2020-05-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Är det en idé att starta en tråd Vad hände sen BB 2020?

kör på
2020-05-19, 09:17
Medlem
erpers avatar
Citat:
Är det en idé att starta en tråd Vad hände sen BB 2020?
Ja men snälla gör det min snygging. Puss
2020-05-19, 09:18
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Simma lungt grodan!
Du är ju en kung, för faAan! 😁
🤘
Tack din förbannade jävla jävel.
2020-05-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Älskar ändå den som skrivit artikeln i AF för detta stycke:

Precis när beskedet kom valde vinnaren Sami att... börja koka kaffe. Och när han kom ut ur huset blev det ett rejält glädjerus och det var en chockad Sami som mötte sina vänner i studion.
– Det är mycket tankar och känslor som flyger runt i huvudet nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det är en salig blandning av otrolig kärlek och glädje. Det är mycket nu, säger han till Aftonbladet Nöje.”

Ha ha Jag tänkte på det när det skedde. ha ha Men ingen hade väl tänkt på att ge honom ngt att skåla i så han fick helt enkelt börja med kaffe.. Bästa Sami.

OnT Vaknade i dag med en tomhet över mig då jag inte längre kan följa BB och nu är det snart slut på alla härliga, råa men hjärtliga inlägg här i tråden som gett mig mycket skratt också. Gubben här hemma blir väl glad nu när det kommer städas, bakas och lagas mer mat, men jag får nog sätta näsan i ett syprojekt istället.. Lite roligt ska man väl ha det här i livet och det önskar jag även Er alla här och Sami och gänget. Även om jag skrivit mycket negativt om många av deltagarna så är ju detta ett spel och må bäste man/kvinna vinna och de har alla fina egenskaper också, även om jag inte fått det att låta så alla gånger. Nä, nu drar jag iväg igen med skrivandet här.
2020-05-19, 09:32
Medlem
musttomtes avatar
Grattis Sami - skönt att det hela är över om man ska vara ärlig. Nu får dom leva ett normalt liv med onani och sånt som folk gör.
2020-05-19, 09:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
https://imgur.com/a/n8MXcpn
Hahaha två bilder på Jasmines förlorarface. Titta gärna på bilderna medan ni lyssnar på följande melodi: https://m.youtube.com/watch?v=CQeezCdF4mk
2020-05-19, 09:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Har startat en ny tråd som heter BB 2020 vad hände sen? Där kan vi skvallra, hylla och spy vidare om Flashback tillåter, puss å knull
2020-05-19, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
https://imgur.com/a/n8MXcpn
Hahaha två bilder på Jasmines förlorarface. Titta gärna på bilderna medan ni lyssnar på följande melodi: https://m.youtube.com/watch?v=CQeezCdF4mk
Jasmine verkade inte ett dugg sur att hon kom trea om man kollade programmet igår och deltagarnas instagram efter. Hon verkade riktigt glad för Samis skull. Släpp hatet du har mot henne nu, programmet är över
2020-05-19, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Känns så förbannat skönt att kunna lägga denna säsong bakom sig och att det slutade med den man ville skulle vinna från dag ett vann.

En riktigt usel säsong. Men ändå har jag följt den mer slaviskt än någon annan säsong.
En stor anledning är att all sport är på paus och man inte kunnat resa eller göra annat roligt.

Så nu kan man börja lyssna ikapp på poddar man missat då man följt BB för mycket. Trevligare att ha i lurarna på jobbet än Jass och Mergims skrik i 100 dagar.
Tror Covid-19 varit räddningen för PK-BB 2020..
Om inte så många suttit i ofrivillig karantän är jag ganska säker att fyran varit tvungen att skrota säsongen i förtid.
Så här i efterhand borde man väl aldrig börjat kolla på eländet, men tristessen i karantän lurade in mig i fällan. 😄
Första månaden hade väl några ljusglimtar, men sen sjönk ju programmet som som en dykande blåval ner i Marianergraven. 😁

Det absolut största gigantiska misstaget i årets gödsehög, var ju framförallt den rekordusla castingen som var vanvettigt värdelös!
Ständigt skrikande, extremt pinsamma uppmärksamhetskåta sociala medieidioter, som otroligt nog ALLIHOPA var fullständigt hjärndöda! (med tre undantag).
Edit. Martin hade ju sina fel men kan ju faktiskt ändå inte sorteras in till misstagen ovan ☝️, om man ska vara helt ärlig.

Den där Rosanna Charles KAN ju inte få behålla sitt "jobb" helt enkelt!
Det vore ju fullständigt orimligt! 🤬

VARFÖR fattar inte PK TV4 att i Big Brother ska det vara vanliga, galna svennar och svennor??
INTE som i år, patetiska influenser och tiktok muppar mm mm!
Som alla blivit headhuntade för att dom har kontakter med det rekord-inkompetenta produktionsbolaget!
Fyran har ett sånt jävla totalt feltänk, att det är helt hysteriskt skrattretande.
Snälla TV5, hör våran bön över BB nu och för alltid, i evighet. Amen. 🙏
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 10:42.
2020-05-19, 09:46
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jasmine verkade inte ett dugg sur att hon kom trea om man kollade programmet igår och deltagarnas instagram efter. Hon verkade riktigt glad för Samis skull. Släpp hatet du har mot henne nu, programmet är över
Icke nu vill jag grotta ned mig vad som händer med deltagarna när de är ute i verkligheten. Har därför startat ett ämne som heter BB 2020 vad hände sen. Hoppas fler vill samlas där med smaskigt skvaller
2020-05-19, 09:55
Medlem
Citat:
Icke nu vill jag grotta ned mig vad som händer med deltagarna när de är ute i verkligheten. Har därför startat ett ämne som heter BB 2020 vad hände sen. Hoppas fler vill samlas där med smaskigt skvaller
Fan va bra!
👏
2020-05-19, 10:14
Medlem
Julia la upp för en timme sedan att dom fortfarande festade på hotellrummet 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här