är väl ingen som tror att Björn Borg satt ch sydde kalsonger.

Skillnaden mellan BB och PR är att BB aldrig påstått att kläderna var hans. PR har aldrig haft massa bolag. Han har haft ett tillsammans med sitt ex. Det bolaget omsatte drygt 3 miljoner och avlönade PR och hans ex. Det delade dessutom ut ca 450 k så det är det pengarna som PR på något sätt tjänat på "alla sina bolag". Det finns i tråden en uppgift om att BB totalt fick 450 miljoner för att upplåta sitt namn
Det är en viss skillnad mot PR

Björn Borg var/är dessutom en världskändis extremt få utanför Sverige vet vem PR är.
Citera
Medlem
Varför är PR's köp av en kvinnas kropp värre än svenska kvinnors köp av oskyldiga och utsatta gambianska mäns kroppar? Hans straff har fått oproportionerliga konsekvenser!
Citera
2020-05-20, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Var tionde man i Sverige springer tydligen hos horor. Dom borde kanske inte ha problem med att stötta Paolos varumärken?
Var 10 :e man i Sverige har någon gång i sin livstid köpt sex det är inte desamma som att de springer hos horor på samma sätt som Paolo sådär i en lucka mellan affärsmöte och middag
Citera
2020-05-20, 12:03
Medlem
Citat:
Ha ha och var skulle han fått dem ifrån?

Han har naturligtvis inte några pengar att satsa på något i Italien och inte i Sverige heller.

Så du vet hur mycket han har tjänat de senaste 10-20 åren? Som programledare, författare, personlig tränare och coach, som företagare?

Berätta. Fastän du vet egentligen ingenting eller hur?

Paolo har med mycket stor sannolikhet tiotals miljoner på kontot. Han kan välja vad han vill jobba med, och behöver inte jobba för sin försörjning som oss andra.

Paolo är grovhuggen, en horkarl, vulgär och har ett smutsigt förflutet, men han är ingen dumbom och han har en säljarpersonlighet och dessa kan alltid plocka pengar från de lättlurade, och de är många.
Senast redigerad av FastFreezer 2020-05-20 kl. 12:07.
Citera
2020-05-20, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Min tankeförmåga är utmärkt.
Har vi lagar i landet är de till för att följas, enkelt för vanliga människor som klarar av att tänka klart.

Felaktiga lagar ska inte följas.

Men ertappas man att bryta mot även felaktiga lagar som baseras på hat mot män, tex sexköpslagen, så får det konsekvenser förstås.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Tro mig, svenskar har en förmåga att glömma väldigt snabbt. Han blir väl ansiktet ut för kampen mot sexhandel och trafficking istället. Ja Sverige är så sjukt.

Du tänker att han när han är ålderspensionär ska börja engagera sig ideellt i kampen mot sexhandel och trafficking. Av någon anledning har jag svårt att tro det.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Skillnaden mellan BB och PR är att BB aldrig påstått att kläderna var hans. PR har aldrig haft massa bolag. Han har haft ett tillsammans med sitt ex. Det bolaget omsatte drygt 3 miljoner och avlönade PR och hans ex. Det delade dessutom ut ca 450 k så det är det pengarna som PR på något sätt tjänat på "alla sina bolag". Det finns i tråden en uppgift om att BB totalt fick 450 miljoner för att upplåta sitt namn
Det är en viss skillnad mot PR

Björn Borg var/är dessutom en världskändis extremt få utanför Sverige vet vem PR är.

Jag menade inte att det finns någon mer liknelse än att de lånar ut sina namn. Så PR har lånat ut sitt namn för en skitsumma? Då är han alltså "fattig".
Citera
2020-05-20, 12:06
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
De som tycker att det är fantastiskt att köpa sex och vill stå för det köper väl hans pasta. Om det skulle vara lagligt att ha sex skulle det ju ha blivit en nyhet i alla fall och som sagt, de som finner det fantastiskt att Paolo köpt sex skulle väl köpa lite extra pasta, eller vad tror du?

Ja assa är väl ej direkt bra att han sålt sex men stör mig på att det är helt ok att generalisera att alla fnask är offer samtidigt som alla torskar är förövare. PK tycker man ska dra alla över samma kamm men gud förbjude om du gör samma pryl angående tex muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in