Citat:
Ursprungligen postat av
antitesify
Ja om han inte har koll på att man kan identifiera dem med DNA...
Nej vi kommer nog inte få veta om de hjälpt till tyvärr, de delarna är nedlagda. Viktigast kanske att T blir inlåst.
Enligt någon bekant (framgår av FUP) ska han vara insatt i hur man kan få bort DNA och liknande utan att det upptäcks. Han ska ha varit rätt intresserad av "säkra sätt" att förleda polis, etc. Huruvida det är sant är tveksamt, men han verkar sannerligen vilja leka katt-och-råtta leken med förhörsledaren.
Jag tycker det blir väldigt intressant längre in i förhören med MGM, när förhörsledaren använder motsvarande jargong på honom. Då tabbar han sig, bland annat gällande W:s telefon som stängs av den 15 november på hemmamasten (om jag ej missminner mig). Innan dess har han hävdat att W hade tagit med sig mobilen när hon gick den 14 november. Där blev han ställd mot väggen av förhörsledaren.
I övrigt är jag mer av uppfattningen att han fejkar sammanbrott och självmord/självskada. Detta i syfte att hamna på psyket och för att slippa dömas för mord. Jag hoppas verkligen att man inte faller för hans charader inom rättsväsendet.