2020-05-18, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sami har stått på 1.30 i en vecka. Jag tycker det är märkligt. Jag tror det är tightare än så. Betsafe har ju haft rätt gångerna hittills, men idag litar jag inte ett dugg på oddsen. Tveksamt att Sami leder så överlägset. Man kan ju hoppas dock.

Mammagruppen på Facebook som ändå innehåller många Lennie-fans har aldrig fel i sina polls.
Här leder Sami med c,a 20% fler röster än Lennie.
Sami kommer vinna, OM inte nån fuskar med röstningen.
Vi är många som minns när Roddan åkte ut 2012 mot tråkiga Madde, med en rösts marginal.
Jag har två röster och har inte röstat än 😷😷😷😷
Medlem
Alltså jassa stör sönder mig!! så himla velig, så mkt krav och allmänt oskön just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Varför är ni oroliga att Sami inte vinner?
Alla med lägsta oddsen har spelbolagen valt ”rätt” på.
När Frida åkte ut senast så gick hon från 1,80 till 1,30 som lägst den dagen hon åkte ut.
Endast Amilia har haft lägre odds att åka ut, hon stannade på 1,15.
Sami har gått senaste tre veckorna från oddset 1,80 till nu rekordlåga 1,25.
Om inte han vinner så är det riggat.

Jag är förvånad över att spelet fortfarande är öppet, bara satsa allt på Sami, han vinner 100%.

Oddsen spelar ingen roll om inte TV4 vågar låta Sami vinna med tanke på hans bakgrund, känns som att det finns risk för det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jasse skulle ha lockat sitt hår. Fan va fin hon hade blivit ikväll.
Ja skjut upp finalen. Here we go. NEJ, hon får krulla håret hemma, i natt. Och börja skriva på sin nya bok. Åka ”skinnhiss” och allt annat blablabla Som jag kännerrkar jag inte!
2020-05-18, 18:57
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergims Insta är bara bilder på honom och Lennie. Varför inte på Frida?
För att Lennie är hans bästa vän och storebror ? Och det är han som det handlar om just nu kanske ? 😂
2020-05-18, 18:58
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Oddsen spelar ingen roll om inte TV4 vågar låta Sami vinna med tanke på hans bakgrund, känns som att det finns risk för det.

Tänkt mycket i samma banor. Men känns som dem borde riggat en utröstning igår isåfall, för att göra det lättare.

Vi får se. Är inte heller helt 100 på att dem tillåter honom tyvärr.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Varför skulle de tillåta honom vara med överhuvudtaget då men inte vinna?
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Alltså jassa stör sönder mig!! så himla velig, så mkt krav och allmänt oskön just nu.

Hon vet inte vad hon själv vill. Tror inte hon har gjort något "vågat" med sitt utseende i hela sitt liv.
2020-05-18, 18:59
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Men då är det ju bedrägeri och syftet med att ens göra programmet är ju helt noll om de agerar så. Sami är en värdig vinnare och har varit länge och han ska bara vinna detta.
2020-05-18, 19:00
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Tänkt mycket i samma banor. Men känns som dem borde riggat en utröstning igår isåfall, för att göra det lättare.

Vi får se. Är inte heller helt 100 på att dem tillåter honom tyvärr.
Tror knappast att dom kan rigga. Sen verkar ju Sami känna många i produktionen som han ju berättade, så tror inte dom skulle "fixa" något emot han. Så vinner han så vinner han, gör han inte det så kan ni nog inte skylla på att det är riggat tyvärr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hon är fruktansvärt kränkt efter Robinsonveckan, och hon har ju visat sin rättmätiga sida genom att hon snackat ner Sami och Glas ända sedan dess. Otroligt lågt och förbannat svagt att inte kunna släppa spelet och gå vidare, när som du säger TS, de ändå visade henne respekt och pratade bara gott om henne efteråt.

Pinkroom sket i henne hela veckan förutom typ två sista dagarna när Amilia insåg att de kunde utnyttja henne, och Mergim och hon började umgås för hon var "utstött". Att hon inte insett det i efterhand säger allt.

Så är det. Enig i ditt resonemang som vanligt.
Medlem
Blir lite besviken om Sami har keps och tofs bara...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in