Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Har han dragit på ett lyxluder så är ju allt detta bara en storm i ett vattenglas.

Folk antar att det rör sig om ett traffickingoffer på grund av Paolos sätt att uttrycka sig i tv4-intervjun men det finns inget som faktiskt tyder på att så är fallet.

Han betalade 1500 kr för en halvtimme vilket är tre gånger dyrare än det som finns tillgängligt på lagliga, reglerade bordeller i Tyskland.
Citera
2020-05-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det handlar ju inte längre om att Paolo har brutit mot lagen. Det enbart handlar om Paolo och att alla vill förstöra för honom. Börjar bli lite väl överdrivet när alla ska bojkotta honom.

Och den "stackars" tvingade tjejen. Bryr dom sig nåt om henne?

Ja folk som sedan tidigare retat sig på honom tar chansen och hugger ned honom för en bagatell som inte ens borde vara ett brott och som inte är det heller i de flesta länderna. I Sverige kan det dock bli upp till 6 års fängelse. Sverige är ett sjukt extremistland.
Citera
2020-05-17, 23:02
Medlem
Citat:
Jag behöver en kvinna med tålamod, säger Paolo.
Varför då?
– Jag driver tio företag, har hundra anställda och skriver böcker. Jag jobbar mycket, resten av tiden är jag med mina barn.

Han glömde nämna att förutom allt detta så brukar han besöka Grevgatan 10 lite då och då.. ;-)
Citera
2020-05-17, 23:02
Medlem
Hur länge får Roberto skaka galler?

Runt ett år?
Citera
2020-05-17, 23:04
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Har han dragit på ett lyxluder så är ju allt detta bara en storm i ett vattenglas.

Den största skadan är redan skedd och det är de avslutade kontrakten och samarbeten med tv4 och olika företag. Juridiska påföljderna är mindre intressanta om det inte handlar om 4 år, men det är tveksamt. Ekonomiskt och socialt har han fått en hård pungspark. Det spelar inte så stor roll om du tycker det är ok att han drar på lyxluder. Det är konsekvenserna som räknas.
Citera
2020-05-17, 23:05
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det är nog en korrekt uppskattning, räknade lite på det innan och på en tre till femårsperiod borde det bli 10-20 miljoner kr.

Tror att vingården kommer nog att sättas på is..
Citera
2020-05-17, 23:05
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jo jag fattade. Men ifall Paolo läser här och tror att det skulle finnas en öppning på den branschen så tänkte jag snällt upplysa honom om att det är helt kört. Han tycks ju vara lite trögfattad så bäst att prata klarspråk ;-)

Han inser uppenbarligen inte att han svikit sina barn vars kompisar läser om att deras pappa knullat en hora och blivit av med sina jobb. han har svikit sin exfru som han alltid talat väl om och som fortsatt samarbetet med honom trots skilsmässan, han har svikit sina affärspartners som investerat stora pengar för att bygga upp verksamheter i samarbete med honom. han har svikit personalen som arbetar på krogar och med hans mat som riskerar att förlora jobben.

Och syltryggens först reaktion ( på det numer borttagna inlägget på instagram var tummen upp och att han nu skulle stärka sig själv. Han måste sakna all självinsikt
Citera
2020-05-17, 23:06
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaback
När corona lagt sig kanske Italien kan vara ett alternativ.
Italien är ju kantat av skandaler och befolkningen verkar rätt härdat.
Han kanske skulle kunna få nån TV tid med något tema.

Han är nog beroende av sitt kändisskap i Sverige. I Italien vet nog ingen vem han är.
Citera
2020-05-17, 23:07
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Ja, inte bara pga. sexköpet utan även Corona/Covid-19. Så vingården är sannolikt helt körd för en lång till framöver
Citera
2020-05-17, 23:08
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Om den ens finns i verkligheten. PR ger intryck av att ha en flexibel inställning till sanning och verklighet.

Han skulle ju ha hundratals anställda och driva tio företag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han är nog beroende av sitt kändisskap i Sverige. I Italien vet nog ingen vem han är.

Har för mig att jag sett/läst någonstans för några år sedan att han är ”lite” känd i Italien pga av kändisskapet här och maten/importen.
Men dock är inte helt 100.
Värt att kolla upp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Det är ju bara polisen som i allmänna ordalag påstår att kvinnan var från fattigt land. Men var finns bevisen föra att hon är tvingad??

Det finns ingenting. Det är bara lögnaktig propaganda från feministmaffian. Matriarkatet Sverige levererar som vanligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in