Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-18, 03:31
Medlem
Haubits77Bs avatar
Jag är inne på rasist-spåret.
Paolo är något så ovanligt som en framgångsrik invandrare.

Då vill rasisterna inom Aftonbladet och Expressen m.fl förstöra hans karriär.
Så enkelt är det nog.
Citera
2020-05-18, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Paolo var aktiv inom socialdemokraterna eller hur
det är väl självklart att han då vet att sexköp är kriminellt
så han begick ett brott. Punkt slut.
Att köpa sex av en utsatt mänska är vad han gjorde. P.R har erkänt inför reportern och tv-kameran.
Han själv förstod eller anade att kvinnan var ett offer.
Han förstår ju men du verkar inte
är du enfaldig eller vad är det med dig

Det är ingen som sagt att han inte kände till lagen men denna lag har inget brottsoffer och är trams.
Citera
2020-05-18, 03:34
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
men du skrev ju precis ordet våldsporr- du kan JU läsa
Våld porr.

Jo, jag förstår väl det, men vad fan menar de för porr med våldsporr då?

Det lät på de i TV intervjun som att i princip all porr var våldsporr, något som också bekräftades av citatet i mitt förra inlägg.

Jag ser aldrig att det skulle vara våld i porr? Och jag ser på rätt mycket porr kan jag ju meddela.

Men nu söker jag ju inte på "våldsporr" heller visserligen, men eftersom de verkar mena att nästan all porr är våldsporr, så börjar man ju undra vad i helvete de menar?
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Men Timell är väl också dömd av folket, har du inte läst.

Skillnaden är väl att han var ett svin mobbare på jobbet. Inte bara mot kvinnor. Paolo har en ålderdomlig kvinnosyn, som om han var född 50 år innan han är född. Han har väl kopierat sin pappas kvinnosyn rakt av.

Timell är inte en fattiglapp heller. Han kan nog betala hyran fram till han hamnar på hemmet.

Jag återkommer till din då det är intressant med den klyscha som har kavlats ut om att Paolos kvinnosyn ligger 50år bakåt i tiden och där i ligger också ett försvar och början till en förlåtelse ifrån etablissemangets sida, det går att bota Paolo!
Han kommer att få hjälp.

Vilket djävla skitsnack ur den ankdammen som om att dom vet exakt hur människor här tänker och är.
Jag vet om många som i så fall ligger 100 år bakåt i tiden och där i ligger inte att utnyttja utsatta människor för sina egna lustars skull och vet man säkert att hans far har legat med horor?
Gjorde alla män det förr i tiden?
Dom värsta översittarna fanns i överklassen, dom tvingade sig på hushållerskor och pigor och överklassens sinnessvaga avkommor sitter idag och pekar finger och tror sig veta exakt hur det rör sig i huvudet på varenda människa, dom vet inte ett piss mer än vad dom ser i sig själva, perverterade hycklare.

Dem som hade smak för att förnedra kvinnor år 1900 den sorten har det även 2020, dom flesta människor är bra som alltid, goda som man säger inom kristenheten.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Så enkelt är det nog.

Hade han varit utomeuropeisk, så skulle han ju skyddas till varje pris. Tråkigt för honom att han är Europé...
Citera
2020-05-18, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Men snälla blanda inte ihop äpplen och päron.
Timell står inte dömd av folket på gatan, det var en intern sak inom media, rent trams,
fumlat lite på en tjej under en fest i fyllan o villan, vem har inte gjort det?
Det är så lågt som skitmedia idag tackar av sina kära kassa-kor som har uppnått en ålder. Ättestupan.

Paolo det är helt annat, uuuu fy fan!
Med alla pengar som han har och utnyttjar en utsatt kvinna och billigt, 1500kr.

Varje gång du kollar på porr utnyttjar du kvinnor.

Jag föreslår att du slutar med det om du har sån moralpanik.
Citera
2020-05-18, 03:41
Medlem
ArmandDuplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det finns nivåer.

En Eskort det är inget sprutluder.

Eskorter arbetar inte i bordeller, dom kommer hem, eller att dom träffar kunder någon annanstans under ordnade former, t ex till en fest och då kan dom vara flera och är med och festar och att det kostar sedan är det upp till var och en om den vill gå vidare, det är inte billigt men att dom tjejerna håller hög klass både smarta, snygga och sociala, dom tjejerna har roligt. Kommer dom hem till folk att ingenting försvinner, dom kommer tyst och går tyst, diskreta, pröva det med ett random luder.

