2020-05-18, 19:01
Medlem
Jessica i mukbang med glasman

https://www.youtube.com/watch?v=PdTAQGE2C6E
2020-05-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Hon vet inte vad hon själv vill. Tror inte hon har gjort något "vågat" med sitt utseende i hela sitt liv.
Hon är så osäker. Hon måste ha bekräftelse 78 gånger innan hon kan känna sig nöjd med något. Med tanke på hur lite hon har koll på i övrigt också så känns det som hon har levt under en sten hela sitt liv.
2020-05-18, 19:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Varför skulle de tillåta honom vara med överhuvudtaget då men inte vinna?
Exakt! De vill nog bara ha en backup plan ifall Sami inte vinner, något att skylla på antar jag. Som sagt han känner ju folk som jobbar där så klart dom inte fuskar EMOT han
2020-05-18, 19:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
För att Lennie är hans bästa vän och storebror ? Och det är han som det handlar om just nu kanske ? 😂

Nej de är inte bror eller bästa vän. Tror det är både och, Mergim är så kär i Lennie och kanske första gången han blir förälskad i en man. Ja klart det är sponsring men inte bara för då hade det nog varit mest ensambilder på Lennie. Jag Tror att Mergim redan i sin värld ser sig själv som Lennies pojkvän!
2020-05-18, 19:03
Medlem
Hoppas verkligen att Sami vinner, tycker verkligen han är värd det!
2020-05-18, 19:04
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag hoppas v e r k l i g e n att sami tar hem det. Samtidigt är jag mycket väl medveten om att det inte är riktigt PK att sami går ut som vinnare för kanalen, med tanke på allt skitsnack om hans bakgrund och att de två super-pk-programledarna hoppade av just för samis bakgrund. Fyran är i blåsväder ändå för paolos pudelkennel-intervju, och går sami ut som vinnare så ser bara fol som INTE tittat på programmet att det är Sami-med-bakgrund som går ut som vinnare och de kommer skita i byxan kollektivt av det.
Så, tja...jag vill verkligen verkligen ha sami som vinnare, men anar någonstans i detta att det scenariot inte passar den här bajsnödiga världen vi lever i just nu.

Jag missar finalen, ska snart åka till jobbet.
Du har rätt, det är en riktig nagelbitare till 70% baserat på om tv4 ska tillåta Sami att vinna big brother... Hemska tanke! Fyfan att du missar finalen! Ställde in en grej pga den men ljög om anledningen Hoppas du kan kika in när de förhoppningsvis annonserar Sami till vinnare i alla fall!
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag kan meddela att jag i skrivande stund mottager fotobevis på iaf EN extra röst på Sami. Tänk om ALLA kunde få till iaf EN extra röst!

Sami ska, måste, ska vinna!
Så jävla bra! Jag kan stoltsera med 3 extra här!
2020-05-18, 19:04
Medlem
Har ingen aning själv, men min gumma undrar vad i helvete den manliga frisören gör med Jasmines hår! 😁
Påstår att "det liknar ju för fan ingenting"!!😂

Jag svarar: Vadådå?
Hon: Men ser du inte din dumma jävel! Är ju som ett skatbo!

Behöver jag säga att det är en röd vecka.🙂
2020-05-18, 19:05
Medlem
Sändningsuppehåll.... whyyy
Medlem
Julia ger bort sin student skylt om nån vill ha den får ni hämta den i farsta
Bannlyst
Jag satsade lite mer pengar på Sami nu, och jag är känd för att alltid förlora 😷😷😷😷😷
2020-05-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Tror knappast att dom kan rigga. Sen verkar ju Sami känna många i produktionen som han ju berättade, så tror inte dom skulle "fixa" något emot han. Så vinner han så vinner han, gör han inte det så kan ni nog inte skylla på att det är riggat tyvärr

Han känner INGEN i produktionen. Lyssnar du inte? Han sa att det kom en lastbilschaufför med musikgrejer till uppträdandet idag och han hann med och se lite snabbt att det är en som han jobbat med tidigare ngn stans i södra sverige. Lite skillnad.
2020-05-18, 19:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sami har stått på 1.30 i en vecka. Jag tycker det är märkligt. Jag tror det är tightare än så. Betsafe har ju haft rätt gångerna hittills, men idag litar jag inte ett dugg på oddsen. Tveksamt att Sami leder så överlägset. Man kan ju hoppas dock.
Betting handlar inte om att leda, det handlar om hur folk spelar.
Går du in nu och satsar 20 000 kr på Lennie, kommer hans odds att sjunka enormt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in