Citat:
Det är garanterat en del i det, många var ju arga över att det fungerade att spela en match då och klagade på fotbollen. Det gav ingen vidare god PR för varken bajen eller svensk fotboll i stort när man (enligt folk utanför fotbollen och media) sket i råden och spelade.
Sedan att det var under 50pers och utan resor var en annan sak.
Jag tror mycket av "nej, ni får inte spela" beror på att man inte vågar ge endast fotbollen ok utan då kommer mycket annat kräva samma dispens. Det underliga i det och skillnaderna mot en match mellan Varberg-Mjällby inför tomma läktare och massa folk på typ Stadsteatern är något folk inte ser.
Citat:
Ja, jag fattar inte vad det är för regler fotbollen bryter mot.
Som vanligt blir det någon form av kollektiv bestraffning när det gäller fotboll.
"Ni får inte spela match för då kanske O´Learys bryter mot reglerna"...? wtf.
Som jag såg i Bajens forum:
Om vi börjar samlas på en bar för att se på FHM:s presskonferenser, måste dessa förbjudas då?
Som vanligt blir det någon form av kollektiv bestraffning när det gäller fotboll.
"Ni får inte spela match för då kanske O´Learys bryter mot reglerna"...? wtf.
Som jag såg i Bajens forum:
Om vi börjar samlas på en bar för att se på FHM:s presskonferenser, måste dessa förbjudas då?
Man blir ju onekligen sugen på att stå hyra en krog och vråla fram Tegnell på måndag... Vi kan alltså glömma cupen nu, sedan tvivlar jag starkt på att vi kommer igång 14juni om beskedet kommer ens 1 Juni, två veckor är nog lite väl tajt att få ihop "hela apparaten" med allt det innebär.
Har vi en start i Juli? Jag tror nog vi får vänta till runt "skolstarten" i augusti iaf.