2020-05-19, 17:51
Medlem
Vet vi vem som utsatt Paolo för sexuella övergrepp i barndomen?
Citera
2020-05-19, 17:53
Medlem
Intressant att lyssna på poliserna som var med om ingripandet här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9VMrb/poliserna-talar-ut-om-paolo-roberto-razzian

De tar upp att de flesta säger att det är första gången men konstaterar att det är mycket osannolikt och att de som köper sex gör det regelbundet och att det är väldigt planerat. De ser alltså helt korrekt igenom hittepå-förklaringar från sexköparna.

Så långt så bra men när de sedan pratar om sexsäljaren berättar de att hon har en familj i hemlandet att försörja och därför har väldigt svårt att ta sig ur detta. Här är avsaknaeden av en kritisk granskning av berättelsen total. Inte den minsta insikt om att en sexsäljare precis som sexköparen försöker måla upp en gynnsam men felaktig bild av verkligheten. Visst kan det vara så att hennes familj vet att hon skickar hem pengar till en familj men det vehöver inte alls vara så. Det kan lika gärna vara att hon gillar lyx och och spenderar pengarna på det eller att hon bygger en förmögenhet.

I PK-Sverige köps hennes historia rakt av alltså utan att ställa frågor som, hur förklarar du för din familj var pengarna kommer ifrån? Vet de att du säljer sex och låter dig fortsätta ändå osv. Nej noll kritiska frågor samtidigt som de har ett kritisk tänk mot sexköparens historia.
Citera
2020-05-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Bra! Här har vi någon som vet vad han snackar om. Så är det tex rimligt pris 1500 för en tjej inklusive analsex?

Vilken sida kan PR använt för att hitta damen i fråga? Där borde man ju kunna hitta henne tänker jag.

Men det vet vi redan och ludrets sidan är borttagen, hon är 22år kallar sig Debora och befinner sig nu i göteborg. i hennes prislista stod det 1500kr för en halvtimma och 50k för ett dygn.

Sök i tråden om du fattar hur det går till...
Citera
2020-05-19, 17:54
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/kultur/a/qLq0qe/det-finns-gott-om-kvinnor-som-forlater-paolo-roberto

"Det finns gott om kvinnor som förlåter Paolo Roberto
Han bekräftar deras idé om mäns moraliska underlägsenhet" skriver Margit Richter.
Citera
2020-05-19, 17:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobb
Troligtvis sina fastrar eller mostrar i italien, på en sån som han stod nog kuken från typ år 4.

Han har misshandlat, utnytjtat o varit elak hela sitt liv. Karln är inte klok.
Citera
2020-05-19, 17:55
Medlem
Citat:
Bra! Här har vi någon som vet vad han snackar om. Så är det tex rimligt pris 1500 för en tjej inklusive analsex?

Vilken sida kan PR använt för att hitta damen i fråga? Där borde man ju kunna hitta henne tänker jag.

Det beror nog på vilken tid på dygnet. Dyrast i början av passet men efter 15-20 st så blir det såklart billigare. Med all rätt.
Citera
2020-05-19, 17:56
Medlem
Citat:

Hej vännen !

1500 är absolut rimligt för en halvtimme men anal sex brukar kosta extra (500 kr verkar vara vanligaste prispåslaget), men du ska veta att de svenska tjejerna tar mer, i själva verket gör många svenskor inte halvtimmar de föredrar heltimmar! Då kan det kosta 3000-4000 kr per timme men slår man ut det paolo betalade horan blir det ju samma tim pris ha ha !

Den sida pr använt är jag rätt säker på att ja vet men den delar ja inte med mig !Nån hallick är jag väl inte Ha ha ha ha !!
Citera
2020-05-19, 17:57
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobb

Ja det nämns åtskiliga gånger i tråden.
Citera
2020-05-19, 17:58
Medlem
Salama-Blixts avatar
Paolo har dragit skam över familjen, igen..... då (1987) skulle Vincenzo sälja huset och flytta till Italien.
Tror forskarna har rätt, som säger att det börjar med sexskämt och slutar med våldtäkt (oaktsam våldtäkt).
Citera
2020-05-19, 17:58
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Om du släpper det för det har redan hänt och inget som kan ändras på, hur kan man hjälpa barnen? Undrar om journalisterna som skriver all skit tänker på dom

Barnen är fredade. Dessutom har PR dem med sitt ex. - som bär det tunga ansvaret att hjälpa dem kortsiktigt.
Citera
2020-05-19, 17:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Tack!

👍
Fattar du 22år! Kunde vart svinets dotter..snacka om gubbsjuk. Sista utposten, desperat knull är bara förnamet..man spyr.

stackars utnyttjad öststats kvinna, ligga o gno med gamla svettiga gubbar för en spott styver.
Citera
2020-05-19, 17:59
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Hej vännen !

1500 är absolut rimligt för en halvtimme men anal sex brukar kosta extra (500 kr verkar vara vanligaste prispåslaget), men du ska veta att de svenska tjejerna tar mer, i själva verket gör många svenskor inte halvtimmar de föredrar heltimmar! Då kan det kosta 3000-4000 kr per timme men slår man ut det paolo betalade horan blir det ju samma tim pris ha ha !

Den sida pr använt är jag rätt säker på att ja vet men den delar ja inte med mig !Nån hallick är jag väl inte Ha ha ha ha !!

Ok. Bra att veta från någon som inte spekulerar. Du blir väl inte hallik för att du delar en länk? Så illa kan det väl inte vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in