2020-05-17, 23:31
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Inte helt säker på att jag uppfattat din fråga rätt, men bolagsengagemang går ju att se med hjälp av exemplevis Ratsit. Som jag förstår det är Paolo minoritetsägare (25-50%) i Körunda Golf & Konferenshotell och i Körunda Holding, samt majoritetsägare (50-75%) i Punch Drunk Entertainment AB. Det borde väl innebära att åtminstone det sista företaget så att säga är Paolos eget (dess enda övriga ägare är f.ö. hans exfru). Sen är väl frågan om Punch Drunk Entertainment kommer ha särskilt många kunder framöver...

https://www.ratsit.se/19690203-Paolo...K7br-NvBIqwjPM

Körunda förnekar att han är delägare så det enda han har är Punchdrunk som han eventuellt samäger med exhustrun. Hans hundratals anställda och tiotalet företag finns nog bara i hans huvud
Citera
2020-05-17, 23:32
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luy
ja, vi vet alla att OM det var sex inom något slags 'vanliga' former så har Paulo inga problem att få sitt behov tillfredsställt som den kändis han var, om inte via sin flickvän så via otrohet.

Men det finns ju uppenbarligen anledningar att vända sig till och nyttja en sexslav från det fattigaste av Europa.
För att uppfylla något mer. Jag har ingen aning om det rätt och slätt är dominerande/våldtäkt, eller något annat maktutövande mot betalning som han kände att han behövde få gjort. Men det var väl fantastiskt att Polisen som en händelse lyckades fångade honom. En random sexköpare.
Det är väl troligen så att han gillar att ha sex mycket mer än hans flickvän och ibland när hon inte pallar eller har lingonvecka så går han och betalar någon som inte kan gola ner honom eftersom hon inte vet vem han är. Han kan ju inte med lätthet gå och vara otrogen med någon "normal" kvinna eftersom att rykten hade börjat gå.
Citera
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Vid oaktsam våldtäkt så saknas uppsåt.

Så det är en "snällare" våldtäkt helt enkelt, typ som ett dråp?
Citera
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.expressen.se/nyheter/ex-...tsam-valdtakt/

En pensionerad polismästare har polisanmält Paolo Roberto för oaktsam våldtäkt.
Vilken king han är! Sen att han själv ser ut som en tvärtorsk är en annan femma
Citera
2020-05-17, 23:33
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ekonomiskt oberoende finns det inget som pekar på, om han inte vill bo i en etta på Söder. Han må kanske känna folk, men de vill knappast förknippas med honom nu. Kampsport var kanske inne för ett tag sedan, idag är det inte lika hypat, och man får väl inte ha någon publik närmaste 6-12 mån heller.

Det är inte så att han ska bli inbjuden till kändisfester. Skit i etablissemanget. Han kan bli delägare i gym som tränar elitidrottare och har många kunder eller andra verksamheter knuten till hans kunskaper.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Så det är en "snällare" våldtäkt helt enkelt, typ som ett dråp?

Nej, snarare vållande till annans död.
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
lite intressant det här med "oaktsam våldtäkt"! man tänker finns det aktsamma våldtäkter och hur ser dom ut isf? blommor efteråt?
Ställde den frågan tidigare idag: (FB) Skvaller om Paolo Roberto - "Kungen av Kungsan"

Hoppas att du får svar då den ännu är obesvarad.
Citera
Medlem
Citat:
Det var ingen sexslav, det var en kvinna som sannolikt tjänar mer per timme än vad du och jag någonsin kommer att göra.

Diskussion överflödig, men om du tror att prostituerade, vare sig de är människohandelsoffer eller inte, tjänar gott om pengar så: VAKNA. Haaaallå..?? Det är exploatering, utnyttjande, och jag vet inte hur du idag ska kunna lära dig känna empati om du saknar den förmågan. Men fattar du att kvinnorna får ett minimum av betalningen själva och att de ÄGS i verksamheterna? Föddes du igår?
Citera
2020-05-17, 23:34
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ni beskriver det ganska tråkigt jämfört med min snusk-fantasi. Om vi förutsätter att allt fungerade bra, PR mötte möjligtvis en torsk i trappen men det kunde ju ha varit en boende i huset, han kommer in i lägenheten. Nu har han bara 30 minuter för sedan är nästa kund bokad. Klockan tickar. Börjar han med att betala kontant? Tar han en dusch innan? (Hinner han nog inte?). Har de förspel?

Förspel?

Ja du är verkligen en kvinna.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ni beskriver det ganska tråkigt jämfört med min snusk-fantasi. Om vi förutsätter att allt fungerade bra, PR mötte möjligtvis en torsk i trappen men det kunde ju ha varit en boende i huset, han kommer in i lägenheten. Nu har han bara 30 minuter för sedan är nästa kund bokad. Klockan tickar. Börjar han med att betala kontant? Tar han en dusch innan? (Hinner han nog inte?). Har de förspel?

Inte för att vara den som är den men om du är ute efter snuskiga noveller så finns det kanske bättre ställen att införskaffa sånt.

Men hur som helst, ja, det kan ha varit precis så tråkigt som du beskriver det. Att betalning redan var avklarad innan det blev något "åka av" kan vi nog vara ganska säkra på, men hur renliga alla inblandade var och exakt när nästa kund dök upp lär vi nog aldrig få svar på.
Citera
Medlem
Citat:
Hans ”samarbetspartners” är råttor som kastar honom under bussen.

Hans exfru har ingenting med hans sexliv att göra.

Barnen får väl fan se efter sin egen framtid! Inte fan har jag någonsin i mitt vuxna liv varit på mina föräldrar som en parasit.

PR svek sin sambo och sätter eventuellt sina barn i ett jobbigt läge om deras klasskamrater är smutsiga äckel som klandrar dem över något som deras farsa har gjort.

Handlar inte om hennes inblandning i hans sexliv utan att hon nu måste arbeta som ett djur för att rädda det som räddas kan - OM nu något kan räddas.

Som VD för hans företag kan det inte vara helt lätt att försöka hitta nya samarbetspartners.
Citera
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Till Paolo vill jag hälsa - sitt lugnt i båten Palle, den här skiten blåser över. Gör inget dumt, för fan. Krutröken lägger sig snart. Vänsterpacket som rullar dig i tjära o fjädrar just nu tycker att du ska dö för allas synder. Du ska straffas för alla mäns oförrätter. Du har blivit syndabocken dom söker. Och eftersom du är paolo roberto så ska du givetvis straffas extra hårt.

Men när importerat smuts misshandlar, våldtar och mördar sina flickvänner, då håller dom käften och skriver ingenting. Ingen dubbelmoral alls.

Män som knullar lyxhoror bryr jag mig ingenting om. Angår väl fan inte mig. Och ingen feministjävel heller.

Män som knullar utsatta kvinnor som med våld o hot tvingas sälja sin kropp är däremot svin. Jag tycker det Paolo gjort är helt åt helvete. Men man behöver väl för fan inte ta ifrån honom hela hans liv.

Blåser över? Tror du han leder Farmen nästa år om han bara sitter still i båten? Tror du hans namn finns på pastasåser på Ica?

Det är inte ’vänsterpacket’ som är hans problem nu, det är kapitalismen som dumpar PR för han skadar deras verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in