Jag känner till skillnaden, det ger dem inte mer klass än ett "sprutluder". Ett luder är ett luder är ett luder oavsett förpackning. Men förstår att man gärna intalar sig att man är lite mindre ofräsch om man betalat för "finluder". En torsk är en torsk är en torsk, oavsett i vilka vatten han simmar.
Senast redigerad av ArmandDuplantis 2020-05-18 kl. 04:23.
Citera
2020-05-18, 03:45
Medlem
[quote=trollmongot|71628495]Exakt det han gjorde fel var att han var otrogen, media gör parodi på sej själva
och springer som en skock blinda får åt samma håll.
Dom skulle se den här dokumentären i stället.

https://www.svtplay.se/video/26615222/louis-theroux-storbritanniens-sexhandel[/QUOTE

tack. filmen är bra och man får verkligen bekräftelse på att kvinnor som prostituerar sig har djupa svåra känslomässiga problem.Ingen av dessa kvinnor är harmoniska.
sexutnyttjad och illa behandlad, den äldre gifta damen har som 40 åring kompenserat sin sexualskräck genom att sälja sig. Alla kvinnorna är psykiskt labila.
Paolo har själv erkänt sexbrott och han fick inte böter för att han var otrogen.
Det är förbjudet att köpa sex och han visste det var fel-han har dessutom varit politiskt aktiv
och känner så klart till sexköpslagen.
Så du har uppfattat fel, han har erkänt sitt brott.
Senast redigerad av moshes 2020-05-18 kl. 03:55.
Citera
2020-05-18, 03:49
Medlem
Citat:
Du är en gnällspik som inte kan förstå verkligheten du lever i.
Börjar och undra vad du har för problem.
Om du inte trivs i detta landet så kan du flytta till nåt laglöst land med fritt knark och prostitution
så kanske du blir nöjd.

Det är sådana som du som är så vidriga i detta land. Du tror att du är hurtig och perfekt bara för att du följer strömmen som ett litet får.

Men själv sitter på en massa dåliga personlighetsdrag som gör dig till en kass människa.

Kolla dig själv i spegeln innan du moralpredikar och förkastar andra.
Citera
2020-05-18, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Så enkelt är det nog.

Absolut. Han är tillräckligt mycket Europe för att det ska vara okej att hata honom för att vara icke-svensk och inte bli stämplad som rasist. Han är dessutom kaxig och framgångsrik, en icke-svensk ska vara ett svagt offer, någon som tacksamt tar emot den gode svenskens gåvor underifrån för att man som medelklass svenne ska känna sig både god och rasmässigt överlägsen.
Citera
2020-05-18, 03:52
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanbamse
Absolut. Han är tillräckligt mycket Europe för att det ska vara okej att hata honom för att vara icke-svensk och inte bli stämplad som rasist. Han är dessutom kaxig och framgångsrik, en icke-svensk ska vara ett svagt offer, någon som tacksamt tar emot den gode svenskens gåvor underifrån för att man som medelklass svenne ska känna sig både god och rasmässigt överlägsen.

Du beskriver på ett lysande sätt "de låga förväntningarnas rasism" som är väldigt vanligt i detta land.
Citera
2020-05-18, 03:54
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Dömd vet jag inte.
Det var inte bara en person som misshandlade, vem av dom som sparka hårdast vet jag inte-
Det var heller inte bara en person som blev misshandlad, det var mer eller mindre satt i system att spöa upp människor för shits and giggles. Hur många de var eller hur många som anmälde vet jag inte.

Vill nog påstå att det hörde inte riktigt till gällande praxis för "värstingarna" att anmäla varandra för misshandel.
Dessutom var Paolo rätt ung (läs i slängarna 14-15-16-17 ) när det här utspelade sig.

Att de var unga när de höll på med sina "lekar" är inget som i sig hindrar från att vissa fysiska skador aldrig riktigt läkt. Och det ger ju naturligtvis upphov till att det känns ytterst tillfredställande rent psykiskt när en man som "har uppnått allt" faller så djävulskt hårt som i detta fallet.

Välkommen Paolo, att kravla i skiten med oss andra as ,skulle man kunna säga.
Jag har betalt för vad jag har gjort. Många gånger om. Nu är det din tur.

Vadå varandra? Tror du att det bara rörde sig om fighter mellan kampsportare? Paolo spöade oskyldiga människor och begick rån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in