2020-05-18, 17:49
Hur fungerar det med att BB hjälper till med hyran när Amilia hyrde ut sin lägenhet? Fick hon betalt av sin hyresgöst+BB?

Fyfan vad äcklig Jasmine är som rapar rätt ut, gjort det hela säsongen. En tjej ska inte bete sig sådär i någon kultur, pratar om bajs, rapar som en gris och springer tunt halvnaken och fläker ut sig offentligt sådär. KNULLAR i tv osv, riktigt bottenskrap. Men men, 26 år och singel... Finns naturlig förklaring för det.
De som skriver att hon är snygg: vad tittar ni på då? Hennes ögon som ramlat ner?
2020-05-18, 17:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Pålitlig som alltid! Ja, det är som jag sa lite paolorobertovarning över amelia. Ingen bra kontakt liksom, kanske lennie fattar det först när han kommer ut. Jag hoppas att den där hemliga Anna tar ett järngrepp på Lennie och tar honom till en trygg plats så att den där stapelfeldtska söndagsmiddagen hålls i familjekarantän av staplarna själva.
Amen gose!
Riktigt bra jämförelse med paolo faktiskt, så är det verkligen, och så ska det vara. Vem som är ens vänner och vem man väljer att stötta, säger mycket om en person. Jag hoppas innerligt att Anna talar honom till rätta och styr hem honom, illa kvickt! Blev lite lättad när jag hörde honom säga tidigare idag att han inte har några planer på att flytta från Sundsvall. Tror Amilia och Mergim har planerat annorlunda. Har vi en potentiell restraining order?
2020-05-18, 17:50
Medlem
Kedoxs avatar
På facebook drar kommentarerna som hejar Sami dubbelt så många likes som Lennie.

Hur är Instagram?
2020-05-18, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Tyska Bb har med final idag det sk jag se på sen men konstigt nog är de bara in 856 dagar men stod 100 på wikipedia och att det började 10 februari med måste stå fel. 10 februari och till nu är 100 dagar och inte 85 så de måste börjat den 25
Hur skriver du människa?
2020-05-18, 17:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag läste precis i aftonbladet där de frågat gamla deltagare vem de tror vinner och flest tippar faktiskt Lennie! (50/50 vem de önskar). Blir sjukt förvånad och mitt hjärta går sönder om det blir så!

Kom igen nu alla, rösta från varje telefon ni stöter på!!
Gamla deltagare? De flesta är väl Rosa, så det vore ju märkligt annars.
Tror och hoppas inte de avgör.😀
2020-05-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Amen gose!
Riktigt bra jämförelse med paolo faktiskt, så är det verkligen, och så ska det vara. Vem som är ens vänner och vem man väljer att stötta, säger mycket om en person. Jag hoppas innerligt att Anna talar honom till rätta och styr hem honom, illa kvickt! Blev lite lättad när jag hörde honom säga tidigare idag att han inte har några planer på att flytta från Sundsvall. Tror Amilia och Mergim har planerat annorlunda. Har vi en potentiell restraining order?
1000%! Hörde rykten om att morsan och Anna står redo för forsling hem.🤣🤣🤣🙏🙏🙏
2020-05-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
35 år?

Helt overklig för den åldern.
Jag vet inte vad ni umgås med för skogstroll men man behöver inte se ut som en tant för att man är över 35. Jag är lite äldre till och med och de flesta tror nog att jag är en bra bit under 30.
2020-05-18, 17:57
Medlem
Citat:
Jag läste precis i aftonbladet där de frågat gamla deltagare vem de tror vinner och flest tippar faktiskt Lennie! (50/50 på vem de önskar däremot, men det visste man ju redan). Blir sjukt förvånad och mitt hjärta går sönder om det blir så!

Kom igen nu alla, rösta från varje telefon ni stöter på!!

Sami bara måste vinna! Allt annat vore så sjukt orättvist!
Eeeeehhh...Aftonbladet är ju välldigt jäviga. I sammarbete. Bygger spänning.
2020-05-18, 17:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilket jävla svin lennie är när han käkar donken trycker in maten i käften viker typ 10 pommes och bara trycker in munnen fyfan

Gnäll inte på lillgrabben.
Han käkar som den femåring han är. Låt honom njuta av sin sista måltid i huset, ikväll går han ut lika pank som när han kom in.
Sami tar miljonen och lille Lennie får nöja sig med att ha gjort bort sig i TV och försöka freda sig från den Albanske sexdockan och den brunstiga blåvalen. Olika falla livets lotter.

Tror dock att han kommer få en hel del kärleksförklaringar från kåta gamla pillertrillande facebooktanter samt halva södermalmsböglobbyn så det lär nog inte gå någon nöd på lille Lenny.

Jag undrar om han kommer glädjeskutta likadant under finalsändningen, han verkar ju vara mer hispig än vanligt idag.
Fast det är klart, att ha spelat teater 24/7 i tre månader måste ju ta på psyket en hel del.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gamla deltagare? De flesta är väl Rosa, så det vore ju märkligt annars.
Tror och hoppas inte de avgör.😀

Alla rosa tror och vill Lennie
Glas tror och vill Sami
Julia vill Sami men tror 50/50 mellan Lennie & Sami.
Jessica vill Sami, tror Lennie
Martin vill Jass, tror Lennie
Alex vill Jass, tror 50/50 Jass & Sami
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Det som gör mig lite orolig är att Samis fans av uppenbara skäl är av vettigare sort än Lennies (läs Amilias) och inte lika benägna att tvinga på folk som inte ens sett bb att slänga in en röst.

För min egen del skäms jag nästan inför mig själv att jag ens sett programmet så steget att be anhöriga och vänner att rösta är rätt stort! (Har ändå förnedrat mig att be hela tre personer vilket genererade så mycket som en stackars eventuell extra röst.)

Sami har med råge flest fans och har haft det exakt hela säsongen (eller iaf sedan vecka två någon gång, typ då jag började kolla). Om han inte skulle vinna nu på grund av några jävla röstfiskekampanjer från rosa rummet är det SÅ fruktansvärt orättvist och fel.

Ja, jag är nervös inför kvällen. Inte för att jag tvivlar på Samis stöd utan för att utgången kan komma att bero på ett gäng mobbare och översittares förbannade dygnet-runt-lives på instagram.
De har de onekligen bevisat! Alla uppmanar väl till röstning, men deras hets är utav denna värld. Känns smutsig i sin desperation på något sätt. Och ja, det gör det hela mycket orättvist om Lennie vinner på grund av detta.

Jag känner mig lite tvådelad inför ikväll! Stensäker på Sami ena sekunden, sen känner jag på mig att Lenniejävlen tar hem det här ändå, just på grund av att de varit betydligt mer desperata i sitt vädjade i sitt röstfiske. Men vi kan bara hoppas att rättvisan vinner i slutändan, för det enda rättvisa här är att Sami vinner miljonen ikväll. Det bara måste bli så!
2020-05-18, 17:59
Medlem
Zingo2s avatar
Lennie??? Hur fan beter han sig?🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Man skäms!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in