2020-05-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Undra vems kärlek Lennie kommer välja, Amilias eller Mergims, eller kommer han fly från båda psykopaterna genom att ta första bästa tåg upp till Sundsvall?
Han kommer nog att flyga till typ Gambia eller Marocko, och importera (han är ju trots allt en importör) en mentalt frisk manlig yngling gissar jag på.
2020-05-17, 22:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Fint att se Sami rörd av tittarhälsningarna. Sa i bikten att de som skrev skulle höra av sig för han ville prata personligen med dem.

Han skulle bara veta hur många vi är.

Jass sa detsamma, men alltså.. tänker de att de ska svara alla 20-tusen-ish som skrivit till dem? Jag följer inte Sami (än), men Jassas egna konto har just nu 15k..
2020-05-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avokadosushi
Ok, jag förstår. Du kan inte redigera inlägget och därigenom ta bort det du skrev och uppdatera det? Om inte det går, kan du kontakta moderator annars och be om att få det borttaget? Känns som att du är en god person innerst inne, vilket jag märker nu. Tack.

Editerat efter uppmaning.
Senast redigerad av alibaban112 2020-05-17 kl. 22:39.
2020-05-17, 22:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avokadosushi
Hej,
Vänligen ta bort denna kommentar snarast. Jag känner henne privat och skulle kunna skriva på ett papper om att ge dig 1 000 000 kr imorgon om det var hon som har kontot. Då jag vet att det INTE är hon som är kontoansvarig för det nuvarande kontot, eller tidigare konton, är det oerhört fel att hänga ut en privatperson på det här sättet. Det är bara skämmigt för dig när det du skriver inte är sant. Oavsett vem man röstar på inför finalen ska ingen behöva hängas ut, och SÄRSKILT inte en oskyldig privatperson i detta sammanhang. Jag själv hoppas att Sami vinner, men bara för det går jag inte på och kritiserar någon som inte tycker likadant. Jag personligen vet att den du hängde ut inte har NÅGOT som helst emot Sami, och tycker om honom som person. Så att hänga ut henne här är fruktansvärt onödigt när du inte har några belägg.

Så jag ber dig, vänligen ta bort din kommentar så snart som möjligt.
Hör gärna av dig till mig i pm om du har någon fundering.

//B
Du kanske bör ta bort citatet om du nu tycker att originalinlägget ska raderas?

OnT: Jullan är årets riktiga vinnare. Bjussat mest på sig själv och varit mest unik av alla. Men Sami är god vinnarkandidat. Han, Jullan och Glasman har stått för de bästa stunderna i huset. (Och Patsy när han dansade sin gogo-dans i paljettdress)
2020-05-17, 22:16
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kommer sakna er gamla rävar här, Big up till Kermith, Gnomegirl, Malmens1, Hydraulslang .mfl
HeligModer du har också en plats, Även om du va dryg ibland .
Hoppas man stöter på er i någon annan tråd i framtiden.
Jag klarade mig från att bli avstängd trots Många Varningar och Anmälningar sedan starten av BB.

Nu är BigBrother snart slut.
Och jag hoppas Sami står som vinnare.
Glasman, Julia, Martin. New kid. Tack för er tid i huset. Ni gjorde det värt att kolla.

Happy 420

Fina ord vår vän. Vi har stått på barrikaderna sen tidig början. Vi har sopat mattan med trollen. De kan nu räknas på min ena fot. Kul ändå att några har kommit till så man några gapflabb någon gång och får bli fem år på nytt. Vi kommer säkert att korsa våra stigar. Imorgon har vi uppnått det vi visste från början. King Big Sam som borstar av sig och startar sin nya resa. Go go go.
2020-05-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Som jag hellre hade velat höra eller som jag tycker är smörja? Smörjan är låtar som ”This is the moment” eller ”jag gillar salami”. Hade hellre hört dansband på festerna än dessa låtar som jag precis nämnde. Om det var det du undrade över.

Ta inte ut din okulturella ilska på mig dock! Skämt åsido.

OnT: Rösta på Sami!
Önskar själv inte "this is the moment" -typ musik men inte heller dansband. Undrade mer vilken genre du helst skulle önska. Har ingen kultursnobbig syn på saken. Bara undrade?
Medlem
__Alez__s avatar
Hur jäkla usel blev Jassas spraytan? Ser ju inte klokt ut. Var det en praktikant som gjorde hennes eller vad är det frågan om?
Är ju redan vacker så behöver inte sånt trams.

Sami vinner BB20.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Jag vet vem det är som skriver på kontot, det är väldigt lätt att lista ut på sättet personen skriver i andra forum och det är inte personen som blivit uthängd. Beklagar att din vän blivit utsatt för det här.

Ja, jag menar det. Tack för förståelsen.
2020-05-17, 22:19
Medlem
Fortfarande 1.30 i odds på att Sami vinner imorgon. Oddsen har inte förändrats nånting. Är inte det lite märkligt? Lennie står fortfarande på 3.20. Borde vara tightare än så.
Vill ju förstås att Sami vinner, men tycker det är lite konstigt.
2020-05-17, 22:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Fortfarande 1.30 i odds på att Sami vinner imorgon. Oddsen har inte förändrats nånting. Är inte det lite märkligt? Lennie står fortfarande på 3.20. Borde vara tightare än så.
Vill ju förstås att Sami vinner, men tycker det är lite konstigt.

Tror det kommer vara något jämnare imorgon.
2020-05-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Du kanske bör ta bort citatet om du nu tycker att originalinlägget ska raderas?

OnT: Jullan är årets riktiga vinnare. Bjussat mest på sig själv och varit mest unik av alla. Men Sami är god vinnarkandidat. Han, Jullan och Glasman har stått för de bästa stunderna i huset. (Och Patsy när han dansade sin gogo-dans i paljettdress)

Aa, tack för påminnelsen. Jag ska ta bort citaten när den som har skrivit inlägget har sett det.
2020-05-17, 22:21
Medlem
xrlpyts avatar
Anty sa precis på hennes live att Lennies mamma och Anna är i Stockholm, och att han antagligen kommer vilja sova med dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in