2020-05-18, 06:25
Medlem
Ser att det är fler pussies som duckar när target frågar var man bor, ni får svara på det
2020-05-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Ser att det är fler pussies som duckar när target frågar var man bor, ni får svara på det

Dom vill inte lägga tid på att kolla maps och logga.
2020-05-18, 11:56
Bannlyst
Vad fan är felet med JH, ibland är det så otroligt många att svara på, hela dagarna, sen nu .. inget. Otroligt vilken skitsida detta börjar bli.
2020-05-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vad fan är felet med JH, ibland är det så otroligt många att svara på, hela dagarna, sen nu .. inget. Otroligt vilken skitsida detta börjar bli.

Du förstår väl att det beror på hur många kunder som är inne och skriver?
2020-05-18, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du förstår väl att det beror på hur många kunder som är inne och skriver?

Jag tror det är mer än så.
2020-05-18, 12:10
Medlem
Citat:
Jag tror det är mer än så.

Ja, det beror även på hur många av oss som är inne och skriver samtidigt.
2020-05-18, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ja, det beror även på hur många av oss som är inne och skriver samtidigt.

Det är lite märkligt för jag har vänner som också jobbar med detta på sidan, och för vissa av dom, dom får inga meddelanden alls nästan, andra får full rulle, när dom är inloggade samtidigt. Mycket märkligt.
2020-05-18, 13:06
Medlem
Citat:
Det är lite märkligt för jag har vänner som också jobbar med detta på sidan, och för vissa av dom, dom får inga meddelanden alls nästan, andra får full rulle, när dom är inloggade samtidigt. Mycket märkligt.

Det låter ju konstigt, men om få kunder är inne finns det ju helt enkelt få mess att svara på.
2020-05-18, 14:31
Medlem
Citat:

Jobbar du länge så bygger du upp din egna kö med massor av kunder! Ströjobbar du 20 min här 15 min där får du ingen kö
2020-05-18, 23:05
Medlem
Siri1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Vilket företag? JH, CW, OP?

OP, då jag har fått intrycket av att det verkar enklast?

Du får gärna skicka ett PM med vad de andra heter och lite info om det!
2020-05-19, 00:24
Medlem
Hur mycket kokain knarkar ledningen på Jh? Dom ständigt påminner att man ska inte ge ut adress och kontaktuppgifter till John doe men ska ständigt och upprepande klaga på att man inte gör 150 ch i varje meddelande. Har någon sagt till ledningen att man kan faktiskt göra spärren till 150 istället för 75? Dom tycks inte fatta detta utan dom vill bara ha något att klaga på medarbetaren. Någon gång kan dom väl fatta att deras heliga verksamhet hänger på den som orkar faktiskt skriva till dessa skenheliga snubbar som får bada i änglatårar.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-05-19 kl. 00:30. Anledning: Vill rätta mig
2020-05-19, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Hur mycket kokain knarkar ledningen på Jh? Dom ständigt påminner att man ska inte ge ut adress och kontaktuppgifter till John doe men ska ständigt och upprepande klaga på att man inte gör 150 ch i varje meddelande. Har någon sagt till ledningen att man kan faktiskt göra spärren till 150 istället för 75? Dom tycks inte fatta detta utan dom vill bara ha något att klaga på medarbetaren. Någon gång kan dom väl fatta att deras heliga verksamhet hänger på den som orkar faktiskt skriva till dessa skenheliga snubbar som får bada i änglatårar.

Jag tror säkert att de skulle öka gränsen på minimum som går att skicka om de kunde. Minns när de skulle ändra peak hour tiderna men de klarade inte tekniskt av det.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-05-19 kl. 01:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in