Citat:
Ursprungligen postat av
Cubism78
Jag har hört av en bekant till Familjen att H*nnes lånat ut pengar till en snubbe och hans gäng för några år sedan .Sedan Fick dom för sig att H*nnes skulle betala dom istället för att betala tillbaka till Honom med ränta dessutom.Låter inte rimligt jag vet..men i dessa gäng är något rimligt över huvud taget?!?
H*nnes är en snäll människa som hamnat i fel umgänge.Har träffat honom många gånger och vi har pratat mycket om hans missbruks problem att han måste söka hjälp.Han tror gott om alla och lite naiv i sitt tänkande om jag får yttra mig så.
Gänget har bl.a kommit in till en lägenhet i Sundsbruk och tagit H*nnes Guld smycken och div tillhörigheter bara några veckor innan försvinnandet .Det har H*nnes berättat själv för mig.
Jag tycker du ska prata med polisen om detta, även om du vill lämna uppgifterna anonymt så är det ju nåt att gå på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrik
Som jag förstod Hannes pappas inlägg så var han upprörd över att polisen meddelat andra anhöriga fyndet, men inte honom. Han var alltså besviken över att inte få reda på fynden, inte tvärtom.
Ja det är ju det jag säger. Han var upprörd för att han inte fått info om att ett fynd gjorts, att han som pappa fick läsa om det i tidningen.