2020-05-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Den enda och bästa sättet att jävlas med Amilia är att se till att Lennie inte vinner.

På vilket sätt jävlas du med Amilia genom att kasta bort en röst på Jass?

Följer du överhuvudtaget sociala medier. Amilia hatar Jasmine. Inte Lennie

Tyvärr verkar många tycka att den arbetslösa fetknoppen och nazisten Sami ska vinna
2020-05-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Hörde att det här, på flashback,* finns en massa människor som stöttar Sami Jacobsson för vinst i BB (du verkar höra till den gruppen) så jag bestämde mig för att skapa ett konto här för att träffa mina likar.
Hittar inte riktigt det flöde jag väntat mig. Ser att kommentarsfältet huvudsakligen fokuserar på de deltagare i BB som åkt ut och om de som står i final tillsammans med Sami.*
Jag hoppas i alla fall att Sami ska ta hem vinsten för att han är en genuin, empatisk, intelligent, charmig och klok* ”social underdog”… och vem faan stöttar inte en underdog med dom personlighetsdragen?

Välkommen hit min vän! Ja, han är den enda som varit sig själv hela säsongen, som inte gapat och skrikigtsom några av dom andra fjortisarna utan bjudit på sig själv och gjort bra TV. Han skall vinna.
2020-05-17, 19:04
Medlem
Sami.... Så bra!
2020-05-17, 19:04
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Jo jag håller ju med, därav Bush gjorde 9/11 och att jorden är platt....

Fuck. Vad dum i huvudet jag är. Sorry penis jag bugar för dig!
2020-05-17, 19:06
Medlem
Nu jävla ska Sami ta hem detta!!! Hoppas alla har röstat ❤️
2020-05-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Om folk vill jävlas med Amilia så röstar man på Jasmine

Eller allra helst Sami.
2020-05-17, 19:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag tycker att det ska bli skönt att det snart är över, men eftersom man följt detta mer eller mindre frekvent sedan 10:e februari, så kan jag inte förneka att det kommer lämna ett litet tomrum efter sig. Jag ser fram emot att få följa Sami på utsidan åtminstone.

Jag är dock tacksam över att ha haft denna tråd där man kunnat ventilera både sin glädje och frustration, och helvete vad underhållande det var här det första veckorna Mina peeps här inne, ni vet vilka ni är, det har varit förjävla kul att diskutera med er!

Jag är också tacksam över att jag inte lagt en endaste krona på liven dessa månader, för det var det fan inte värd.

Mest minnesvärda dagen under BB, förutom när Sami vinner en miljon imorgon, kommer att vara då jag fick chatta med Julia och blev blockad av Amilia på samma dag. Vad är väl det om inte fantastiskt?
2020-05-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Jasmine förtjänar att vinna. Gullig, snygg, och framförallt den smartaste av alla deltagarna i år.
HAHAHAHAHAHA
Jassa Smartaste deltagaren i år!!!!!
HAHAHAHAHAHA
Ja, det säger mer om dig än om Jass, eftersom du anser att hon är den smartaste deltagaren i år.
Måste dock tacka dig för veckans gapflabb, skrattade mig harmynt när jag läste ditt inlägg.
Jass, smartaste deltagaren i år, , , , , ja jävlar
2020-05-17, 19:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Okej! Nu är det jävligt viktigt att alla gör sin del!

Nu kan man rösta på vem som ska vinna BB 2020. Sami är den ende av de tävlande som på riktigt behöver pengarna. Han har flera hundratusen i skulder efter sitt dåvarande sämre leverne, men han är idag nykterist och vill kunna börja om och göra rätt! Han vill betala av sina skulder och resten av pengarna vill han ge till sin mamma och till sina yngre tvillingsyskon. Han är en genuin och osjälvisk kille som förtjänar en ny chans till ett bra liv!

Vill du maximera Samis chans att vinna?
Rösta på honom med ditt cmore-konto. Rösta sedan på honom med ett annat konto på tv4play. Därefter letar du upp fler enheter i ditt hem eller hos vänner. Registrera nya tv4-konton för varje enhet du röstar med, så känner systemet inte igen dig. Mailen på tv4play kan vara en påhittad nonsensadress, då ingen verifiering krävs. Det tar sekunder att skapa nya konton.

Se till att Sami får pengarna! Det är han som behöver dem!
2020-05-17, 19:15
Medlem
En desperat kvinna... jisses. Sami kommer supa och knarka bort pengarna. Killen verkar ha 1 max 2 hjärnceller i behåll
2020-05-17, 19:15
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
CELINE REINHOLDSSON är bb polisen

skiter i om jag bir avstängd detta är flashback sen är big brother slut imorgon
Jag döööör som Mergim skulle sagt
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Aha! Var det inte hon som gjorde hela bb huset i the Sims också?
Nej, det var en medelålders morsa med lila hår som gjorde den. Denna tjej är typ 22.
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Då hade jag helt fel person i åtanke. Borde man veta vem det är? Känner inte igen öht.
Absolut inte, fullkomlig nobody
2020-05-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHAHAHAHA
Jassa Smartaste deltagaren i år!!!!!
HAHAHAHAHAHA
Ja, det säger mer om dig än om Jass, eftersom du anser att hon är den smartaste deltagaren i år.
Måste dock tacka dig för veckans gapflabb, skrattade mig harmynt när jag läste ditt inlägg.
Jass, smartaste deltagaren i år, , , , , ja jävlar

Jämfört med Mergim, Sami och Lennie är är hon ett geni., skulle inte förvåna mig om hon i ett IQ test fick högre poäng än dessa socialfall tillsammans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in