2020-05-20, 21:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis, Julia är en vinnare oavsett för hon gjorde inget kall på sig jälv. Hon tassade inte på tå för att bli populär , vågade sig in i konflikter och hon visade oss vem hon är.

Livet i BB huset ska inte vara nån dans på rosor som Lennie har verkat tycka och så för honom har det ju då inte varit någon utmaning alls då eftersom han bara mått så bra hela tiden. Meningen är man ska uthärda tiden i huset med alla prövningar som det innebär.

Sami har då inte gått igenom de här 100 dagarna smärtfritt, han har kämpat skiten ur sig för att hantera sina känslor och haft dippar men han har tagit sig ur det för att han är en sån jävla fighting spirit. Därför ska han vinna detta och han förtjänar det sååå sååå mycket
Sent svar, men får lite gåshud av att han faktiskt fick den välförtjänta vinsten.

Känner mig också som en vinnare den här säsongen genom att ha haft den här tråden att följa och delta i med så många roliga, knäppa, vettiga, intressanta, sjuka inlägg skrivna av bjussiga skribenter som dig.

Riktar ett stort TACK till er alla som bidragit till att det var kul att följa BB 2020 trots allt.

Även tack till er som håller liv i tråden och låter såna som mig som inte hunnit bidra med inlägg ändå kunna följa med i vad som händer deltagarna efter huset stängts. Hittade t ex till sändningen med Sami igårkväll tack vare det. Hoppas det fortsätter fyllas på ett bra tag till.
2020-05-20, 21:59
Medlem
Citat:
Men visst Mergim har gjort en jävla resa men jag är lite förbryllad ändå för när de visade klippet från Sportlovs veckan och Jasmine förståeligt reagerade på det där med hur han kallade henne hund. Då åkte ju taggarna ut direkt på Mergim och började säga att han inte ångrade någonting.?

Det där fattar jag inte alls.

Samma här gällande just det, men även när han var hos psykologfågeln och sa att han fortfarande tänkte och kände likadant inombords men lärt sig att inte visa det utåt. De klippte dock bort just den delen i avsnittet sen till ingens förvåning.

Att han inte plockades ut ur programmet redan tidigt är för mig ett mysterium! Men han känns ändå som en lugnare kille nu på utsidan så bara att hålla tummarna att det faktiskt var själva huset som gjorde honom tillfälligt knäpp.

Tar emot att analysera deltagarna nu när de kommit ut tycker jag. Nog ett sundhetstecken. Får kanske ta och avsluta det här alternativa kontot för den här gången så en inte faller i frestelsen att fortsätta.

(Otroligt skönt att man själv inte är en offentlig person som blir synad i sömmarna på fb det är iaf ett som är säkert.)
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-20 kl. 22:02.
2020-05-20, 22:15
Bannlyst
Skriket och skrynkliga pannan verkar ha trevligt tillsammans enligt Skrikets senaste inlägg på Instagram. Martin ska nämligen lukta på hennes fisar.
2020-05-20, 22:16
Medlem
Citat:
Aha, men är väl lite oklart om Lennie är tillsammans med Anna? Hon verkar ju onekligen vara en stor del i hans liv som det verkar då han pratat mycket och varmt om henne hela tiden.
Tror de är ex. Seriöst.
2020-05-20, 22:19
Medlem
Citat:
Men visst Mergim har gjort en jävla resa men jag är lite förbryllad ändå för när de visade klippet från Sportlovs veckan och Jasmine förståeligt reagerade på det där med hur han kallade henne hund. Då åkte ju taggarna ut direkt på Mergim och började säga att han inte ångrade någonting.?

Det där fattar jag inte alls.
Han uppmanade sina följare övertala familj släkt och DJUR rösta på Lennie inför finalen på sin insta. Djur? Hundar då. Jassa är ju en enligt honom.😂😂😂😂😂😂😂
2020-05-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Moderatorerna lät hälsa att livet kommit emellan, Riche låter med andra ord som en bra gissning 🤣
Glas1, gissar aldrig fel. Riche är tydligen vardagsrummet. Intressant i går på podden med Sami, han var väldigt noga med egen intrigitet och tonar det glas1. Utan att vara dum. Men sen behöver Sami skola sig i att upprätthålla sociala medier. Kunna köra live ig, ordna en seriös youtube och mingla nu utav helvete.
2020-05-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Skriket och skrynkliga pannan verkar ha trevligt tillsammans enligt Skrikets senaste inlägg på Instagram. Martin ska nämligen lukta på hennes fisar.
Och smeka hennes gåshår, medans hon läser sagor och tvingar han kyssa hennes köttros.🤢🤢🤢🤮🤮🤮TUUUR Bb är över. Vill inte höra mer!!!!!!!!!!!!
2020-05-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Sent svar, men får lite gåshud av att han faktiskt fick den välförtjänta vinsten.

Känner mig också som en vinnare den här säsongen genom att ha haft den här tråden att följa och delta i med så många roliga, knäppa, vettiga, intressanta, sjuka inlägg skrivna av bjussiga skribenter som dig.

Riktar ett stort TACK till er alla som bidragit till att det var kul att följa BB 2020 trots allt.

Även tack till er som håller liv i tråden och låter såna som mig som inte hunnit bidra med inlägg ändå kunna följa med i vad som händer deltagarna efter huset stängts. Hittade t ex till sändningen med Sami igårkväll tack vare det. Hoppas det fortsätter fyllas på ett bra tag till.
Right back, vi delar med oss och tar tillvara på! 👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2020-05-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Glas1, gissar aldrig fel. Riche är tydligen vardagsrummet. Intressant i går på podden med Sami, han var väldigt noga med egen intrigitet och tonar det glas1. Utan att vara dum. Men sen behöver Sami skola sig i att upprätthålla sociala medier. Kunna köra live ig, ordna en seriös youtube och mingla nu utav helvete.

Nu hängde jag inte med helt i meningarna, men längtar helt klart efter att Sami kör igång utav bara helvete!

Hans syster har dock låtit hälsa att Sami är helt slutkörd och måste vila hjärnan lite innan han sätter igång med sina sociala medier, förståeligt. Min gissning är att han sätter igång på insta inom ett par dagar.
2020-05-20, 22:32
Medlem
Icon, jag har uppskattat dig 100%! Varit klok, tokig och heeeelt fantastisk! 👍
Senast redigerad av Miraquel 2020-05-20 kl. 22:37.
2020-05-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Nu hängde jag inte med helt i meningarna, men längtar helt klart efter att Sami kör igång utav bara helvete!

Hans syster har dock låtit hälsa att Sami är helt slutkörd och måste vila hjärnan lite innan han sätter igång med sina sociala medier, förståeligt. Min gissning är att han sätter igång på insta inom ett par dagar.
Han kan ingenting om det, enligt sig själv. Sa det i går på podden. De kommer hjälpa honom. En oslipad diamant!
2020-05-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han kan ingenting om det, enligt sig själv. Sa det i går på podden. De kommer hjälpa honom. En oslipad diamant!

Sa han? Jaha! Det missade jag ☺️
Tycker att allt han lagt upp hitintills varit klockrent, känns som att han bara kan köra på så kommer det bli magi av bara farten!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in