Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-19, 13:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Det han gjorde för 30 år sedan skiter jag i, har du inte gjort något dumt i unga år?
Balle? Sådan skit svarar jag inte på

Läs på innan du backar denna gosse.
Nu, denna gången, var det för honom en stunds köpt kärlek.
I övrigt är Paolo Robertos väg enbart kantad av grovt våld. I tid och otid. Och nutid.
Många offer.

Försvara inte det du inte känner till.
Du framstår som dum.

Citera
2020-05-19, 13:35
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungsbacken
Han kunde spelat lite på sin invandrarbakgrund där, att det inte är lika big deal i Italien och att prostitution där till och med är lagligt under vissa former. Hade varit intressant att se debatten efteråt när PK-folket skall kritisera en man med invandrarbakgrund för hans o-svenska synsätt.

Exakt! Sexköp är ju det mest mångkulturella som finns Otroligt nyanserat!
Citera
2020-05-19, 13:36
Medlem
Kommer det stå på Wikipedia i alla år sen att det var Paolo Roberto som gav sexköpar torsken ett ansikte tro? Kommer gå till historien som den fjant han är...
Citera
Medlem
Citat:
Hur fan skulle han kunna veta att just den lägenheten var bevakad? Inget är givet, men jag håller med om att man går öht. inte till sådana ställen, men det är ju jag det.

Nej just därför borde han gått till danmark! Garanterat icke bevakade hor hus där ha ha ha ...!

Blir väl lite långt att gå till danmark dock ha ha där, jag gjorde det skämtet så slipper någon besserwisser göra det! Ha ha ha

Varför tror du paolo besökte horer i centrala stockholm där han kan kännas igen och bli gripen, mannen måste ju ha ett grovt sexmissbruk isåfall.
Citera
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Prostituerade är vanlig syn i Italien. Det är lagligt med handel
Om Ni har bilat genom Italien ska ni märka att det fullständig dräller av horor längst vägarna
Jag har många gånger gjort detta, men aldrig fallit för frestelsen jag tror att de är där för att serva tradarchaffisar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Kommer det stå på Wikipedia i alla år sen att det var Paolo Roberto som gav sexköpar torsken ett ansikte tro? Kan inte va kul för han.

Han kommer ändå ta livet av sig så det spelar ingen roll.
Citera
2020-05-19, 13:37
Medlem
Det är nåt med svenska kvinnors reaktion på prostition som stör mig. De tar det personligt. Kan det vara så att många blivit dåligt behandlade av svenska män men kan inte säga det rakt ut. Då får de kanalisera sin ilska i såna här händelser. Sen att det blev sånt drev tror det är pga av att det är just Paolo han är kaxig o får äta upp det. Hade det varit ja..vem fasen som helst Carl Bildt hade man bara suckat..
Citera
2020-05-19, 13:37
Medlem
Citat:
Om Ni har bilat genom Italien ska ni märka att det fullständig dräller av horor längst vägarna
Jag har många gånger gjort detta, men aldrig fallit för frestelsen jag tror att de är där för att serva tradarchaffisar.

Adlrig åkt i italien, är detta sant ? Väckte mitt intresse! Ja inte nu med corona i farten ha ha ha !! MAn tillhör ju en o annan riskgrupp som hor knullare på deltid

Paolo är väl italienare? Varför åker han inte dit verkar finnas gott om horer?
Citera
2020-05-19, 13:38
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Med tanke på att de rumänska tjejerna bra månader tjänar som om de haft jobb i butik i hemlandet som de inte kan få eftersom de är romer så är väl den frivilliga biten hellre än att få de sociala bidrag som är mycket litet, inte svårt att välja mellan att ens familj kan ha mer än ett skjul att bo i

Tyvärr vet jag inte om jag förstår vad du skriver ... ?

Citera
2020-05-19, 13:38
Medlem
Citat:
Jag jobbade där en sommar och körde mycket. Stannade vid nån mack ofta på nätterna körde..snackade lite med dem bjöd på cig mm. Sen kom det nån o plockade upp. Ofta var de från Rumänien, Ungern
Citera
2020-05-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Han kommer ändå ta livet av sig så det spelar ingen roll.

Det får vi verkligen inte hoppas men han går förmodligen till historieböckerna som gav torsken ett ansikte
Citera
2020-05-19, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han har inte varit anställd någonstans utan bara haft olika samarbeten och varit delägare i företag. Så han har inte en vanlig anställningstrygghet.
Och de flesta som har den typen av försörjning har inte mycket till skyddsnät när varumärket som är personen själv rasar det har man ju sett med andra som i och med coronan får ställa in alla publika sammanhang som är deras försörjning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in