Citat:
Ursprungligen postat av
Cubism78
O***r N****on ca 25 /30 års åldern vill inte skriva ut namnet helt då det bara är vad mina kopplingar uppe i Sundsvall sagt.Hörsägen.
En kille med det namnet är vän med mamman i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cubism78
Ja jag såg det nu..Hmm Ja för utav det jag fått ihop är det bara mammans ord på att äns H*nnes varit med till Sidsjö..Stackars Pöjk.Vad kan ha hänt...Undra va M*kael är för lirare då
Hittar man inget mer i Sidsjön får man nog rota djupare tror jag..Kanske leta där man säkert vet att han va sist telefonen måste ju pingat innan den la av/stängdes av .
Man har ju hittat hans telefon men va mammans kort i den..hon sa ju att H*nnes hade haft hennes kort?!Eller är jag ute och Cyklar..
Polisen går igenom den nu som jag läste på nyheterna så borde ju vart pojkens kort i den då?
hade han isf en annan telefon som han lagt mammans kort i då?Fattar inget blir väldigt långsökt detta för min lilla 50åriga hjärna
Det finns några saker kring telefonen jag inte får ihop. Den ska ha slagits av i samtalet med farbrodern (i Kovland). Den kan ha slagit av för att batteriet var slut eller nåt vingel med simkortet. Enligt en vän till Hannes som bl.a var med mamman upp och sökte där i början så hade hon uppfattat det som att mamman sagt att Hannes hade tagit hennes simkort när de delade på sig. Frågan blir då:
Om han hade slut på batteriet, vad skulle han då med hennes simkort till?
Om det var hans simkort som var felande, hur kan då folk ha pratat med henne på hennes vanliga nummer om Hannes hade det kortet när de delade på sig?
Att man ringt på hennes nummer var det du som sa vill jag minnas, är du helt 100% säker på det?