2020-05-19, 00:40
Medlem
Roligast ikväll är att hetsa mot folk på insta som skriker RIGGAT!!!!!! Jävla idioter som inte vet vad dom pratar om
2020-05-19, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Man kan aldrig välja bort en snickare från Åkersberga!
En snickare som dessutom gillar att slåss. Ja, klart Jasmine kommer att kliva på hans hammare i natt. Ge det ett par veckor sedan är förhållandet över.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att besöka Blue Vision? Där har jag sett en och annan snuskgubbe kommit ut från rundbåsen.

Precis.
På -00 talet hade de även swinger och stripkvällar där.
Han kanske bumpar in i Frida, vem vet?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
När jag hade det som mest tråkigt under säsongen låg jag med en 47-åring. Fick fontänorgasmer utan dess like. Jag gillar dock yngre killar. Antar att du dockr yngre vad jag är men testa. Finns jävligt fräscha äldre, ofta med med cash och erfarenhet. 👍
Hahaha så mycket övertalning behövde jag!!! Får bli ett test!!!!!! Jag får panik på killar som är mer än två år yngre än mig, så kanske inte är helt dumt ändå att se vad de äldre har att erbjuda...

Jag menar Lennie är ju äldre än vad jag NORMALT hade gått efter men han ska ju få en chans, så är väl rättvist mot alla andra i ungefär samma ålder att de också får det????
Medlem
Blaisens avatar
Var det Anna som hade en beige typ linnekostym?
2020-05-19, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie ex som dumpade honom för att han hellre ville kolla på superhjältar och äta chips & cola zero istället för att knulla 😶

Fyfan vad torr och oerhört alldaglig hon verkade, inte konstigt det tog slut. Vem orkar vara tillsammans med en 7-åring som skriker OHMAJGAD och skuttar runt och aldrig kan sitta still? Dessutom verkar han ju vara tänd på killar så kan också vara en anledning till det tog slut.

Nej men skönt att vår älskade Sami tog hem skitet! Var så sjukt nervös de skulle rigga det sista stund!

En extra shoutout till vår minnesvärda Rammi! Hoppas du har det bra och hoppas du kan återgå till jobbet på restaurangen nu när du inte kan titta på liven 24/7
2020-05-19, 00:42
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
I typ 20 år?

7-8 tusen?

Vilken planet bor du på?

Men säg att han fick 8 lax.

Så mycket skatt som killen har betalat sedan han börjat tjänar stora pengar är gånger 203030 det han fått av staten ändå.

knappast din lilla nolla! han är närmare 40 så om han refererar till hela sitt liv så får man väl anta sen 18års åldern... sen kan vi ju lägga till vad han kostat innan det med men då blir det ju bara sorgligt... men räknar man på 8papp som är typ minimum så har han kostat över 2 miljoner på 22år sen har väl säkert kärringen med gått på soc hela livet så nu är vi uppe i 4-5 miljoner bara där baseball medicin och alla behandlingshem som kostar 3-8 k per dag vågar man väl inte tänka på.
2020-05-19, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så vem blir först med att kritisera vinnaren av bb? aftonbladet? exp? nyheter 24?
Amilia Blåvalen Stapelfeldt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Även om sista veckorna har varit riktigt tråkiga så kommer man nog vakna upp med en tomhet imorgon och säkert ett par dagar framåt för att det här är slut nu
Vi ses nästa år om det blir en ny säsong!
Ja, tomheten kommer att vara enorm. Givetvis syns vi nästa år om det blir en ny säsong. Hur mycket jag än hatar mig själv för att ha lagt ner så mycket tid på den här värdelösa slutproduktionen så älskar jag tråden. För det mesta i alla fall, till det kommer någon fitta och är dryg.
Medlem
Vi måste ändå ta en tyst minut för Mergim som typ en vecka in i säsongen gick runt och sa "Undra hur många följare jag har på TikTok nu, har säkert kommit upp i 50k".

Han ligger på 49.4k NU haha.
Medlem
xrlpyts avatar
Jäkla kul att BB:s insta har lagt ut deltagarnas egna nedräkning av de sista tio dagarna.
2020-05-19, 00:45
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ost från Flen! Mums! I natt kommer Jasmine få knulla, frågan är om det blir med Martin? Eller väljer hon bort Lillprinsen från Åkersberga från någon som faktisk bor i Stockholm?

Åkersberga är ett litet skithål långt ute på jävla rågåkern som inte tillhör ett skit...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in