2020-05-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JadePresley
Nu måste alla ställa upp och backa paolo! Helt sjukt allt han blir anklagad för hoppas han anmäler allt.

Paolo har inte gjort nånting fel han är bara människa alla gör misstag ibland. !

PK har suttit och väntat på det här och gör allt för att förstöra hans rykte. Hoppas ni förstår hur allvarligt det är.

PK vill förbjuda allt och att vi ska ha lika tråkiga liv som dem , dags att sätta ner foten! Vill vi ha ett sånt vidrigt samhälle där den som gör ett misstag eller inte tycker som alla andra ska släpas i smutsen! Nej

Det är vidrigt hur de behandlar paolo som sagt han har ej gjort ngt fel. Alla som sett han i tv vet att han inte behandlar kvinnor dåligt , eller hur. Han är människa som du och jag
Ironi eller ej är frågan. Jag för trött för att se det.
Men generellt har jag svårt för ”mobbkörer” och aggressiv uppiskad stämning. Det verkar som Corona gjort folk blodtörstiga..
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Har du erfarenhet av lägenhetsbordeller eftersom du verkar vara säker på din ståndpunkt?

Tror inte Paolo eller andra torskar har en aning om vilka som jobbar där. Vad de heter eller hur gamla de är.

Du har säkert rätt. Detaljerna får vi nog aldrig reda på ändå.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Nu måste alla ställa upp och backa paolo! Helt sjukt allt han blir anklagad för hoppas han anmäler allt.

Paolo har inte gjort nånting fel han är bara människa alla gör misstag ibland. !

PK har suttit och väntat på det här och gör allt för att förstöra hans rykte. Hoppas ni förstår hur allvarligt det är.

PK vill förbjuda allt och att vi ska ha lika tråkiga liv som dem , dags att sätta ner foten! Vill vi ha ett sånt vidrigt samhälle där den som gör ett misstag eller inte tycker som alla andra ska släpas i smutsen! Nej

Det är vidrigt hur de behandlar paolo som sagt han har ej gjort ngt fel. Alla som sett han i tv vet att han inte behandlar kvinnor dåligt , eller hur. Han är människa som du och jag

Paologate har i en handvändning legitimerat näthat.
Citera
Medlem
Citat:
Stämmer, men hur ska man avgöra det utan hennes erkännande?
Polisen ansvarig för tillslaget har redan konstaterat att hororna var där frivilligt. Lämna det nu.
Citera
2020-05-20, 00:16
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Möjligt att de var sambo, men de var mig veterligen inte folkbokförda på samma adress.

Vad PR tänkte på är en bra fråga. Med reservation för att jag inte känner till deras förhållande, som kanske var öppet för allt vi vet.

Enligt detta, ja :

Paolo Roberto, 51, har blivit sambo med Elin Härkönen, 25.

Tv-profilen avslöjar nyheten i ”Rix morronzoo” på fredagsmorgonen.

– Det är bra att ha lite kvinna hemma, det är bra på många sätt, säger han i programmet

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Op9dnA/paolo-robertos-nya-steg-med-karleken

Det var den 17 april, i år.
Citera
2020-05-20, 00:17
Medlem
Citat:

Bingo rimer och någon före detta moderat politiker ska ha uttryckt stöd för Paolo. Så det är väl få i kändisvärde. Sen har han ju säkert sin familj med mamma pappa
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-05-20 kl. 00:18. Anledning: Fel
Citera
2020-05-20, 00:17
Medlem
Citat:
Paologate har i en handvändning legitimerat näthat.
Nej det har varit legitimerat länge, inte minst av vår självgoda twittervänster.

För i tiden gick hemmafruarn på tjack, nu går dem loss på twitter och facebook.
Citera
2020-05-20, 00:18
Medlem
Citat:
Stämmer, men hur ska man avgöra det utan hennes erkännande?

Det är ju det som utredningen ska ta reda på, se om det finns bevisning som stöder den uppgiften. Det pratas ju om att det finns barn som har sålt, inte uttalat just på den bordellen, men det talar ju för att någon slags hallickverksamhet pågår i alla fall. Men det behöver ju inte röra Robertos fall.
Citera
Medlem
Herzs avatar
Citat:

Håller med. Vi kan inte tillåta normala medborgare falla offer för att endast vara människor medan poliserna inte ens kan stoppa våldtäktsmän, mördare och gängkriminella som spränger lägenheter i centrala Stockholm.

Jag uppmanar till civil olydnad och revolt.
Citera
Medlem
Var för övrigt ett intressant program härom dagen på Kunskapskanalen (av alla). En brittisk profil följde några kvinnor som sålde sex, riktigt intressant. Allt från pensionär till 4 barns mamma och ungdom..Ja, alla hade sitt bagage riktigt intressant. Detta gick ju på kulturkanalen, vet inte om det är lagligt i Storbritannien..
Citera
2020-05-20, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Håller med. Vi kan inte tillåta normala medborgare falla offer för att endast vara människor medan poliserna inte ens kan stoppa våldtäktsmän, mördare och gängkriminella som spränger lägenheter i centrala Stockholm.

Jag uppmanar till civil olydnad och revolt.

Alltid Välkommet😊 särskilt nu när ingen jävel går testa sig heller.
Nej, backa Paolo
Citera
2020-05-20, 00:22
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Har han suttit inne tidigare för sina brott i ungdomsåren ?
Någon måste väl ha koll på det/Tack
Nej det har han inte .... han är tidigare dömd för brott men har inte dömts till fängelse eller motsvarande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in