2020-05-17, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Rösta sami nu!

En person kan vara sig själv, som visar att man kan ha IQ och EQ och ändå vara med i ett sånt här program, att vara en snäll och lågmäld och intressant person med sociala skills som inte skapar drama och att med detta få en revanch i livet. Fan sami, det här är stort vad du visar! Må du vinna, så du kan betala av dina skulder och få ett nytt liv! Jag önskar dig all lycka och - att du får chansen till att göra det du vill i framtiden efter detta äventyr! Din förmåga att på beställning ta dig an rollspel och spela Amor eller Fis och toalettmannens faciliteter AB är starten på en kul och fantastisk karriär hoppas jag och många med mig! All lycka till dig sami! Om fjortismaffian röstar någon annan som vinnare, så kommer din fanbase swisha bort dina skulder i ett swish! Det oooornar sig bästa Sami, du är redan vinnare!

Fick en tår i ögat. Så fint skrivet. Önskar Sami detsamma!
2020-05-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Ja hennes tomma hjärna verkar ju, hela säsongen ha föreställt sig att BB finalen kommer MINST vara som när fotbollslandslaget kom hem från USA när hade dom krigat till sig succé bronset i fotbolls-VM 94 och blev eskorterade med Jas plan och hela Rolandshovsparken var fylld med tiotusentals skrikande fans, MINST! 😁
Ja, tragiskt! Tänka är inte hennes starka sida iaf
2020-05-17, 16:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Nu röstar jag och alla de som vill på LENNIE 👍👊🙌
Men vinner Sami är det lugnt för mig (och garanterat Lennie) också. Sportsligt enligt mig att inte snacka skit om motståndaren. 😉
Medlem
lennie fansen uppmanas att rösta dubbelt (radera appen och installera igen) på instagram snacka om att vara desperata och ta till fula knep för att han ska vinna

nu röstar vi sami så vi en gång för alla kan stänga käften på alla pinkrooms
Medlem
__Alez__s avatar
Röstat på Sami!

Har också sett till att min mor och far röstat.
Så be alla ni känner att rösta även om de inte sett BB.

Sami mot segern mina vänner!
2020-05-17, 16:23
Bannlyst
Bara för säsongen varit så kass och äckliga Gaspar kasta ut mig från discord tänker jag inte rösta på nån, trots jag har tillgång till 4 röster.
Sami vinner ändå och Lennie kommer tvåa och Jasmine trea.
Medlem
Durochmolls avatar
Hållit på Sami sedan början av programmet. Tråkigt om Tråk-Lennie skulle ha en chans. Hoppas att många av Mergim-fansen gick över till Jasmine istället för Lennie, eller såklart allra helst till Sami.
Medlem
Zingo2s avatar
2 röster på Sami👍
Bara 5 timmar att rösta?
2020-05-17, 16:24
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Bara för säsongen varit så kass och äckliga Gaspar kasta ut mig från discord tänker jag inte rösta på nån, trots jag har tillgång till 4 röster.

Du får en tjuga om du röstar på Sami.
Har vi en deal?
2020-05-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Instämmer! Den helt otroliga jackpotten är ju att produktionen har lyckats casta både Sveriges i särklass mest korkade och dummaste 26-åring och 21-åring. Samma säsong! Vad är oddsen liksom?
Borde vara obefintligt! 🤣🤣🤣
2020-05-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69

det är just det tänket som kommer kosta sami segern släng iväg dina 4 röster på han förfan
2020-05-17, 16:29
Medlem
Röstat på Sami. Men jag tror fan Lennie kan ta hem detta. Verkar ha sjukt mycket stöd. 3.20 i odds har han. Om man gillar att betta så är 3.20 ett jävligt bra odds att hugga i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in