2020-05-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu kan de få KASTA ut mig med huvudet före! Njuter av att få gå lite bananas i den här tråden faktiskt. Sjukt att de kränktas näste fanns att finna på Flashback, trodde jag faktiskt inte.

Borde man hålla koll på deltagarnas Instagram förresten, händer det något spännande där? Orkar fan inte börja följa alla.......... Sami är den enda jag faktiskt slängt iväg en follow på. Amilia är blockad.
Nej, trodde det här var yttrandefrihet för alla men så fort man skrev minsta lilla som moderatorn inte tyckte passade in var det varning. Är bara glad om jag bli avstäng för jag vill inte hänga i någon annan tråd!

Ja, kolla in där! Just nu följer jag alla bara för att kunna se vad de har för sig. Mergim körde lite live när de skulle iväg i någon limo till festen! Jag antar att det blir mer fest ikväll än vad vi fått se under hundra dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag tror gott om dig och det borde du veta vid det här laget. Det Gnome skrev tycker jag var generellt inte direkt mot dig även om hon svarade just dig.
Du får mig att tvivla ibland! Hahah fast det var ju HUNDRA PROCENT riktat mot mig eftersom gnomisen kallat mig klyktattare innan!!! Så blir mkt ledsen över att du ryggdunkar henne istället för att backa mig :/
Medlem
Undra vilka de 2 andra deltagarna var som skulle kommit in i huset men som ej fick komma in pga av corona. Blir de automatiskt en plats i ev nästa säsong. Hoppas Lennie i Bachelor nästa år
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jaha du har inte hängt med? Sami är skyldig kronofogden typ 1miljon så det var den festen det.
Exakt. Ingen fattar. Men nu börjar ett nytt liv. 800 000, efter skatt kanske han har kvar 100 000. Men det är normalt.
2020-05-18, 23:19
Medlem
Fyfan för att betala 300 lax skatt till detta skitsamhälle.

Sami kommer mata många Afghanska barn och ge dem fina klockor.
Medlem
Tänk om man hade en sån skön tjej som Julia. Hur gött vore inte det
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Detsamma din jävla legend 😂.

Hoppas Amilia mår riktigt jävla dåligt nu, hon unnar inte Sami detta ett smack.

Hon som har lajvat så flitigt. Ingenting från henne nu. Mergim lajvar och sitter i samma bil som Lennie, Martin och Jass bl a.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du får mig att tvivla ibland! Hahah fast det var ju HUNDRA PROCENT riktat mot mig eftersom gnomisen kallat mig klyktattare innan!!! Så blir mkt ledsen över att du ryggdunkar henne istället för att backa mig :/

Jag lajkade för det generella inte för att det var riktat direkt på dig. Trodde du hade lite högre tankar om en grön liten parvel.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
JULIA! Vi älskar dig, och Bästa Sami vann!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Från FB. Alla OG vet.

Jaaa, det gör vi!
Ljuvliga Julia. Tyvärr vann du inte men en av dina bästa polare vann.
Den ryggradslöse kamrattjuven fick skutta hem till klyktattarland i trasiga byxor förföljd av en kåt liten Alban och en blurpande brunstig blåval.
Hur ska han kunna säga ifrån till dessa två? Hans menlöshet gör det omöjligt så han får väl överlåta det på sin vän Anna, stackars tjej.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-18, 23:20
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Exakt. Ingen fattar. Men nu börjar ett nytt liv. 800 000, efter skatt kanske han har kvar 100 000. Men det är normalt.

Som en vanlig student har i skulder efter 1.5-2 års studier med andra ord
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennies Anna i bakgrunden.

https://imgur.com/a/Pu1hWyb

Vem är det?

Har han en flickvän?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, trodde det här var yttrandefrihet för alla men så fort man skrev minsta lilla som moderatorn inte tyckte passade in var det varning. Är bara glad om jag bli avstäng för jag vill inte hänga i någon annan tråd!

Ja, kolla in där! Just nu följer jag alla bara för att kunna se vad de har för sig. Mergim körde lite live när de skulle iväg i någon limo till festen! Jag antar att det blir mer fest ikväll än vad vi fått se under hundra dagar.
Hahah skriver under på vartenda ord!!

Ah, kanske får köra på det. Måste upp tidigt och plugga imorgon men vafan. Sista BB-kvällen måste man väl ändå ta vara på! Om en vecka är alla inaktuella och bortglömda igen, JU haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in