Citat:
Ursprungligen postat av
trillian
Men du är helt säker på att hon själv skulle berätta det för Simon Häggström? Och att Simon Häggström isf berättar det för media?
I den artikeln nämns att tjejen är runt 30-årsåldern. Därmed kan vi nog en gång för alla avfärda att det INTE rör sig om den 22-åriga polska som StoppaPressarna hänvisat till.
Jag har inte sagt att jag är säker, jag skrev att det är tveksamt. Säkra kommer vi bli då en FUP släpps. Att ålder i sexannonser kan vara lite olika mot verkligheten är inget konstigt heller.
Men hade det varit fråga om trafficking hade det knappast varit fråga om vad hon väljer att berätta eller inte. Att människor från de fattiga delarna av EU tar sig till Sverige för att sitta på gatan och tigga helt frivilligt är någonting vänstern påstått länge, men att en hora från samma delar av världen inte skulle kunna åka hit frivilligt för att gnoa är tydligen jättekonstigt. Nu är det ju så att vänstern har haft en hel del fel i det och tiggare kommer hit som traffickingoffer, men inte alltid.
Ska vi försöka vänta tills vi vet mer om horan PR knullade eller innan vi är helt tvärsäkra?