jävlars 5 svar direkt ni har verkligen inget liv alls efter det här haha tragiskt men man kanske kan forska på era små böghjärnor och lösa aidsgåtan eller nått i framtiden// Mvh ha en trevlig tattarkväll och fira tattarkungen hårt för om ett halvår har det lilla hängbukssvinet 2 miljoner i skulder igen.
Och där gick luften ur mig fullständigt!! Vad fan ska man göra nu?? Ta tag i sitt liv??
Ligger klipp på Glasmans, Victorias o Julias instagram i alla fall..har inte kollat fler..
Nu skulle jag vilja var Flug-marie och kunna va med på festen
Hahaha, blattebruden har fel igen. Amilia sade två fulla meningar till henne och blattebruden tror henne. Vilket ras hon är. Hon är så bitter den människan.
Spela inte teater ditt vidriga as!
Du har varit Lennieavsugare sedan början. När han sedan visade sig vara homosexuell kom du på andra tankar och försökte smöra in dig med lögner.
Vi kan ju alltid kolla tillbaka i tråden och se ditt smörande för din klyktattarkollega, så försök inte snacka bort dig din falska RÅTTA!
Att du sedan suttit och fulanmält alla som inte höjt din skuttande femårige fantasiälskare till skyarna är ingen hemlighet bland oss orginal Juliafans.
På det riktiga forumet är du och korvkärringen ett ökänt skämt och vi har garvat oss harmynta åt era patetiska lögner.
Gå nu ut på Nacksta parkering och andas djupt, för jag tänker inte lägga mer energi på dig. Klyktattartroll.
MVH/Gnomegirl
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det någon gång jag ska få trolla tillbaka utan att lida av om jag skulle bli avstängd så är det väl ändå nu jag njuter av detta lika mycket som de gör, tro mig!!! Fan hållit mig i typ 80 dagar från att skriva vad jag VERKLIGEN tycker. D dags nu.
Malmens1 skrev förut att det var han som fick den.
Hahahahaha nu dör jag! Julia har lagt upp en bild på flashbackaren förövrigt.
Legenden Malmens1, hoppas du fick dig en klapp av "glassjudden" också.
Jaha, nice! visste inte att han outat sig själv... då hade jag inte behövt hålla hans nick privat ju.
kul att han fick den, även fastän han inte gillade Sami, buu