Citat:
Ursprungligen postat av
kendallo
Jag hoppas v e r k l i g e n att sami tar hem det. Samtidigt är jag mycket väl medveten om att det inte är riktigt PK att sami går ut som vinnare för kanalen, med tanke på allt skitsnack om hans bakgrund och att de två super-pk-programledarna hoppade av just för samis bakgrund. Fyran är i blåsväder ändå för paolos pudelkennel-intervju, och går sami ut som vinnare så ser bara fol som INTE tittat på programmet att det är Sami-med-bakgrund som går ut som vinnare och de kommer skita i byxan kollektivt av det.
Så, tja...jag vill verkligen verkligen ha sami som vinnare, men anar någonstans i detta att det scenariot inte passar den här bajsnödiga världen vi lever i just nu.
Jag missar finalen, ska snart åka till jobbet.

Du har rätt, det är en riktig nagelbitare till 70% baserat på om tv4 ska
tillåta Sami att vinna big brother... Hemska tanke! Fyfan att du missar finalen! Ställde in en grej pga den men ljög om anledningen

Hoppas du kan kika in när de förhoppningsvis annonserar Sami till vinnare i alla fall!
Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Jag kan meddela att jag i skrivande stund mottager fotobevis på iaf EN extra röst på Sami. Tänk om ALLA kunde få till iaf EN extra röst!
Sami ska, måste, ska vinna!
Så jävla bra! Jag kan stoltsera med 3 extra här!