Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Man Paolo är ju inte singel.

Jag svarade en annan användare angående att mänsklig närhet inte är en rättighet och lyfte att Sverige har flest singelhushåll i världen relaterat till befolkningsmängd och givetvis så behöver alla närhet på något sätt.

Hade Paolo varit singel då hade jag sett detta som en icke fråga men det blir ju ett moralbrott då han är otrogen mot sin tjej. Även ett moralbrott angående sexköpet för jag ser det inte som kriminellt att köpa sex. Lagen som kom 1999 är sjuk.

Paolo har svikit flickvännen och sina samarbetspartners samt barnen och ex-frun.
Att alla hycklande feminister i ett av världens konstigaste länder sitter och ylar nu är inte värt att ens beakta de förstår inte någonting oavsett.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-05-18 kl. 01:00.
Citera
2020-05-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Eftersom folk frågar om och om igen vad Paolo sa i intervjun och varför det skulle kunna vara våldtäkt.

Han säger:

https://ibb.co/R4BnnNv

Detta är PK-floskler i syfte att vara damage control, han har säkerligen ingen anledning att tro att hon var tvingad till något men han visste att PK resonerade att sexsäljare alltid är tvingade och därför ville han närma sig den bilden.
Citera
2020-05-18, 00:59
Medlem
zxcvb45s avatar
Tror ni han kommer göra något uttalande den kommande veckan eller tror ni att han går under jorden ett bra tag?
Citera
2020-05-18, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Tror ni han kommer göra något uttalande den kommande veckan eller tror ni han går under jorden ett bra tag?

Verz kom ut på en video och sa att Paolo kommer förmodligen gästa hans youtubekanal inom 1-2 veckor. vi får se om det händer eller inte
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Eftersom folk frågar om och om igen vad Paolo sa i intervjun och varför det skulle kunna vara våldtäkt.

Han säger:

https://ibb.co/R4BnnNv

Om det föreligger tvång bakom så kan det alltså vara en våldtäkt enligt rådande lagstiftning.
Paulo talar dock inte om detta fall specifikt utan om prostitution generellt.
Citera
En annan sak jag funderade på. Han och hans f.d. fru har delad vårdnad av barnen. Finns det en risk att socialen tar barnen ifrån honom nu och ger frun ensam vårdnad av barnen? Är sexköp ett tillräckligt allvarligt brott för att förlora vårdnaden? Jag tänker framförallt på vad som händer om han döms för oaktsam våldtäkt och får sitta på kåken.
Citera
2020-05-18, 01:02
Medlem
Paolo min kära pyttelilla Nemesis.

Jag sa till dig att du skulle förlora allt på eget grepp.
Du borde, om du hade varit smart, sett till att göra rent din gamla skit innan du började med ny.
Sparkar man sönder knän på ungar för att det är kul, så får man förmodligen betala för det nån gång.

Poetisk rättvisa.
Karma tog din röv när du köpte röv för att du köpte röv.

Och att sen gråta ut över det och skylla på "självskadebeteende" det bevisar inte bara att du inte vet vad "självskadebeteende" innebär,det är även skrattretande vilken jävla usel pytteliten pojke du krympte till när du blev påkommen av hela Sverige med att vara ett as. Första gången, jodåsåatte.

Pay the man.

Hyckleriet hos Tv4 "Paolo Roberto sparkas från TV4 Kritiseras hårt av kanalen: ”Kommer inte att leda några tv-program hos oss”

Att anställa någon som gjort sig känd på att spöa skiten ur folk som ung, helt bara för att han tyckte det var kul och njöt av det, är tydligen helt ok enligt TV4 ,men jävlar i den lilla lådan om samma svin köper sex.

Pay the man.
Citera
2020-05-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Paulo talar dock inte om detta fall specifikt utan om prostitution generellt.

Hoppas någon advokat kan komma ut och förklara om en åklagare kan bedriva ett åtal eller inte.
Citera
2020-05-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Hugh Grant verkar inte påverkats inte nu längre iaf

Hugh Grant också? Jävlar vad jag har missat grejer...
Citera
2020-05-18, 01:04
Medlem
Sedan så blev jag förvånad över att det var så billigt.
1500 kr. Jag trodde att det var mycket dyrare.
Citera
2020-05-18, 01:05
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Paolo min kära pyttelilla Nemesis.

Jag sa till dig att du skulle förlora allt på eget grepp.
Du borde, om du hade varit smart, sett till att göra rent din gamla skit innan du började med ny.
Sparkar man sönder knän på ungar för att det är kul, så får man förmodligen betala för det nån gång.

Poetisk rättvisa.
Karma tog din röv när du köpte röv för att du köpte röv.

Och att sen gråta ut över det och skylla på "självskadebeteende" det bevisar inte bara att du inte vet vad "självskadebeteende" innebär,det är även skrattretande vilken jävla usel pytteliten pojke du krympte till när du blev påkommen av hela Sverige med att vara ett as. Första gången, jodåsåatte.

Pay the man.

Hyckleriet hos Tv4 "Paolo Roberto sparkas från TV4 Kritiseras hårt av kanalen: ”Kommer inte att leda några tv-program hos oss”

Att anställa någon som gjort sig känd på att spöa skiten ur folk som ung, helt bara för att han tyckte det var kul och njöt av det, är tydligen helt ok enligt TV4 ,men jävlar i den lilla lådan om samma svin köper sex.

Pay the man.

Har dålig koll på hans tidigare historia, blev han dömd för dessa saker? han gick alltså runt och spöade oskyldiga människor?
Citera
2020-05-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
En annan sak jag funderade på. Han och hans f.d. fru har delad vårdnad av barnen. Finns det en risk att socialen tar barnen ifrån honom nu och ger frun ensam vårdnad av barnen? Är sexköp ett tillräckligt allvarligt brott för att förlora vårdnaden? Jag tänker framförallt på vad som händer om han döms för oaktsam våldtäkt och får sitta på kåken.

Barnen är så pass gamla så även om socialen bestämmer att ge exfrun Lena Arrelöv vårdnaden. Så kan barnen välja ifall de vill besöka sin pappa eller inte. De är 13 och 16 år gamla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in