Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 12:17
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Så du vet hur mycket han har tjänat de senaste 10-20 åren? Som programledare, författare, personlig tränare och coach, som företagare?

Berätta. Fastän du vet egentligen ingenting eller hur?

Paolo har med mycket stor sannolikhet tiotals miljoner på kontot. Han kan välja vad han vill jobba med, och behöver inte jobba för sin försörjning som oss andra.

Paolo är grovhuggen, en horkarl, vulgär och har ett smutsigt förflutet, men han är ingen dumbom och han har en säljarpersonlighet och dessa kan alltid plocka pengar från de lättlurade, och de är många.

Men då kan du väl berätta hur han tjänat dom, för allt med rätten till varumärket ligger i det med hans ex samägda bolaget Punch Drunk. Där handlar det om relativt måttliga pengar som han dessutom ska dela med exet. Så berätta gärna varifrån alla miljoner ska kommit från och gärna också hur mycket
Citera
2020-05-20, 12:18
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Om man haft span på lägenheten är det väl inte helt orimligt att PR gjort fler besök under perioden? Någon som vet om Jö*gen K*uth är inblandad (*=r)? Syntes på bild i området några timmar tidigare..
Enligt tråden postade han en gullig bild när han var ute med familjen och njöt av vårdagen på Instagram, som för att just via upp att ”Jag är oskyldig!”, dagen efter så han var nog inte med Paolo på bordell.
Citera
2020-05-20, 12:20
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Jörgen Kruth var han tillsammans med "innan" bordellbesöket vill jag minnas. Vad som talar för att JK inte var med på grevgatan 10 är att han nog hängts ut även han varande halvkändis...
Läste dessutom något om att polisen haft dolda kameror i trapphus vid liknande aktioner. Känns instinktivt som man har haft span på stället under en tid och valde att ingripa när en kändis var där.
Citera
2020-05-20, 12:20
Medlem
Så jädra kul i intervjun på TV4 när PR får frågan "det här var första gången?".. nu är jag ingen expert på att tyda kroppsspråk men skriker inte hela hans manér och uttryck "NU LJUGER JAG!" när han svarar "det är första gången, ja"?
Citera
2020-05-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Kan det varit som så att han började köpa sex redan på 90-talet(han var ju redan 20-30 då)? O helt enkelt ej kunde bryta mönstret ba för att sverige fick en feministisk regering?

Men en riktig machoman som häcklar soffliggare kan väl ändå inte vara så ynklig att han inte kan "sluta med horbesök"?

Var är hans motståndskraft? Disciplin? (som han skryter om)
Citera
2020-05-20, 12:21
Medlem
Wahnsinns avatar
Nytt inlägg på flickvännens IG: https://www.instagram.com/breakitandyouwillmakeit

Kanske hoppar hon från tuppkuk till kycklingkuk och reboundar med Paolos son Enzo.
Citera
2020-05-20, 12:22
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Så jädra kul i intervjun på TV4 när PR får frågan "det här var första gången?".. nu är jag ingen expert på att tyda kroppsspråk men skriker inte hela hans manér och uttryck "NU LJUGER JAG!" när han svarar "det är första gången, ja"?
Ja, det vill jag påstå. Den riktiga lögn-signalen är ögon som direkt flackar till Paolos vänstra sida när han får frågan och sedan formulerar svaret.
Citera
2020-05-20, 12:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
GW säger det bra: "En sådan händelse är en på miljonen."
Citera
2020-05-20, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Men då kan du väl berätta hur han tjänat dom, för allt med rätten till varumärket ligger i det med hans ex samägda bolaget Punch Drunk. Där handlar det om relativt måttliga pengar som han dessutom ska dela med exet. Så berätta gärna varifrån alla miljoner ska kommit från och gärna också hur mycket

Just nu är han skyldig Lena 63 spänn (hälften av värdet på aktierna som han hade tidigare och som han fick betalt 1kr/st = 126kr).
Citera
2020-05-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora

Du kan inte titta bara på ett bolag som finns idag. Det kan ha funnits många andra bolag genom åren, vad har dessa haft för intäkter?

Han har ju även idag engagemang i flera bolag...

Dessutom finns ju andra inkomster, dessa ignorerar du totalt.

Att vara kändis, över B kändis nivå, är lönsamt. Det är därför många strävar dit. Sen kan man bada i bekräftelse också.
Citera
2020-05-20, 12:28
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Hur var det med brottaren Frank Anderson som höll på i utlandet va?..... o sa "kuken måste få sitt".
Om Paolo gav det svaret i TV4 skulle jag respektera honom.

"Varför köpte du sex?"
"Kuken måste få sitt"
Citera
2020-05-20, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Så du vet hur mycket han har tjänat de senaste 10-20 åren? Som programledare, författare, personlig tränare och coach, som företagare?

Berätta. Fastän du vet egentligen ingenting eller hur?

Paolo har med mycket stor sannolikhet tiotals miljoner på kontot. Han kan välja vad han vill jobba med, och behöver inte jobba för sin försörjning som oss andra.

Paolo är grovhuggen, en horkarl, vulgär och har ett smutsigt förflutet, men han är ingen dumbom och han har en säljarpersonlighet och dessa kan alltid plocka pengar från de lättlurade, och de är många.

Fast det är ju precis vad han är.

Ingen normalbegåvad människa skulle ha raserat hela sitt livsverk för en halvtimmes knull med en öststatshora.

Bara en jubelidiot och en total dumbom kan fatta ett så idiotiskt beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in