2020-05-19, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Hur mycket kokain knarkar ledningen på Jh? Dom ständigt påminner att man ska inte ge ut adress och kontaktuppgifter till John doe men ska ständigt och upprepande klaga på att man inte gör 150 ch i varje meddelande. Har någon sagt till ledningen att man kan faktiskt göra spärren till 150 istället för 75? Dom tycks inte fatta detta utan dom vill bara ha något att klaga på medarbetaren. Någon gång kan dom väl fatta att deras heliga verksamhet hänger på den som orkar faktiskt skriva till dessa skenheliga snubbar som får bada i änglatårar.
Dra några lines du med och ordbajsa lite easy
2020-05-19, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Dra några lines du med och ordbajsa lite easy
Ordbajsa är något som du och jag vet säkert om 😁
2020-05-19, 11:54
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Hur mycket kokain knarkar ledningen på Jh? Dom ständigt påminner att man ska inte ge ut adress och kontaktuppgifter till John doe men ska ständigt och upprepande klaga på att man inte gör 150 ch i varje meddelande. Har någon sagt till ledningen att man kan faktiskt göra spärren till 150 istället för 75? Dom tycks inte fatta detta utan dom vill bara ha något att klaga på medarbetaren. Någon gång kan dom väl fatta att deras heliga verksamhet hänger på den som orkar faktiskt skriva till dessa skenheliga snubbar som får bada i änglatårar.
Vad gör du fortfarande på JH? För mycket skit man måste logga, copy/paste är förbjudet, tabbar man ut så slutar bokstäverna C och V fungera tills man trycker på ctrl etc. De vill bara jävlas med en haha. Att de fortfarande kör med ett minimikrav på antal tecken visar på att de inte vill utvecklas. Tid är pengar och deras småsaker som jag nyss nämnde fuckar upp momentum. Är glad att jag hann jävlas med JH innan jag blev avstängd därifrån förra året.

Tur att det finns andra aktörer som förstår värdet av att medarbetarna inte måste logga skitsaker och logga i vilken vinkel target pissar i på fyllan.
2020-05-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vad gör du fortfarande på JH? För mycket skit man måste logga, copy/paste är förbjudet, tabbar man ut så slutar bokstäverna C och V fungera tills man trycker på ctrl etc. De vill bara jävlas med en haha. Att de fortfarande kör med ett minimikrav på antal tecken visar på att de inte vill utvecklas. Tid är pengar och deras småsaker som jag nyss nämnde fuckar upp momentum. Är glad att jag hann jävlas med JH innan jag blev avstängd därifrån förra året.

Tur att det finns andra aktörer som förstår värdet av att medarbetarna inte måste logga skitsaker och logga i vilken vinkel target pissar i på fyllan.

Det uppstår andra problem istället när alldeles för lite behöver loggas.
2020-05-19, 13:29
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det uppstår andra problem istället när alldeles för lite behöver loggas.
Inget jag märkt av. När meddelanden inte skickas i realtid så uppstår det inte så mycket problem alls. En stor fördel. Det gör arbetet betydligt enklare för alla operatörer.
2020-05-19, 14:15
Medlem
Citat:
Inget jag märkt av. När meddelanden inte skickas i realtid så uppstår det inte så mycket problem alls. En stor fördel. Det gör arbetet betydligt enklare för alla operatörer.

Är på JH nu, jobbat någon vecka och nu blivit avstängd ett tag för att jag skrivit "ja precis" till gubbarna i olika meddelanden. "Copy paste" enligt dem. Helt sjukt. Sen kyss och kram, de vill inte att man ska skriva det tillbaka till gubbarna tydligen vilket borde vara naturligt i en sån konversation. Vilka är de människorna/ägarna på JH, är de hjärndöda eller varför är deras regler så korkade/ologiska?
2020-05-19, 14:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Är på JH nu, jobbat någon vecka och nu blivit avstängd ett tag för att jag skrivit "ja precis" till gubbarna i olika meddelanden. "Copy paste" enligt dem. Helt sjukt. Sen kyss och kram, de vill inte att man ska skriva det tillbaka till gubbarna tydligen vilket borde vara naturligt i en sån konversation. Vilka är de människorna/ägarna på JH, är de hjärndöda eller varför är deras regler så korkade/ologiska?
Grabbar ni får öka kvaliten vet du det är viktigt för kåta gubbar på +70.
Ni borde ju ha lärt er ni har bättre betalt får extra för ni är duktiga.Så bara sköt om arbetet
tugga på goa nörden Bengt vill aldrig höra hihi.
Hur kan man INTE bli imponerad av JH tur man inte ens fick börja där skönt andra fick mitt arbete.
Simma lugnt lönen kommer snart med.
2020-05-19, 14:54
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ja de är hjärndöda. Så många gånger man argumenterat med coacherna och påvisat deras fel. Och varje gång man ger förslag så säger de bara att de kommer titta på det och skicka vidare till någon högre upp. JH är lata och rädda för förändring. De har snorvalpar som coacher så man kan inte förvänta sig att deras regler ska förbättras då.
2020-05-19, 16:05
Medlem
Citat:
Precis just så!
En massa loggande bara ställer till det när kunden är kvar ett tag.
Bara skriv och titta framåt.
2020-05-19, 16:57
Medlem
Citat:
Du fattar väl själv att du inte ska skriva samma skit i varje meddelande, de sa ju det på introt lite måtta får de ändå va
2020-05-19, 17:18
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Hurdå att de inte skickas i realtid? Är det någon som granskar dem innan de går iväg? Det låter som en seg chatt...
Senast redigerad av Resplendent 2020-05-19 kl. 17:22.
2020-05-19, 17:36
Medlem
Citat:

Du har antagligen inlett ett flertal meddelanden med frasen "Ja precis", och det gillar dom inte. Skit i vad som är naturligt osv utan skriv bara som de vill.

Håll alla meddelanden över 150 (inte 150 i snitt), använd inte identiska fraser ofta, skriv inte puss mm, uppmuntra inte till att träffas utan håll det svävande, logga väsentlig info (ja det är onödigt mkt), stava korrekt, ha alltid nån fråga med.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-05-19 kl. 17:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in