Citat:
Ursprungligen postat av
ArmandDuplantis
Jag känner till skillnaden, det ger dem inte mer klass än ett "sprutluder". Ett luder är ett luder är ett luder oavsett förpackning. Men förstår att man gärna intalar sig att man är lite mindre ofräsch om man betalat för "finluder". En torsk är en torsk är en torsk, oavsett i vilka vatten han simmar.
Jag tror på karma, Jing o Jang om man har sex med ett luder då ska man för sin egen skull inte heller låtsas som något annat, det vidrigaste det är män som frälser världen med kuken, han gör en god gärning, ger dem utsatta pengar men också det att han kräver känslor tillbaka, det räcker inte att horan utför sex utan att hon ska även ge av sitt inre, en dubbel förnedring, en monumental kränkning, dem hittas i sumpen, i snusket, gnidna djävlar som ska ha sex med sina korvören och sedan skryter dom för andra män om vilka karlar dom är, hur många kvinnor som dem får.
Så att där så tänker du rätt att ett luder är ett luder och gör man det då ska man fan stå för det hela vägen att man gjorde det för att få knulla som ett äckligt svin och inget annat.
En Eskort balanserar karmat, hennes tjänster kostar så pass mycket att man kan undra vem det är som lurar vem?
Jag har träffat sådana kvinnor i olika sammanhang, dom är respekterade och många av dem äger talanger som ligger långt över en vanlig kvinnas.
Dom kan fungera som värdinnor, dom är proffs och då kan man börja prata om ett yrke.