2020-05-18, 18:48
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför framstår det som att izabella fullständigt hatar sami?? undra vad han gjort under veckan hon vart i huset som gör att hon hatar honom så
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror inte att hon har släppt att Rainbow röstade ut henne i Robinsonveckan för att rädda Glasman.

Väldigt taskigt av henne att sprida massa hat eftersom både Glasman, Julia och Sami talade gott om henne och var tydliga med att det bara handlade om att rädda Glasman.

Hennes goldenboy Mergim gillar ju dessutom Sami hur mycket som helst så det hela är ett mycket skevt beteende.
Hon är fruktansvärt kränkt efter Robinsonveckan, och hon har ju visat sin rättmätiga sida genom att hon snackat ner Sami och Glas ända sedan dess. Otroligt lågt och förbannat svagt att inte kunna släppa spelet och gå vidare, när som du säger TS, de ändå visade henne respekt och pratade bara gott om henne efteråt.

Pinkroom sket i henne hela veckan förutom typ två sista dagarna när Amilia insåg att de kunde utnyttja henne, och Mergim och hon började umgås för hon var "utstött". Att hon inte insett det i efterhand säger allt.
2020-05-18, 18:49
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Nu ska vi inte prata covid här men herregud deras ”munskydd” är helt jävla meningslösa.

Munskydden är bara för show. Om du har munskydd men kliat dig ögat eller tagit på någon slemhinna eller fått saliv på handen så har du redan smittat den du klipper. Det är en droppsmitta. Inte luftburet. När ska folk lära sig det.

Stackars Lennie har inte fått mycket stylat.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Kanske för att Frida är en kvinna=smutsig hund i hans ögon?
Eller kanske helt enkelt att han är "döökär" i sin lille goseskuttare. Ingenting förvånar mig längre när det gäller Mergim.

MVH/Gnomegirl.

Ja definitivt något av de två alternativen låter rimligt för bilderna är ju Mergim och Lennie i gos pose och Frida tror jag inte Mergim bryr sig ett skit om.

Ja Mergim är helt galen i Lennie och jag tror han får lägga ner det där bror snacket för det är ingen som går på det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
I Samis leopardoutfits...🤮🤮🤮🤮🤮Det kan den falska albanråttan vräka sig med, oj nu kom det igen...🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Glömde referera: bild på Lennie och Mergim. Mergims insta. I SAMIS kläder!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jassa vill ta tre timmar till... inget konstigt alls. I eftermiddags: Vill se ut som en grekisk gudinna. Sätta upp håret, men det får inte vara lockigt. BTW, kaaaaan jag få en page? 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Jasse skulle ha lockat sitt hår. Fan va fin hon hade blivit ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Varför är ni oroliga att Sami inte vinner?
Alla med lägsta oddsen har spelbolagen valt ”rätt” på.
När Frida åkte ut senast så gick hon från 1,80 till 1,30 som lägst den dagen hon åkte ut.
Endast Amilia har haft lägre odds att åka ut, hon stannade på 1,15.
Sami har gått från senaste tre veckorna från oddset 1,80 till nu rekordlåga 1,25.
Om inte han vinner så är det riggat.

Jag är förvånad över att spelet fortfarande är öppet, bara satsa allt på Sami, han vinner 100%.
Sami har stått på 1.30 i en vecka. Jag tycker det är märkligt. Jag tror det är tightare än så. Betsafe har ju haft rätt gångerna hittills, men idag litar jag inte ett dugg på oddsen. Tveksamt att Sami leder så överlägset. Man kan ju hoppas dock.
2020-05-18, 18:50
Medlem
Lobbaaans avatar
Kul att Lennie och Jasmine fixar till sig för när Sami ska få sin miljon
2020-05-18, 18:51
Bannlyst
Alla tre frisörer är illa klädda, ser ofräscha ut..
2020-05-18, 18:52
Medlem
Jasmine sitter och rapar framför stylisten 26 år var hon va?
2020-05-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
När Martin talar så varmt om Jasmine så kan jag inte låta bli att undra vad för typ av tjejer han haft innan som Jasmine tycks övergläsna.

Hon är blåst som få, har ingen stil och är rakt igenom ful.

Han måste väl kunna få bättre? :/
Gör en PR. Inte heeeeelt ovanligt. Snart kommer avbön, bok och ett nytt komma i form koncept! Och lite stålaaaaaaaaaaaaar! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-18, 18:54
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
När Martin talar så varmt om Jasmine så kan jag inte låta bli att undra vad för typ av tjejer han haft innan som Jasmine tycks övergläsna.

Hon är blåst som få, har ingen stil och är rakt igenom ful.

Han måste väl kunna få bättre? :/

Jag tror att Jass kommer vara den som dumpar honom. Hon har flertalet gånger klagat på hur han beter sig och hur han ser ut.
2020-05-18, 18:55
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jasmine sitter och rapar framför stylisten 26 år var hon va?

Hon lever liife. Att bli ompysslad på detta vis är ju hennes vardag kommande tid. Genom rapen visar hon att det är hon som är känd, det är hon som bestämmer.

The Sims har ju faktiskt släppt en BBversion så alla andra kan hålla käft, och dra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in