2020-05-19, 18:27
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag sa hela tiden att BB favoriserade Jasmine och det såg man tydligt, hon gick ut med 16k på final dagen, då fler tittare kollar men endå så har Mergim fler följare och ökat mer, bara där har vi ett bevis på att han var och är mer omtyckt och populär än Jasmine oavsett hur mycket vissa av er stört er på han och han har flest tittare av alla deltagare som livat. Han visar kärlek och respekt för alla deltagarna även för dom han inte kommit så bra överens med.

Grattis till Sami skönt att BB inte riggade så att Jasmine skulle vinna det skulle vara för stor risk och det fattade dom MEN dom riggade så hon kom till finalen det är 💯 säkert.

Ni var ha det så bra sista inlägget från mig

Mergim är ju psykopat. Dessutom har flera tjejgrupper på Facebook försökt som Dan med att få Jasmine till finalen osv.
2020-05-19, 18:30
Medlem
Zingo2s avatar
Enda jag saknar från årets BB, är Samis biktningar eftersom jag inte sett ngn 19 sändning.
2020-05-19, 18:30
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok och om han ljugit om att han var singel i huset, det tycker du låter som en kärleksfull, sann, omtänksam, rar, snäll bla bla bla.. Person? Om han nu fortfarande är tillsammans med Anna, tycker du att det är sjysst att göra så mot henne? Han har ju t.om pratat om att han och Anna skulle resa om han vann. Jag står för att jag inte tycker att han är genuin ja. Visst han har bra sidor men det är det många som har. Men ingen, absolut ingen människa kan vara så som en del upphöjt Lennie som. Alldeles för höga förväntingar men det var väl det som var meningen att tittarna skulle falla som käglor och tro på att Lennie var guds nedsände till jorden. Nåt lurt med en person som håller inne så mycket.

Du ska veta att Lennie var min favorit först men sen började jag märka att nåt inte stämde pga hans överdrivna kropsspråk, reaktioner och hans totala likgiltighet inför att stå upp för de tjejer som Mergim behandlade illa. Tyvärr det var det som krockade så mycket med mina egna moraliska värderingar hur man agerar i såna situationer. När Lennie hellre tröstar och stöttar Mergim än den tjej som blivit förnedrad. Nej då gick det för långt för mig iaf. Man fattar det inte och det är såna saker också som gör att man undrar om han såg Mergim som en del av sin rekvisita för att synas som den underbare och omtänksamme mannen i huset. Tycker du annorlunda så respekterar jag det 100% men min värdering av det här är en helt annan.

Men det spelar väl ingen roll. Vi undrar väl varför han var så överspelad för det såg man ju klart och tydligt att han var. Ja det var en jävla tur att Sami vann.

Tragiskt att han har lyckats att lura skjortan av så många inklusive vår egen xlprutt. Men vem säger att ett samhälle endast består av genier?

Jag känner verkligen med pojken med husporslinet i käften som haft så storslagna planer på resor och älskog med Lennie men nu faller alltså allting på plats. En riktig sol-och-vårare vår älskade Lenniepojken. Men han kan göra goda pannkakor och det kan ingen ta ifrån honom.
2020-05-19, 18:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mergim gav ett bra intryck på liven igår.👍
Tyvärr förstörde Anty och Amilia hans chanser till vinst.

Hans härliga kärlek för kvinnor och Sami förstörde för honom samt de 1000 albanflickor som skulle tokrösta på honom enligt lindita hans största rövslickare.
2020-05-19, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Du är verkligen bränd eller trådens största troll. Hur som helst. Jasmine har suttit nominerad ALLA veckofinaler förutom 2 eller 3. Du tror verkligen att BB har riggat omröstningarna varje gång hon blivit räddad?
Är det några som blivit favoriserade den här säsongen så är det Mergim och Amilia. Och jag tror dom flesta här kan hålla med mig om det.

Jag håller med och superhjälteveckan fick Jasmine straff , tog ifrån henne foton på Martin och grejer och personliga saker dessutom. Skillnaden är att hon inte visste att hoppa i polen med socker i håret kunde ställa till det och hon är lite fumlig och tanklös. Inget medvetet. Mergim däremot klarade sig ju varenda jävla gång från straff fast han medvetet vägrat att göra saker. Amilia samma sak. De skulle bli behandlade som några jävla divor båda två. Malin sa ju till Mergim igår att, han bad om grejer hela tiden. Jag tycker inte att Jasmine har blivit favoriserad,
2020-05-19, 18:37
Medlem
Citat:
Blir också förvånad över hur vissa INTE såg att han var falsk. Så tramsig som han var, är INTE en 36-åring!
Stort av honom att ändå bli glad över att Sami vann.👍
Mm, fast blev han det egentligen?
Tvivlar, det är han alldeles för snål för. 😉
2020-05-19, 18:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Du är verkligen bränd eller trådens största troll. Hur som helst. Jasmine har suttit nominerad ALLA veckofinaler förutom 2 eller 3. Du tror verkligen att BB har riggat omröstningarna varje gång hon blivit räddad?
Är det några som blivit favoriserade den här säsongen så är det Mergim och Amilia. Och jag tror dom flesta här kan hålla med mig om det.

Om han var det varför var dom så mycket emot honom? Jasmine var favoriserad punkt slut dom planerade att hon skulle vara i finalen.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-19 kl. 18:42.
2020-05-19, 18:42
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Mergim gav ett bra intryck på liven igår.👍
Tyvärr förstörde Anty och Amilia hans chanser till vinst.

