2020-05-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
JASSA ÄR INTE LÄRARE!!!!

Hon är vikarie, det kan vem som helst bli.
UPPENBARLIGEN!!!
2020-05-18, 12:38
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
JASSA ÄR INTE LÄRARE!!!!

Hon är vikarie, det kan vem som helst bli.

Lägg ner det där. Hon arbetar med skolbarn, vikarierar i en lärarposition. Same shit, formalia en sak, praktik en annan.
2020-05-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Åter igen favoriseras Lennie på bigbrothersverige Instagram i bilder och klipp

Avskeda den anställde på produktionen

ja det är väl inget nytt han är ju deras favorit jag lovar dem kommer mygla så han vinner ikväll
Medlem
1c9r5s avatar
Blir Lennie för mig. Var stort Sami-fan länge och har även hejat på Jasmine men Lennie har verkligen gått om. Jag har aldrig sett en så godhjärtad person på tv någonsin. Enda som stör är att han gillar Amilia som är så jävla otrevlig, men han förtjänar ju inte att inte vinna pga henne.
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Han har lämnat det där långt bakom sig. Sa t.om till sin bror att säga upp kontakten om de tvingade på honom alkohol igen.
Lätt att säga så men när de väl kommer till kritan så låter det kanske annat....
2020-05-18, 12:42
Medlem
Varför väntar Jassa på toan?
2020-05-18, 12:42
Medlem
Såklart man röstar på sami! Den som varit sig själv genom hela säsongen.
2020-05-18, 12:44
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Lätt att säga så men när de väl kommer till kritan så låter det kanske annat....

100 dagar i big brotherhuset, med fri prit och omgiven av puckon och dramatenaspiranter - en alkis skulle definitivt aldrig avstå. Det gör sami, och det är fan stort. Han har inte ens andats ett ljud om att vilja supa, utan tvärtom. Han har lämnat så mycket bakom sig och den här resan har han visat oss att han kan. Det är stort. Därför är sami en vinnare.
2020-05-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Blir Lennie för mig. Var stort Sami-fan länge och har även hejat på Jasmine men Lennie har verkligen gått om. Jag har aldrig sett en så godhjärtad person på tv någonsin. Enda som stör är att han gillar Amilia som är så jävla otrevlig, men han förtjänar ju inte att inte vinna pga henne.

Det roliga är att en stor del av anledningen till att Lennie kommer att förlora är Amilia
2020-05-18, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Jasmine har fått min röst, mycket pga Amilia! En mer obehaglig människa än Amilia har jag aldrig sett förut. Hon riktigt kryper in under skinnet på en. Hoppas nu även att Anna tar sitt ansvar och kör hem Lennie när detta är över!

Varför lägga en röst på Jaz för att du inte gillar Amilia?
2020-05-18, 12:50
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
100 dagar i big brotherhuset, med fri prit och omgiven av puckon och dramatenaspiranter - en alkis skulle definitivt aldrig avstå. Det gör sami, och det är fan stort. Han har inte ens andats ett ljud om att vilja supa, utan tvärtom. Han har lämnat så mycket bakom sig och den här resan har han visat oss att han kan. Det är stort. Därför är sami en vinnare.
Ingen av deltagarna är vinnare eftersom det bara är pajasar som deltar just i denna smörja. Men antar att det kommer mynna ut i ett b kändis skap för den såkallade " vinnaren"
2020-05-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Nej har visst om det ända sen denna skiten sändes första gången. Tänker mig om vår förre lyxfällan deltagare skulle vinna vad är då oddsen att det blir " återfall" på slöseriet?

Jag tror han har känt en ren panik för att han dragit på sig så stora skulder i sin ungdom och nu när han blivit vuxnare så kan han se på det helt annorlunda. Ta bara alkoholen som han förstod gör mer skada och lade av med den för snart 2 år sedan.

Visst är han väldigt generös gentemot vänner har jag förstått och bjuder hit och dit, men jag hoppas vuxenlivet även kommer till vännerna och dessa får egna liv och inte väljer att utnyttja Sami för hans generositet.

Eftersom han har fått lära sig den hårda vägen tror jag han förstår pengarnas värde mer än både Lennie och Jasmine ihop. Pengarna kommer ju bara dras direkt från hans konto till kronofogden, men det kommer ju ge honom en frihetskänsla att veta att han har en framtid till mötes som kan bli ganska normal trots allt. Då kan han se ljuset i tunneln.

Sami sa ngt bra när han skulle hacka en dålig lök och Lennie ville kasta den, men Sami valde att skala av nga lager varpå han sa ngt som: Utsidan ger inte alltid insidan chansen att synas.. Rätta mig gärna här om ngn vet exakt vad som sades.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in