Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det var min skräckfantasi på hur det kan gå till, hur tror du det fungerar? PR hade med sig blommor och en chokladask? Rosblad utspridda på den nybäddade sängen? Romantisk musik i bakgrunden?

Romantiskt nej inte direkt men det blir ju lite gulligt när människor som i många fall inte sett världen och inte har någon större förståelse sitter och gissar om hur saker och ting fungerar.
Sverige är ett vadderat rum jämfört med övriga världen, skyddad verkstad i en alternativ verklighet ala PK.
Många vet nästan ingenting om livet.

Det är inte svart eller vit i den här frågan om prostitution, det är oerhört komplext.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-05-17 kl. 22:38.
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Med andra ord är det där 100-miljoners-imperiet från någon expressenartikel med några år på nacken inte riktigt sant idag. Som någon skrev så är det där taxijobbet inte allt för långt bort.

Kvällspressen hittar oftast på eller överdriver, de kan tittar på omsättning eller inte kritiskt granskat uppgifterna. Hur som helst något 100-miljoners-imperium finns inte, speciellt inte idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Med andra ord är det där 100-miljoners-imperiet från någon expressenartikel med några år på nacken inte riktigt sant idag. Som någon skrev så är det där taxijobbet inte allt för långt bort.

Om Paolo odlar mustasch kan han säkert få stå i någon dörr på innekrogen i Avesta. Så födkrok finns det nog för honom.
Senast redigerad av 25cm-slak 2020-05-17 kl. 22:42.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Måste kännas konstigt för Paolo detta, han har gått ifrån att vara en av Sveriges mäktigaste och nu mycket borta pga en olycklig omständighet.

Verkligen sjukt då detta borde vara en helt privat sak som berör Paolo och hans sambo men folks dubbelmoral och hyckleri är stort. Kungen klarade sig utmärkt men honom kunde media inte ge sig på förstås.
Citera
2020-05-17, 22:37
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Dom 40 miljoner du citerar avser så vitt jag förstår Everoffs omsättning det är på den summan Paolo har provision. Ser man på hans bolag så kan man gissa att han under de tre kommande åren i vart fall riskerar mellan 10-15 miljoner. En dyr halvtimme

världshistoriens dyraste sexköp?
Citera
2020-05-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
världshistoriens dyraste sexköp?

Knappast ens i närheten.
Citera
2020-05-17, 22:38
Medlem
MrAndress avatar
Ärligt talat, tycker någon synd om en liten spagge med mindervärdeskomplex och liten kuk?

Han knullade en hora som tvingats hit. Han förtjänar att rullas i skiten.

Nä ett självmord är nog den ända vägen för denna herre.
Citera
2020-05-17, 22:39
Medlem
Har bestämt för mig att jag kollade i fredags på Ratsit, och att två personer var skrivna på hans adress. Nu hittar jag bara honom. Går det så fort?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Dom 40 miljoner du citerar avser så vitt jag förstår Everoffs omsättning det är på den summan Paolo har provision. Ser man på hans bolag så kan man gissa att han under de tre kommande åren i vart fall riskerar mellan 10-15 miljoner. En dyr halvtimme

Skulle ha blivit betydligt billigare att bjuda på en middag och byta flickvän stup i kvarten.

Hans exfru måste vara rasande. Inte nog med att han har raderat sin egen karriär. Han har raderat även hennes - och det under dessa Corona-tider.. Plus barnens framtida arv.

Hon måste förbanna sig att hon stannade kvar som VD i hans firma.

Det är alltid knepigt att samarbeta med folk som saknar omdöme.
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Någon som smakat på Paolos produkter?
De som säljs i butik alltså .

Är de goda?

(Jag blir ju nyfiken på hans sås.)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Ärligt talat, tycker någon synd om en liten spagge med mindervärdeskomplex och liten kuk?

Han knullade en hora som tvingats hit. Han förtjänar att rullas i skiten.

Nä ett självmord är nog den ända vägen för denna herre.

Källa på att hon tvingades hit?
Citera
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Knappast ens i närheten.

Ja fast notan är nog inte färdigställd än heller ska du se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera