Citat:
Ursprungligen postat av
Avokadosushi
Hej,
Vänligen ta bort denna kommentar snarast. Jag känner henne privat och skulle kunna skriva på ett papper om att ge dig 1 000 000 kr imorgon om det var hon som har kontot. Då jag vet att det INTE är hon som är kontoansvarig för det nuvarande kontot, eller tidigare konton, är det oerhört fel att hänga ut en privatperson på det här sättet. Det är bara skämmigt för dig när det du skriver inte är sant. Oavsett vem man röstar på inför finalen ska ingen behöva hängas ut, och SÄRSKILT inte en oskyldig privatperson i detta sammanhang. Jag själv hoppas att Sami vinner, men bara för det går jag inte på och kritiserar någon som inte tycker likadant. Jag personligen vet att den du hängde ut inte har NÅGOT som helst emot Sami, och tycker om honom som person. Så att hänga ut henne här är fruktansvärt onödigt när du inte har några belägg.
Så jag ber dig, vänligen ta bort din kommentar så snart som möjligt.
Hör gärna av dig till mig i pm om du har någon fundering.
//B
Du kanske bör ta bort citatet om du nu tycker att originalinlägget ska raderas?
OnT: Jullan är årets riktiga vinnare. Bjussat mest på sig själv och varit mest unik av alla. Men Sami är god vinnarkandidat. Han, Jullan och Glasman har stått för de bästa stunderna i huset. (Och Patsy när han dansade sin gogo-dans i paljettdress)