2020-05-18, 10:20
Medlem
Bellapellas avatar
Jag har träffat, i mitt utyrningsföretag, flera prostituterade kvinnor från Estland, Lettland, Polen. I alla sammanhang finns en man eller flera i bakgrunden. Dels för beskydd men också för att kontrollera kvinnorna...
Citera
2020-05-18, 10:21
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Här kommer en länk som visar:
Skvaller eller humor?
Paolo Roberto fingerpullar pasta i TV4. Jenny Strömstedt blir generad. Paolo berättar lite om hur det är att få chili på kuken. Alltså på riktigt!
Extramaterial: Ordvitsar.
https://youtu.be/th6iZs01fYA

Många kvinnor i media har säkert kräkts i munnen när PR varit i närheten. Nu har de chansen att bli av med pervo-gubben. Hur lång är PR?
Citera
2020-05-18, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soet-goete
Många i den här tråden verkar ha växt upp helt utan kvinnor i sitt liv och jag tycker synd om er.

"Alla kvinnor är horor"

Hur man kan säga så om sin egen mor, syster eller dotter övergår mitt förstånd.

Du måste väl ändå förstå att dessa män inte har haft varken pappor eller mammor att tala om.

Tror du att Paolo hade blivit som han är om han hade haft omhändertagande föräldrar?
Citera
2020-05-18, 10:24
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Inte märkligt alls. De finns överallt.

Genom jobbet (jag jobbar på sjukhus) har jag träffat kvinnliga sexsäljare och manliga, och jag stöter på dom på stan ibland (bla i Stockholm).

Har man ögonen öppna ser man dessa kvinnor på gator och torg, på barer och på Centralstationen i vilken stad som helst.

En lyxeskort såg jag på krogen Riche i S-holm, tre slitna sexsäljare såg jag vid Centralstationen, och en såg jag på en annan bar på Birgerjarlsgatan.

Ibland försöker de ta kontakt, de glor på en, gör gester osv. Det är ett evigt fiskande efter torskar. That's what they do. Fiska torsk, sälja sex, köpa valfri drog eller tablett, ge en slant till manlig "beskyddare", repeat cycle.

On topic tror jag att tjejen som Roberto träffade kommer att sälja sin story till media, vilket inte behöver betyda att den är osann, märk väl ... det blir mycket intressant att höra hennes version.

Hennes identitet verkar iaf cirkulera på nätet, så hon kommer inte undan.

Visst, men hur representativt är ditt urval egentligen om de du träffar antingen söker vård eller vill köpa droger av dig på centralstationen? Vad sa hon på Riche om sin situation?
Citera
2020-05-18, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du måste väl ändå förstå att dessa män inte har haft varken pappor eller mammor att tala om.

Tror du att Paolo hade blivit som han är om han hade haft omhändertagande föräldrar?
Hans våldshistorik visar med styrka på att han fått mer stryk än kärlek. Urskuldar ingenting men ger en bättre insikt i hans beteende. Det går att ta Paolo från Kungsan men inte Kungsan ur Paolo.
Citera
2020-05-18, 10:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Många kvinnor i media har säkert kräkts i munnen när PR varit i närheten. Nu har de chansen att bli av med pervo-gubben. Hur lång är PR?
Den italienske machokarlen är 174 cm. Ser på sociala medier att feminister hatar och mobbar PR både utifrån härkomst och längd. Man kan säkert anta att de inte tillhör begåvningsreserven.
Citera
2020-05-18, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Fast nu talar vi om prostituerade som annonserar på etablerade sajter och hyr in sig i lägenheter. Den enda hallick som finns är kontaktsajten och lägenhetsuthyraren.

Jag kan inte garantera att polskan är lycklig. Förmodligen skulle hon föredra att jobba med ett välavlönat hederligt 8-16 jobb i Polen. Men hon har själv valt att sätta ut kontaktannons och hyra lägenheten för att prostituera sig.
Var annonserar de som är utsatta för tvång.
När polisen gjort tillslag i diverse stugbyar och motell där tjejer från Östeuropa sålt sex under tvång har de hittat annonserna på etablerade sajter.
Vid de senaste domarna om trafficking har kvinnorna annonserats ut på etablerade sajter.
Citera
2020-05-18, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Hans våldshistorik visar med styrka på att han fått mer stryk än kärlek. Urskuldar ingenting men ger en bättre insikt i hans beteende. Det går att ta Paolo från Kungsan men inte Kungsan ur Paolo.

Det är lite "familjen Ingrosso" över Paolo.

Föräldrarna har inte varit kapabla att uppfostra sina barn utan ha låtit omgivningen göra det. Omgivningen i Upplands-Väsby har inte heller kunnat ge någon trygg uppväxt till Paolo och hans bror.
I deras värld vann man respekt genom att slå någon på käften.

Nu känner han sig som en kung när han sätter på unga kvinnor från fattiga länder. Något han borde reflektera över - men har inte kapacitet till.

Jag är ändå glad att Elin - 25år - hade mer kapacitet bakom pannloben. Hon drog sina slutsatser fort som attan (skulle inte ha trott det) och lämnade det sjunkande skeppet. Kan hända att hennes föräldrar hade en roll i detta. De vill säkert inte att deras företag blandas ihop med torsk-imaget. Lika lite som dotterns som ändå kan få en mycket bra framtid utan att behöva bortförklara "sin mans tillkortakommanden".
Citera
2020-05-18, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Den italienske machokarlen är 174 cm. Ser på sociala medier att feminister hatar och mobbar PR både utifrån härkomst och längd. Man kan säkert anta att de inte tillhör begåvningsreserven.

Då har PR lagt till en extra centimeter.. Alternativt har han börjat krympa med åren..vilket händer..

Citat:
Längd: 175 cm (2008)
Född: 3 februari 1969 (50 år), Upplands Väsby, Sverige
Nationalitet: Svensk
Yrke/uppdrag: Kampsportare, Programledare, S
Citera
2020-05-18, 10:48
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Någon annan kan tolka "säkert någon som är dit-tvingad" som ett klargörande över att han vet att hon inte ger samtycke.

Om hon dyker upp och påstår att hon inte gav samtycke ligger han illa till.
Innebörden av och syftet med hans uttalande får man tvista om i rätten om det hamnar där.

Hon fick betalt av PR, annars skulle det inte röra sig om sexköp. Det är i sig samtycke. Övriga detaljer känner vi däremot inte till. Hävdar hon t ex att han körde upp den i tvåan på henne mot hennes vilja så kan situationen förändras.
Citera
2020-05-18, 10:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Feministerna tycker att dom bryr sej om prostituerade och är goda samtidigt
hänger dom gärna ut män ofta utan bevis och struntar i fall dom drivs till självmord.
I det här fallet är det feministen Paolo Roberto som hängt ut sig själv .... Något han givetvis äger rätten att göra..
Citera
2020-05-18, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Jag vet inte.
Ibland annonseras de kanske ut på samma ställen. Som köpare gör man en egen bedömning när man kontaktar kvinnan.

Om hon knappt kan kommunicera så avböjer man mötet. Man märker nog också vid själva mötet om det är något lurt. De jag mött har varit väldigt självständiga.

Finns ingen orsak att tro att de skulle ligga under nån sorts tvång. Då kan snabbköpskassörskan lika väl göra det. Borde kanske börja säkerställa med varje mänska jag träffar huruvida de agerar självständigt eller under tvång.
Bara för att sexslavar förekommer så har det blivit praxis att utan bevis hävda att all sexhandel har koppling till tvång. Hemma i Finland har jag i finska förhållanden läst om fler arbetsslavar än sexslavar i media. Jag borde vara på min vakt mot folk som arbetar.
Uppenbarligen struntar köpare i att det är under tvång med tanke på att de dyker upp hos de med extremt dålig engelska och dessutom skriver i recension att de uppfattar det som att det är frågan om trafficking
Nyligen var det en härva med 7-8 kvinnor, en transperson och en man som placerats i lägenheter och där såldes de på etablerade sajter inte var det några självständiga entrepenörer utan alla ingick i varusortiment hos ägare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in