Mergim och Sami klickade bra och fick lära känna varandra bra sista tiden men grupperna förstörde allt innan. Dom två hade det roligt tillsammans.
2020-05-19, 18:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tragiskt att han har lyckats att lura skjortan av så många inklusive vår egen xlprutt. Men vem säger att ett samhälle endast består av genier?

Jag känner verkligen med pojken med husporslinet i käften som haft så storslagna planer på resor och älskog med Lennie men nu faller alltså allting på plats. En riktig sol-och-vårare vår älskade Lenniepojken. Men han kan göra goda pannkakor och det kan ingen ta ifrån honom.

Ja jag har varit redigt irriterad på Mergim och hans beteende men samtidigt måste jag vara objektiv då jag sett hur Lennie bara fortsatt att uppmuntra Mergims känslor. Hur skulle han veta att det inte var ok att pussa Lennie på munnen med de signaler han ändå skickat ut till Mergim? Om det stämmer att Lennie och hans "ex" är ett par och har varit det hela tiden så tycker jag att det är under all kritik? Lennies beteende har ju varit otroligt luddigt. Tänkt många gånger, Men vad är det han vill med Mergim egentligen för ena sidan är han ju väldigt och ska krama, trösta och hålla på och sen avståndstagande? Tror vi har svaret nu äntligen och jag hoppas faktiskt att Mergim går vidare för jag tror risken för ett brustet hjärta eller smyg och fuffens är de enda alternativen. Tror inte de kommer kunna umgås som de gjorde i huset, en helt annan sak där inne då Lennie var "singel" Jag kan ju ha fel också men ens ex och kvinna dessutom skulle aldrig åka hela vägen ner till Sthlm om det inte vore av målsättning att se till att han håller sig i kragen och försäkra sig om att han inte hamnar ensam med Mergim på ett hotellrum. Så Anna tog ett mycket bra beslut och det kan ha varit till nytta för Mergim också.
2020-05-19, 18:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Mergim och Sami klickade bra och fick lära känna varandra bra sista tiden men grupperna förstörde allt innan. Dom två hade det roligt tillsammans.
Håller med och det sa Mergim när de var fyra kvar. Då gillade han inte paktningen som varit, tyvärr för sent.
2020-05-19, 18:49
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Håller med och det sa Mergim när de var fyra kvar. Då gillade han inte paktningen som varit, tyvärr för sent.

Om du kollar på avsnittet 2 så han det också ,han sa inte det på slutet bara. Han har faktiskt sagt det några gånger.

Jag är faktiskt glad att Sami vann så han kan bli av med skulderna.
2020-05-19, 18:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok och om han ljugit om att han var singel i huset, det tycker du låter som en kärleksfull, sann, omtänksam, rar, snäll bla bla bla.. Person? Om han nu fortfarande är tillsammans med Anna, tycker du att det är sjysst att göra så mot henne? Han har ju t.om pratat om att han och Anna skulle resa om han vann. Jag står för att jag inte tycker att han är genuin ja. Visst han har bra sidor men det är det många som har. Men ingen, absolut ingen människa kan vara så som en del upphöjt Lennie som. Alldeles för höga förväntingar men det var väl det som var meningen att tittarna skulle falla som käglor och tro på att Lennie var guds nedsände till jorden. Nåt lurt med en person som håller inne så mycket.

Du ska veta att Lennie var min favorit först men sen började jag märka att nåt inte stämde pga hans överdrivna kropsspråk, reaktioner och hans totala likgiltighet inför att stå upp för de tjejer som Mergim behandlade illa. Tyvärr det var det som krockade så mycket med mina egna moraliska värderingar hur man agerar i såna situationer. När Lennie hellre tröstar och stöttar Mergim än den tjej som blivit förnedrad. Nej då gick det för långt för mig iaf. Man fattar det inte och det är såna saker också som gör att man undrar om han såg Mergim som en del av sin rekvisita för att synas som den underbare och omtänksamme mannen i huset. Tycker du annorlunda så respekterar jag det 100% men min värdering av det här är en helt annan.

Men det spelar väl ingen roll. Vi undrar väl varför han var så överspelad för det såg man ju klart och tydligt att han var. Ja det var en jävla tur att Sami vann.

Varför skulle han ljuga om att han och Anna inte är tillsammans? Jag har skrivit det förut och kan skriva det igen, ni hittar ju på saker som ni tror han ljuger om, och pga det drar ni slutsatser om honom som person. Det är ett bakvänt sätt att resonera.

Om du tittar lite på hans instagram så finns det en hel del klipp där han studsar omkring och är hyperaktiv på samma sätt som i huset, han gosar med en hund och verkar hur lycklig som helst, han är på minneskonsert för Avicii (studs-musik), osv osv. Mycket naturbilder och klipp när han är ute i snön..

Jag håller absolut med om att han kunde och borde sagt i från mer till Mergim i vissa situationer, men jag har inga svårigheter att förstå varför han inte gjorde det, det har han ju förklarat många gånger själv i huset för den som vill lyssna. Att han inte stod upp mer mot Mergim är ju dessutom något som ligger honom i fatet, det insåg han själv, så att han skulle ha låtit bli av taktiska skäl faller ju bort helt.

Nåja. Jag tycker det låter väldigt ansträngande att hela tiden försöka se igenom människor, men känns det givande så kör på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in