2020-05-17, 21:51
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Haha den här låten är så JÄVLA bra!

https://www.youtube.com/watch?v=ybsWtEPxvEM

400 visningar. Måste maxxa! Låg på typ 100 i förmiddags.
Tack för länken! Fan, aldrig gillat dansband men helvete denna låt är ju lätt den bästa som spelats upp denna säsong av BB.
2020-05-17, 21:51
Medlem
kukflashs avatar
Då har man lagt en röst på Sami via cmore, ska lägga en till via TV4 appen! Skiter egentligen i vem som mellan Jasmine och Sami men vill inte se vuxenbebisen Lennie kamma hem miljonen. Han gjorde bort sig i skräckveckan med sitt påklistrade "nej nej nej nej nej" som han skrek hela tiden.
2020-05-17, 21:52
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ja mycket osäkra, såg även att den där bbpolis spammar som fan om Lennie Toffelsson.

Med egna regler att "Sami" fans inte ska svara och liknande, det verkar som alla Sami fans blir rapporterade.

Jävla trams tycker jag det är. Att ens vilja rösta på en kappvändare som inte ens har visat sitt riktiga jag på 95 dagar är katastrof.

Nä som sagt SAMI FOR THE WIN BB2020 killen med bagage som visade att han blivit en ny person. det är för mig en sann vinnare.
eh ja samuel byter ju karaktär för varje program han deltar i

tävlingen blev ju avgjort för länge sen då folk har gått på alla lögner och tycker han är jätterolig.
sorgligt..
2020-05-17, 21:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Mina röster har gått till Stackars Jasmine som ingen verkar gilla.
Sami har varit min nr.1 hela tiden men ändrade mig då jag ser hur mycket stöd han redan har.
Men vafan bblover, räknade ju med dig här hoppas han klarar sig ändå!
2020-05-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Farligt spelat!! Om fler tänker så vinner Lennie tillslut trots att fler vill att Sami ska vinna (Jasmine kommer omöjligtvis ens på 2a plats oavsett, en röst på henne är en röst på Lennie. Bättre att skicka kärlek till henne i pm istället isåfall.)

Gör inget om Gooose vinner heller. Han är så söt när han skuttar omkring.
Undrar om han tänker och saknar Mergim mycket nu med dessa sorgliga dansbandslåtar.
Dom kanske åker till dansbandsveckan i Malung nästa år och myser.
2020-05-17, 21:54
Medlem
Gallagherss avatar
Alltså varför ska alltid Jas överdriva med BUS och i det här fallet spraytan. Ser helt sjukt ut...
2020-05-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men vafan bblover, räknade ju med dig här hoppas han klarar sig ändå!

Ge inte upp vårtan. Vi som vet vi vet
2020-05-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Tack för länken! Fan, aldrig gillat dansband men helvete denna låt är ju lätt den bästa som spelats upp denna säsong av BB.
Men skärp dig
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Glasman körde nåt samarbete med VOI för någon dag sen. Amilia har väl typ minst följare av de aktiva, trots att hon åkte ut först av de "stora".
Se där! Det stämmer ja. Ja förhoppningsvis droppar andelen "nyfikna" från hennes konto snart, hon förtjänar inte att ha så många hon faktiskt har.
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Passa dig nu, det här är en hyllningstråd till Sami nazi Jacobsson och om du inte stämmer in i kören är du antingen släkt med någon annan deltagare eller helt oförmögen till att göra psykologiska bedömningar.
wow vad duktig du är! känns det bra? är du björnes butler?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Äh, det där är så despo så det blir liksom tarvligt larvigt. Sami är hög på livet som nykter, och jävlar vad han är stark och det är så inihelvitta svårt för folk ontheotherside att fatta. Småbarnsfasoner.

Sami är ett föredöme, som vi är stolta över! Vad har lenniepojken gjort? Hånglat med amilia och sen har han skyggat runt i BBhusets kök och bara gliiiidit och låtit en homofobisk Mergim kladda på honom. Usch.
Tycker också HAN har kladdat precis lika mycket själv, på Mergim.
Men det värsta med Lenny är fan när han helt plötsligt började hoppa och fjanta sig som en 10årig adhd unge utan medicin, helt plötsligt!
Och som han skämde ut sig på skräckveckan är oöverträffat i svensk televisions historia! 🤢
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 21:58.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Alltså varför ska alltid Jas överdriva med BUS och i det här fallet spraytan. Ser helt sjukt ut...
Dom ska snart duscha (efter 8h) och så försvinner ganska mycket så du kan nog vara lugn 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in