2020-05-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
"Gåshår" //Jassa_BB2020 xoxo
Ja, jag har sagt det förr men säger det igen. Sveriges dummaste 26-åring!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vem var det då?
Amilia?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
"Gåshår" //Jassa_BB2020 xoxo
Ja, Det är PRECIS det hon ger mig: GÅSHÅR!!! 😳😳😳😳 🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-17, 18:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag vill ju förstås att Sami ska vinna, men känns så jävla konstigt att oddsen inte förändras nånting. När jag kollar runt på olika sidor så har Lennie riktigt stort stöd. Tycker deras odds borde ligga relativt jämnt. Annars kanske folk tar för givet att Sami vinner och skiter i att rösta. Eller?

Det känns väldigt märkligt minst sagt att Lennie har så högt oss. Jag börjar helt klart misstänka att någon på TV4 har golat hur det ligger till. Hur kan de annars ligga med typ 250% skillnad. I vanligt spel är det ju enavgrundsdjup skillnad.

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det är aldrig klart förens röstningen är klar imorgon, allt kan hända, viktigt viktigt att fortsätta rösta!

Jovisst, naturligtvis, självklart. Men det känns som ett insider jobb.
2020-05-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Ja, jag har sagt det förr men säger det igen. Sveriges dummaste 26-åring!
Man slutar aldrig förvånas över hur korkad hon är. Jag har aldrig sett någon så världsfrånvänd och korkad som hon.
2020-05-17, 18:34
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bbpolisen kommenterar från sitt privata konto på Amilias senaste post ni som ville veta vem det var

Tror du samma som jag hon slutar på e?
2020-05-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tyvärr så tror jag att det blir en ångestperiod, brukar vara så efter stora idrottsevenemang för mig. Dessutom har jag dessutom följt detta slaviskt sedan dag tre. Man borde ha hållt sig till kvällarna när jag ser tillbaka på det. Men det blev ju omöjligt. När jag går in i något så blir det ofta helhjärtat om det så gäller min XBOX, idrott, serier eller liknande. Jag blir helt enkelt besatt. Pheew. Jag hoppas att favoriterna som Jullan, Glasman och Sami kan vara riktigt aktiva på deras sociala kanaler nu när jag skall skaffa Instagram. Kan bli ett inhopp på Amilia och möjligen Mergim bara av ren nyfikenhet och en dos skitsnack man kan garva lite illvilligt av.

Börjar redan känna ångest..precis som du hade jag från början bara tänkt kolla på kvällarna men eftersom jag redan hade c-more och va sjukskriven så blev det 24/7...Hade en period när jag försökte dra ner på det..gick bra ngr dgr Skaffade Instagram pga BB...följer redan Sami, Glasman och givetvis Julia..Följer fler men kommer nog att avfölja efteråt...Lovade Herpesvårtan att sluta följa Amilia..kommer att göra det efter jag kollat hennes reaktion när Sami vinner Hoppas jag slipper äta upp det
2020-05-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Man slutar aldrig förvånas över hur korkad hon är. Jag har aldrig sett någon så världsfrånvänd och korkad som hon.
Hon är helt one of a kind! När man tror att det inte kan komma nåt dummare ur hennes mun så levererar hon igen och igen och igen. Helt otroligt!
2020-05-17, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har skrattat så tårarna sprutar här... Kan inte hon få göra en egen också? Om att plocka bär och ha gåshår? PLEASE BB!!!!
2020-05-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Tror du samma som jag hon slutar på e?

Det spåret har jag också varit inne på. Sjukt nyfiken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Sådär, en röst på att Sami ska vinna registrerad.
Hörde att det här, på flashback,* finns en massa människor som stöttar Sami Jacobsson för vinst i BB (du verkar höra till den gruppen) så jag bestämde mig för att skapa ett konto här för att träffa mina likar.
Hittar inte riktigt det flöde jag väntat mig. Ser att kommentarsfältet huvudsakligen fokuserar på de deltagare i BB som åkt ut och om de som står i final tillsammans med Sami.*
Jag hoppas i alla fall att Sami ska ta hem vinsten för att han är en genuin, empatisk, intelligent, charmig och klok* ”social underdog”… och vem faan stöttar inte en underdog med dom personlighetsdragen?
Medlem
Om folk vill jävlas med Amilia så röstar man på Jasmine

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in