2020-05-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Fan så gott då klarar han inte ens av kronkalle sen kommer han såklart föra över pengarna till sin morsans konto på äkta WTmanér och slösa pengarna på hans och Glasmans mongolida youtube-ideér så han hamnar dubbelt så mycket i skiten som innan.

Vinstskatten är på 30 procent. Har en vän som jobbar med produktioner som paradise hotel, Robinson m.m. Alltid 30 procent.
2020-05-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Precis.
På -00 talet hade de även swinger och stripkvällar där.
Han kanske bumpar in i Frida, vem vet?

MVH/Gnomegirl.
Jag har bara gått in och köpt sexleksaker på fyllan där. Som dessutom aldrig använts. Mest var det en ursäkt för att få kolla på vad det var för dårar som kom ut ur runkbåsen.
2020-05-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?

Stämmer ej. 30 procent är vinstskatten alltid på. Eller du menar att Big brother och paradise hotel skulle vara annorlunda på något vis? Där har vinnarna alltid skattat 30.
2020-05-19, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vi måste ändå ta en tyst minut för Mergim som typ en vecka in i säsongen gick runt och sa "Undra hur många följare jag har på TikTok nu, har säkert kommit upp i 50k".

Han ligger på 49.4k NU haha.
Så sant.😍🙏
2020-05-19, 00:47
Medlem
Citat:
Är det inte mer 50% i skatt? Är det inte som en inkomst? För jag vet att jag själv skattar närmare 50% över en viss inkomst. När min bonus trillar in är hälften skatt. Så Muhammed och de andra skäggbarnen har mig att tacka för det ena och det andra.

30 procent, alltid.
2020-05-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha så mycket övertalning behövde jag!!! Får bli ett test!!!!!! Jag får panik på killar som är mer än två år yngre än mig, så kanske inte är helt dumt ändå att se vad de äldre har att erbjuda...

Jag menar Lennie är ju äldre än vad jag NORMALT hade gått efter men han ska ju få en chans, så är väl rättvist mot alla andra i ungefär samma ålder att de också får det????
Haha, tänk på mig som låg med en snubbe o h sedan var hans mamma yngre än jag. Fast jag ser inte ut att vara än dag äldre än 30 så jag kommer väl undan.

Ja, men satsa på hopparen. Han verkar ha bra med energi. Kommer väl till pass när man ska ligga.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
En snickare som dessutom gillar att slåss. Ja, klart Jasmine kommer att kliva på hans hammare i natt. Ge det ett par veckor sedan är förhållandet över.

Han gillar att LJUGA om att slåss. I själva verket sitter han mest och drar i sin lilla förkrympta tjackballe på toan medans han håller färgen för polarna.
"Kommer strax grabbar, är så hård i magen bara, men vi ska nog sänka dem"
När slagsmålet sedan är över kommer han ut och struttar runt som en vinnare.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennies Anna i bakgrunden.

https://imgur.com/a/Pu1hWyb
Awww vad gulligt, hennes ex med sin nya pojkvän. Kanske blir trekant inatt? Amilia såg väldigt besviken ut på sina lives. Hon hade nog förväntat sig mer uppmärksamhet från som Gose men istället studsar han runt och verkar spendera tid med sin pojkvän och sitt ex.
2020-05-19, 00:49
Medlem
Citat:
Åkersberga är ett litet skithål långt ute på jävla rågåkern som inte tillhör ett skit...
Håller helt med! Vilken mardröm att bo där. Du såg ju hur Martin var, han kunde ju inte ens läsa upp ett jävla brev rätt.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
knappast din lilla nolla! han är närmare 40 så om han refererar till hela sitt liv så får man väl anta sen 18års åldern... sen kan vi ju lägga till vad han kostat innan det med men då blir det ju bara sorgligt... men räknar man på 8papp som är typ minimum så har han kostat över 2 miljoner på 22år sen har väl säkert kärringen med gått på soc hela livet så nu är vi uppe i 4-5 miljoner bara där baseball medicin och alla behandlingshem som kostar 3-8 k per dag vågar man väl inte tänka på.

Släpp det nu kompis. Jag förstår din bitterhet, kan du inte ens för några minuter unna någon lite glädje. Jag får vibbar av Incel som sjökon gärna slänger sig med. Tids nog kommer Easy Rider och pojken med husporslinet i käften släppa en instruktionsvideo med både fistfuck med Suggan som sidekick hur man bäst tar en laddning i gapet från anonyma penisar genom vägghålet och även du får dina drömmar uppfyllda. Det blir en win-win för er alla. Aaa
Medlem
Citat:
Jag har bara gått in och köpt sexleksaker på fyllan där. Som dessutom aldrig använts. Mest var det en ursäkt för att få kolla på vad det var för dårar som kom ut ur runkbåsen.
Fantastiskt.... Minns mest Roxy på döbelnsgatan, Serungs place🤣
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Stämmer ej. 30 procent är vinstskatten alltid på. Eller du menar att Big brother och paradise hotel skulle vara annorlunda på något vis? Där har vinnarna alltid skattat 30.
Vi säger väl så. Eller så kan du läsa på skatteverkets hemsida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in