Citat:
Ursprungligen postat av
Chill123
Har du besökt många sexarbetare?
Jag gjorde det förr. Säkert ett tiotal.
Jag hittade tjejerna på krogen. Bjöd dem på nåra drinkar.
Fast varken jag eller tjejerna visste hur otäckt det var. Och tjejerna fattade inte att de var "sexarbetare". De ville bara ha lite stock på lördan.
De hade heller ingen aning om att de per automatik blev "offer" när de gick på krogen för att bli uppraggade. Ibland blev det ett förhållande av mötet men oftast bara ett ons. Båda var vi nöjda med helgen.
Vad det handla om var alltså fullkomligt normal ömsesidig "raggning" vilket sker i miljoner varje jävla dag runt om i världen.
Allvarligt - Sverige har spårat ut totalt när det gäller relationer mellan två vuxna, oavsett om det handlar om tillfälliga möten eller stadiga.
Får idioterna hålla på så blir det förbjudet att bjuda en tjej på en drink på krogen. Och om inte direkt förbjudet så blir du fälld som sexköpare om det nu skulle vara så att kvällen slutar i sängen.
Perfekt för den fattige tösen som kan gå till polisen på måndag och anmäla dig efter blöt helg.
Advokaten;
-Tog du någon drink på kvällen?
-Ja flera stycken.
-Betalade du dom själv?
-Alla utom en.
Men då är det solklart, du har råkat ut för en sexköpare, ett rovdjur, en torsk. Vi ska nog kunna sätta dit honom för sexköp eller oaktsam våldtäkt.
Har du otur så blir hon också på smällen vilket kan va precis vad hon var ute efter..
Sjuka jävla feministdårar ända upp i rättsväsendet.
Och det tänker inte alls som du tror. De skiter i sina medsystrar. Vad det handlar om är att sättar käppar i hjulet för den man (kan va deras egen man el pojkvän) som vill ha sex på ett lite "enklare" sätt.