Citat:
Ursprungligen postat av
NeroX90
Jag tror att risken för att han haft hjälp med styckning/städning är högst närvarande. Det faktum att man hållit utdragna förhör med en person och delgett denne misstanke om skyddande av brottsling gör inte saken sämre.
Det finns gott om exempel där hela eller delar av en släkt med den misstänktes trosuppfattning bistår och därefter täcker för varandra när det hettar till. Vanligast är det vid hedersrelaterat våld där reglerna för vad som är OK tycks vara i stort sett obefintliga. Behöver man mörda någon och därefter skända någons kropp för att försvara sin heder, så gör man det.
Jag tvivlar starkt på att han har haft hjälp med städningen. Tycker hela städningen har varit ett riktigt hafsverk. En vuxen nykter person hade gjort ett betydligt bättre jobb speciellt med tanke på vad det gäller. Så nej, tror allt att det är världsmästaren själv som yrat omkring och slabbat lite här och lite där.
Utöver det så håller jag fast vid att man borde ta hjälp av hans farsa. Gubben är ju enligt många, även svenskar är väl bäst att tillägga, mycket väl omtyckt och det är kanske inte hans fel att T blivit som han är. Religiös virrpanna, Trump-anhängare, knarkare, mördare, invandrarfientlig och SD- anhängare. (Han är kurd, bara tänk tanken) Låt gubben få en timma och se till att sonen tar reson och talar om var han gjort av resten av tösen. Mycket att vinna på det. Familjen får hem dottern. Pappa Shabaz återupprättar sin heder i samhället och samhället sparar pengar.