Citat:
Ursprungligen postat av
__Alez__
Känns så förbannat skönt att kunna lägga denna säsong bakom sig och att det slutade med den man ville skulle vinna från dag ett vann.
En riktigt usel säsong. Men ändå har jag följt den mer slaviskt än någon annan säsong.
En stor anledning är att all sport är på paus och man inte kunnat resa eller göra annat roligt.
Så nu kan man börja lyssna ikapp på poddar man missat då man följt BB för mycket. Trevligare att ha i lurarna på jobbet än Jass och Mergims skrik i 100 dagar.
Tror Covid-19 varit räddningen för PK-BB 2020..
Om inte så många suttit i ofrivillig karantän är jag ganska säker att fyran varit tvungen att skrota säsongen i förtid.
Så här i efterhand borde man väl aldrig börjat kolla på eländet, men tristessen i karantän lurade in mig i fällan. 😄
Första månaden hade väl några ljusglimtar, men sen sjönk ju programmet som som en dykande blåval ner i Marianergraven. 😁
Det absolut största gigantiska misstaget i årets gödsehög, var ju framförallt den rekordusla castingen som var vanvettigt värdelös!
Ständigt skrikande, extremt pinsamma uppmärksamhetskåta sociala medieidioter, som otroligt nog ALLIHOPA var fullständigt hjärndöda! (med tre undantag).
Edit. Martin hade ju sina fel men kan ju faktiskt ändå inte sorteras in till misstagen ovan ☝️, om man ska vara helt ärlig.
Den där Rosanna Charles KAN ju inte få behålla sitt "jobb" helt enkelt!
Det vore ju fullständigt orimligt! 🤬
VARFÖR fattar inte PK TV4 att i Big Brother ska det vara vanliga, galna svennar och svennor??
INTE som i år, patetiska influenser och tiktok muppar mm mm!
Som alla blivit headhuntade för att dom har kontakter med det rekord-inkompetenta produktionsbolaget!
Fyran har ett sånt jävla totalt feltänk, att det är helt hysteriskt skrattretande.
Snälla TV5, hör våran bön över BB nu och för alltid, i evighet. Amen. 🙏