2020-05-17, 19:54
Avslutad
Nu har Paolo fått kicken från Panefresco också. Tycker fan nästan synd om honom. Han har verkligen förlorat allt. Vad skall han nu försörja sig på? Vingården i Italien är väl det enda han har kvar nu.

https://stoppapressarna.se/svenskt/paolo-roberto-sparkas-fran-sin-egen-krog
Citera
2020-05-17, 19:55
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Ja alltså det blir så skevt när folk länkar till lilja 4 ever. Ja sånt händer men är inte normen ens i en sunkig bransch som prostitution. Jag har jobbat i hotellreception och har sett rätt många prostituerade checka in (vet iom att torskar har blivit gripna i deras rum efter misstanke).

Visst är dom oftast ifrån öststaterna. Men det händer mer eller mindre ALDRIG att dom har en "pimp" eller någon som styr dom. Dok brukar dom oftast komma två och två (tjejer). Dom flesta agerar precis som vilken annan person som helst. Ser varken nedbrutna eller särskilt nerknarkade ut.

Jag blir upprörd att folk ens blir upprörd av sånt här. Sunkigt beteende av Paolo? Ja. Ska folk få köpa sex och sälja om dom vill? Vem bryr sig, alla har väl rätt till sin kropp. Så länge båda går med på det och ingen tvingas.

Tror du hallikarna följer med till rummet 🤣
Citera
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Problemet är att PR aldrig varit en riktig man. Till och med nu uppträder han som en syltrygg

Ja tyvärr så började han sin karriär med att sparka och hoppa på personer som redan låg ned
Citera
Medlem
"Jag får samma puls som när jag boxades"

– Jag är entreprenör och har snart 200 anställda. Jag driver elva företag och håller på att starta ett par till. Jag tror det kommer vara uppe i fjorton när året är slut.
I en intervju med magasinet Entreprenör i oktober 2015 berättade Roberto att hans företag sammantagna omsätter över 100 miljoner kronor.

På cv:t kan han också skriva programledare, skådespelare, föreläsare, träningsguru och kokboksförfattare.
– Jag håller nu på och skriver min tionde bok.
Hur många timmar har du om dygnet egentligen?
– Vet du vad? Jag har disciplin! Du kommer ingenstans i boxningen utan disciplin.

https://www.expressen.se/sport/jag-far-samma-puls-som-nar-jag-boxades/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
En torsk går in och besöker sexarbetaren, kommer ut och blir tagen av polisen. Så fortsätter det hela dagen och kvällen och den slutgiltiga siffran blir 11 lagförda sexköpare.

Okej tack då förstår jag 👍
Citera
Medlem
irishrages avatar
Märkligt. Ingen har ifrågasatt intervjun Jenny Strömstedt- Paolo Roberto. Fick han veta frågorna i förväg?
Citera
2020-05-17, 19:57
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Blev utförsäljning tror jag

Nja, en Icabutik plockade ju bort rubbet från hyllorna och ersatte det med Heinz tomatketchup. Kolla bilderna:

https://www.aftonbladet.se/a/4qPaAe

Frågan är bara vad de gjorde med de bortplockade Paolo-produkterna? Körde till soptippen eller dumpade allt utanför Paolos bostad?
Citera
2020-05-17, 19:58
Medlem
Det finns ju prejudikat.

Misstänkt trafficing och "hon var säkert dittvingad" så som torskPaolo uttryckte sig.

Nej,det blir fängelse för Roberto..såsom i filmen Sökarna var det väl?

Blir det samma långkalsonger också?

(f-n..börjar jag utveckla lite dyslexi?)
Senast redigerad av Lookalike 2020-05-17 kl. 20:00.
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gildo
Finns det mer skvaller om Paolo och Elin. Vad säger hon. Hon har blivit bedragen av en hora. Vilken soppa herregud. Paolo paolo vilken soppa du hamnat i.

Du verkar urbota korkad. Fjärde gången du skriver nu att "vad han hamnat i".

Han har inte hamnat någonstans utan själv valt att vara en gris som köpt sex.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Märkligt. Ingen har ifrågasatt intervjun Jenny Strömstedt- Paolo Roberto. Fick han veta frågorna i förväg?

Inte otänkbart tyckte den verkade redigerad
Citera
Medlem
Citat:
En torsk går in och besöker sexarbetaren, kommer ut och blir tagen av polisen. Så fortsätter det hela dagen och kvällen och den slutgiltiga siffran blir 11 lagförda sexköpare.
Är det verkligen bevis nog?
Citera
2020-05-17, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Fick han välja frågorna i förväg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in