Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackatme
Nej har visst om det ända sen denna skiten sändes första gången. Tänker mig om vår förre lyxfällan deltagare skulle vinna vad är då oddsen att det blir " återfall" på slöseriet?
Jag tror han har känt en ren panik för att han dragit på sig så stora skulder i sin ungdom och nu när han blivit vuxnare så kan han se på det helt annorlunda. Ta bara alkoholen som han förstod gör mer skada och lade av med den för snart 2 år sedan.
Visst är han väldigt generös gentemot vänner har jag förstått och bjuder hit och dit, men jag hoppas vuxenlivet även kommer till vännerna och dessa får egna liv och inte väljer att utnyttja Sami för hans generositet.
Eftersom han har fått lära sig den hårda vägen tror jag han förstår pengarnas värde mer än både Lennie och Jasmine ihop. Pengarna kommer ju bara dras direkt från hans konto till kronofogden, men det kommer ju ge honom en frihetskänsla att veta att han har en framtid till mötes som kan bli ganska normal trots allt. Då kan han se ljuset i tunneln.
Sami sa ngt bra när han skulle hacka en dålig lök och Lennie ville kasta den, men Sami valde att skala av nga lager varpå han sa ngt som: Utsidan ger inte alltid insidan chansen att synas.. Rätta mig gärna här om ngn vet exakt vad som sades.