Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej @Picasso2
Jag tycker, att det är fantastiskt av KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes kollega Therese att inte ge upp detta mordfallet.
För oss få som har följt med detta mordfallet på L*na Wesstr*m på ett riktigt sätt utan att ha fastnat i konfirmeringsbias har också kunnat konstaterart att det funnits mycket som direkt pekat mot att den pilske kanin-hövdingen SD som var den personen som tidigare bragt livet om sin älskarinna L*na Wesstr*m bakom bullerplanket inom Nya Hj*rsta.
För min del tycker jag att det är en självklarhet att den pilske kanin-hövdingen SD inte skall få undankomma ett begånget mord på grund av att Bj*rn L*ndén trodde på att SD's Mållgor hade verklig existens och var de som bragt livet om L*na Wesstr*m, och för att inte tala om hur Bj*rn L*ndén roades inom rätts-salen och under den då pågående rättegången av SD's försvarsadvokat Ing*ar Backm*m när vederbörande satte i gång sitt spektakel gällande Thomas/Palme.
Det finns så många besvärande omständigheter som pekat direkt på den pilske kanin-hövdingen SD samt bevis vilka Bj*rn L*ndén vägrade att ta någon hänsyn till då KammarÅklagaren Åsa Hiding och hennes kollega Therese presenterade dessa inom rätts-salen under den då pågående rättegången.
Jag tycker också att det är självklart att detta mordfallet skall granskas på höger nivå.
Team/ Åsa Hiding
Suveränt jobbat flickor
@Picasso2, du har tidigare framfört och enligt citat: "förr eller senare åker han dit" ... slut citat/ Jag tror att du verkligen har rätt i detta fallet
Mvh/ @JokerMannen
Tror du att ÅK kommer att köra hårt på det här

.
Har hon inget bättre så kommer det inte att gå vägen.
Jag tror att det finns två möjligheter att detta fall kommer att lösas.
1. Att utredningen hittar en betydligt bättre bevisning mot SD än
vad man så här långt har presterat.
2. Att det framkommer så pass tydliga tecken på att det ytterst tveksamt
att SD är GM.
Så att det skulle motivera ett omtag på hela fallet, med helt nya ögon, inga
från Örebro, inga som har någon som helst prestige att ta hänsyn till.
Ska bli intressant å se om du kan svara utan att fladdra runt med mållgor å pilska kaniner, samt
Kurtan hit å dit, visar sig väl snart.